Po dłużyszm spokoju AAZ znowu zaczyna mnie niepokoić.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » wt maja 18, 2010 20:06

No własnie nie dociągałem jej i to pewnie jest przyczyna, a silnik lekko nie miał :helm: ,teraz załoze metalową :chytry: i głowica do planowanie oczywiscie,zawory chyba ocalały bo sie nie zacinają i jak poleje benzyną to paliwo stoi na nich nie puszczają Teraz napompie z głowicą od TDI 10 mm ten silnik bedzie fruwał :grin:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Stówa86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 13:51
Lokalizacja: Skawce
Kontakt:

Post autor: Stówa86 » wt maja 18, 2010 20:38

glowice nafta sie sprawdza, ja bym na twoim miejscu zawory dotarl jak juz masz ta glowice wykrecona :grin:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 18, 2010 20:42

Tylko jak tu ją zalać, jak ona płaska :helm:



Stówa86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 13:51
Lokalizacja: Skawce
Kontakt:

Post autor: Stówa86 » wt maja 18, 2010 20:47

jbs-78 pisze:Zwykła niewiedza i brak odpowiednich narzędzi skutkuje takimi przygodami :bigok:
wiedze przyjacielu mam nie mala i na narzedzi nie mam zlych :bajer: pomimo iz nie pracuje w zawodze :grin:



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » wt maja 18, 2010 21:58

Ha a jak dotrzec te zawory? Napewno potrzebna bedzie jakas pasta i co dalej?


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 18, 2010 22:07

Przydała by się szlifierka do zaworów, i odpowiedni frez, żeby wymienić gniazda.
Od bidy można i przymocować zawór do wiertarki i jazda :helm:



arwam

Post autor: arwam » wt maja 18, 2010 22:36

IRAS AAZ, nie planuj głowicy bo się nie nacieszysz doprężonym motorem.
lepiej poszukaj innej głowicy.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » wt maja 18, 2010 23:24

wiedze przyjacielu mam nie mala i na narzedzi nie mam zlych pomimo iz nie pracuje w zawodze
Nie miałem na mysli Ciebie tylko tak ogólnie rozmawiamy.Jeśli uraziłem to przepraszam :pub:



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr maja 19, 2010 22:43

arwam pisze:IRAS AAZ, nie planuj głowicy bo się nie nacieszysz doprężonym motorem.
lepiej poszukaj innej głowicy.
co mam przez to rozumiec?Przeciez zawory są na równo przawie?


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr maja 19, 2010 23:04

IRAS AAZ pisze:arwam napisał/a:
IRAS AAZ, nie planuj głowicy bo się nie nacieszysz doprężonym motorem.
lepiej poszukaj innej głowicy.
arwam Ma rację .Wszyscy się uparli żeby planować te głowice a przecież wiadomo że przed planowaniem powinno się sprawdzić czy głowica jest prosta za pomocą prostego urządzenia czyli liniału .Dopiero jak nierówności są powyżej zalecanych (nie pamiętam dokładnie )wartości ,zaleca się planować .Ale teraz rządza pieniądza jest tak wielka że każdy krzyczy :Planować .Nikt nie powie :Sprawdzić i ewentualnie planować.Ale z tym się trzeba pobawić i nikomu się nie chce :grin:
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 23:07 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » śr maja 19, 2010 23:05

IRAS AAZ,
jak doprężysz to przy znacznie niższym ciśnieniu wystąpią objawy przeładowania.
a jak Ci na osiagach nie zależy zbytnio to przerób dźwignię dozownika i będzie to wtedy jeździć. mam tylko nadziejęże ten kto Ci składał pompę nie przełożył przestawiacza kąta wtrysku od TDI to wtedy auto nie tylko że nie będzie chciało jeździć ale i będzie sporo przepalać jak na TDI.

[ Dodano: 19 Maj 2010 23:08 ]
munior, dokładnie jak piszesz z tym że jeśli chcesz miać mocne auto to unikaj jak ognia planowania.
bo znacznie wcześniej będzie silnik przeładowywany



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » czw maja 20, 2010 15:27

Teraz to juz sie podłamałem całkiem :grrr: Czyli głowicy planowanej 2 razy juz nie warto zakładać? Słyszałem ze są uszczelki o róznych grubościach nie da sie tego zniwelowac uszcelką? Sam nie dam rady pompy przerobić ,a mój pompiaz to idiota nie da rady, mam juz 10mm i fale TDI kto mi zrobi reszte/gov-mod i cała reszta,w gre wchodzą wszystkie mody,czekam na PW

[ Dodano: 20 Maj 2010 15:28 ]
A i jeszcze jedno czy pompa zbudowana do M-TDI /mogła by latać kiedyś w TD bez kolejnuch przerubek?


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 20, 2010 15:43

IRAS AAZ pisze:Czyli głowicy planowanej 2 razy juz nie warto zakładać? Słyszałem ze są uszczelki o róznych grubościach nie da sie tego zniwelowac uszcelką?
W sumie to się da ,zalezy ile była splanowana
IRAS AAZ pisze:a mój pompiaz to idiota nie da rady
:rotfl: dobre
IRAS AAZ pisze:A i jeszcze jedno czy pompa zbudowana do M-TDI /mogła by latać kiedyś w TD bez kolejnuch przerubek?
No raczej bez większych problemów :grin: co najwyżej dawkę byś zmniejszył.Chyba nie planujesz zamiany z mtdi na td ? bo to jest bez sensu
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 15:47 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » czw maja 20, 2010 15:52

Planuje zmiane na TD bo tym nie da sie jezdzić


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 36 gości