Alternator a falujące obroty silnika w mk3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maras2011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:06
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Alternator a falujące obroty silnika w mk3

Post autor: maras2011 » pt maja 21, 2010 00:40

Witam, po uruchomieniu obroty silnika po niżej 1000, po włączeniu świateł i np. ogrzewania tylnej szyby falują, jak sie nagrzeje obroty na 1000 i nie falują, podczas pierwszych 5sek po uruchomieniu na zimnym piszczy jak by pasek klinowy (oba paski nowe,od alternatora wieloklinowy i pompy klinowy), i teraz, ja jest na zimnym i psiknę wd40 na koła pasowe od pasków obroty na chwile wzrastają falowanie znika i po kilku sekundach spadają, pasek wieloklinowy napinacz trzyma dobrze, może to koło pasowe od alternatora juz wytarte ?



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pt maja 21, 2010 01:05

Proponuję zdjąć paski klinowe na ciepłym i sprawdzić obroty, bo 1000 to zdecydowanie za wysoko.



Awatar użytkownika
maras2011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:06
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: maras2011 » wt maja 25, 2010 06:01

Zdjąłem pasek na zimnym, brak pisku i motor pracuje równo, obroty po niżej 1tyś. na ciepłym też, teraz pasek po odpaleniu na zimnym popiskuje już dłużej tzn. około minuty na wolnych, jak włączę drogowe światła na zimnym i ogrzewanie tylnej szyby pasek na początku zapiszczy jak silnik jest jeszcze zimny, tzn. po 5 min. pracy, zmienię rolkę alternatora i zobaczę jaki będzie tego efekt. :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości