Regulacja przy zaworze w AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mk750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 11, 2006 00:42
Lokalizacja: krypton

Post autor: mk750 » pt kwie 14, 2006 00:14

czy ta regulacja jest w kazdym golfie 1,9TD, a poza tym rozumiem ze zwiekszenie cisnienia to polepszenie osiagow auta??jesli tak to jaki to ma wplyw na kondycje silnika i zastanawia mnie po co sie zmniejsza cisnienie bede wdzieczny jak ktos mi to wyjasni w lopatologiczny sposob pozdro :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 14, 2006 08:19

moskitq, koszt jest niewielki a pozniej jest duzo wygodniej regulowac jak sie tylko chce bez brudzenia rak i w 1 minute :) poza tym do tego ciegna jest bardzo kiepski dostep, szczegolnie jak silnik jest goracy. U mnie naprzyklad nakretka na ciegle byla zapieczona, u Rapixa tez jest chyba jakis problem. Zaworek to najlepsze rozwiazanie.

mk750, to zalezy od turbiny jaka masz.Samo zwiekszenie cisnienia nic Ci nie poprawi. Pozwala tylko na ustawienie zwiekszonej dawki paliwa - silnik pompuje wiecej powietrza (w tym tlenu potrzebnego do spalania) i jest w stanie spalic wiecej paliwa = wiecej mocy. Samochod wtedy zmienia charakterystyke, jest dynamiczniejszy rowniez na niskich obrotach, potrafi przy spokojnej jezdzie spalic mniej. Zwiekszanie cisnienia i regulacje trzeba jednak przeprowadzac z glowa, bo jak sie przesadzi to bedzie to szkodliwe dla silnika. Jesli natomiast wszystko zrobisz w granicach normy i bedziesz rozsadnie uzytkowal auto, nie bedzie to szkodliwe :) ps. warto to zrobic, poczytaj na forum

stusuje sie do 1.6td i 1.9td - w 1.9 musisz miec bolec z pompy 1.6 zeby mial konkretne osiagi. A do zwiekszania cisnienia potrzebujesz wskaznika doladowania, zeby wiedziec co sie dzieje przed i po

lekturka:
http://forum.vwgolf.pl/search.php
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=40911
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=39842
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=24555
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31322


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt kwie 14, 2006 22:29

mk750 pisze:po co sie zmniejsza cisnienie bede wdzieczny jak ktos mi to wyjasni w lopatologiczny sposob pozdro
Bo w pewnym momencie mieszanka mogła by byc zbyt uboga zeby sie spalac przy normalnym ustawieniu pompy a pozatym zbyt duze cisnienie doładowania zle wpływa na kondycje silnika! dla AAZ jak jest 0.8Bar to jest super i auto chodzi jak trzeba!
Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob kwie 15, 2006 12:02

mam jeszcze jedno pytanie przy doładowaniu 1 bara starczy intercooler od golfa III TDI (u mnie turbo to garret T2 dosc małe a wiadomo czy wiekszym doładowaniu pompuje dosc gorace powietrze) czy moze lepiej poszukaj jakiegos wiekszego...?!



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob kwie 15, 2006 15:28

Rapix, montuj narazie to co masz i obserwuj jak reaguje samochod


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob kwie 15, 2006 19:20

no to biore ten od aw69 i z nim bede kombinował :) ale to tak w maju... po swietach wrzuce zaworek i wskaznik doładowania bo juz po zamawiałem i zobacze efekty narazie jak to bedzie smigac ;)



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz kwie 16, 2006 10:47

Rapix, zanim wrzucisz zaworek sprawdź czy do rade u ciebie go zamontować bo przykładowo u mnie ciśnienie sterujacezaworem zaworem upustowym idzie miedziną rurką a nie przewodem elastycznum i raczej sie nie da go zainstalować tak bez komplikacji


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz kwie 16, 2006 12:01

szerszeniak, Rapix ma garreta T2 tak jak u mnie i juz sprawdzał, jest miedziana rurka i kawalek elastyczny, takze da sie wpiąć


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz kwie 16, 2006 15:22

Tak jak zaprzal napisał u góry jest czesc miedzianej a u dołu jest gumowy wezyk...
Zaprzal mam prosbe mozesz zrobic fotki jak to u siebie wpiełes?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz kwie 16, 2006 19:51

Rapix, jak cos to nie dzis ;) u mnie jest identycznie jak u Ciebie, wywalilem ten krótki gumowy kawalek, a na to miejsce wstawilem sobie zwykla rurke od paliwa taka dluzsza, zacisnalem opaski, wyprowadzilem ja sobie kolo prawego kielicha i tam przecialem i zamontowalem zaworek ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn kwie 17, 2006 09:45

aha chodzi mi o to czy wydłuzyłes ta rurke i z czego... ale to juz teraz wiem ;) A co do fotek spoko moze nie byc dzis :wink:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn kwie 17, 2006 10:42

Rapix, wydluzylem rurke, wstawilem zwykly przewod od paliwa który wredy mialem pod reka, taki ktory wytrzyma cisnienie wyzsze niz 1bar ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn kwie 17, 2006 20:18

no spoko spoko ale jak bys mógł to porób jeszcze fotki co? ;)



emanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn maja 15, 2006 23:31
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: emanko » śr maja 24, 2006 15:07

ja tez tego nie mogę znaleźć, może wrzuci ktoś jakkieś zdjęcia?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości