demontaż pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

demontaż pompy wtryskowej

Post autor: grze693 » śr maja 19, 2010 22:15

silnik to 1.9 d pompa z ssaniem ręcznym poniżej foty

muszę ją zdemontować i teraz pytanie czy normalnie odkręcam śrubę koła i zbijam koło ?
Czy trzeba zaznaczyć położenie kołą względem wałka pompy ?
Koło jest na stożku czy klinie lub jakimś wpuście ?
Musze zdjąć koło bo nie wyjdzie z blachy pompa

pozdrawiam fotki



link1

link2



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr maja 19, 2010 22:18

Jak zdejmiesz koło z pompy wtryskowej to życze powodzenia juz tak nie ustawisz i trzeba bedzie pompe wrzucac na stół pobierczy, wrzuce ci opis jak to zrobić

[ Dodano: Sro 19 Maj, 2010 ]
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 22:21 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » śr maja 19, 2010 22:35

przeczytałem i nie czaje tego

czyli potrzebny ściągacz niby tez zdejmują koło ale jak później ustawić je

ja myślałem nad takim zaznaczeniem


Obrazek

naciął bym na kole 2 znaki i na wałku i nie ma bata chyba żeby nie ustawić tak samo
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 22:40 przez grze693, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » śr maja 19, 2010 22:38

masz znaki na pompie na górze. widać na foto według niego ustawiasz na zębatce i do tego kreskujesz sobie najlepiej jeszcze na pasku korektorem na zębatce pompy i wałka


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » czw maja 20, 2010 07:46

napisze ktoś czy moja myśl jest dobra bo nei chce rozregulować pompy

z góry wielkie dzięki za info



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 20, 2010 07:52

grze693,nic nie musisz znaczyć,bo koło jest na klinie.Masz w nim taki mały otwór (mniejszy niż inne) i ma on pokrywać się z otworem we wsporniku do ustawienia rozrządu.
Do zdjęcia potrzeba młotek i małą breszkę lub mocny śrubokręt.Popuszczasz nakrętkę o 2-3 zwoje gwintu,podważasz lekko koło breszką,a w nakrętkę od czoła stukasz młotkiem.Koło spada :bigok: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » czw maja 20, 2010 08:24

aha ok dzięki bardzo za info dałem pomógł



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 20, 2010 10:38

PinkFloyd pisze:Jak zdejmiesz koło z pompy wtryskowej to życze powodzenia juz tak nie ustawisz i trzeba bedzie pompe wrzucac na stół pobierczy
PinkFloyd, to co opisujesz dotyczy koła z dodatkową piastą.Faktycznie wtedy nie ma klina i zdjęcie owej piasty spowoduje,że trzeba będzie odwiedzić pompiarza.Takie koło można rozpoznać po tym,że jest mocowane do wspomnianej piasty za pomocą 3 śrub.Natomiast jak jest tylko jedna,centralna nakrętka na wałku,to znaczy,że koło jest jednoczęściowe i jest na klinie :wink:
:pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » czw maja 20, 2010 13:20

Ja zastosowałem taki sobie ściągacz domowej roboty jat to ci coś pomoże Obrazek Obrazek
działa elegancko, też miałem na początku próbować jakimś łomem ale bałem się żeby czegoś nie ugiąć


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości