Przy 2800 obr. lekki spadek mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

FollowMe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw mar 26, 2009 13:08
Lokalizacja: Swinoujscie
Kontakt:

Przy 2800 obr. lekki spadek mocy

Post autor: FollowMe » wt maja 18, 2010 13:24

Witam szykuje mi sie zakup fajnego autka od rodziny po okazyjnej cenie, MK4 2000 rok 1.9 tdi 116 pd, nie pamietam oznaczen silnika. Problem jest taki na kazdym biegu przy 2800 obr. lekki spadek mocy wyczuwalny, nie jest to typowy notlauf poniewaz autko dalej idzie ladnie i bezproblemowo rozpedza sie do 200 km/h. W czym moze tkwic problem ? Podobno po czyszczeniu zaworu egr itd. nastepiła poprawa. Gdzies tam wyczytalem ze to jakis zawor cisnieniowy turbo. Prosze o porady poniewaz nie wiem czy warto brac to autko...



Xprzemcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 18:31
Lokalizacja: BEłchatów

Post autor: Xprzemcio » wt maja 18, 2010 14:07

wyczyść zaworek N75 i dolot bo tam pełno syfu



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » wt maja 18, 2010 14:16

Możliwe że łopatki w turbo sie przycinaja, zrób logi dynamiczne i wszystko sie wyjaśni.



FollowMe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw mar 26, 2009 13:08
Lokalizacja: Swinoujscie
Kontakt:

Post autor: FollowMe » śr maja 19, 2010 01:51

dobra dzieki obadam sprawe, na razie auto stoi w warsztacie i podobno po przeczyszczeniu egra i n75 oraz wezykow jest znaczna poprawa, chyba sie na niego zdecyduje skoro mowicie ze to nie jest nic zlego. Balem sie ze cos z pompowtryskami, ale skoro turbina ciagnie i ma kopa niesamowitego to chyba jest ok. Jakby ktos cos jeszcze wiedzial na ten temat to czekam na wypowiedzi.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » śr maja 19, 2010 02:26

W zasadzie to nie wiem czy tam w ogóle jest jakiś problem. Ten typ może tak mieć. Bez logów dynamicznych ciężko coś zawyrokować.



FollowMe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw mar 26, 2009 13:08
Lokalizacja: Swinoujscie
Kontakt:

Post autor: FollowMe » śr maja 19, 2010 11:31

Hmmm no nie wiem czy to tak powinno byc, wydaje mi sie ze nie bo ten spadek byl znacznie odczuwalny, jak go przywioze to zrobie te logi.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr maja 19, 2010 11:58

FollowMe pisze:Hmmm no nie wiem czy to tak powinno byc, wydaje mi sie ze nie bo ten spadek byl znacznie odczuwalny, jak go przywioze to zrobie te logi.
Jak Ci sie bedzie chciało to możesz do mnie podjechac do Szczecina Dabia to oblukamy
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 11:59 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



FollowMe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw mar 26, 2009 13:08
Lokalizacja: Swinoujscie
Kontakt:

Post autor: FollowMe » czw maja 20, 2010 01:54

Bardzo chetnie, w tym albo przyszlym tyg jade po autko, a do dabia nie ma daleko wiec na pewno podskocze :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 158 gości