Po dłużyszm spokoju AAZ znowu zaczyna mnie niepokoić.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
No własnie nie dociągałem jej i to pewnie jest przyczyna, a silnik lekko nie miał ,teraz załoze metalową i głowica do planowanie oczywiscie,zawory chyba ocalały bo sie nie zacinają i jak poleje benzyną to paliwo stoi na nich nie puszczają Teraz napompie z głowicą od TDI 10 mm ten silnik bedzie fruwał
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
arwam Ma rację .Wszyscy się uparli żeby planować te głowice a przecież wiadomo że przed planowaniem powinno się sprawdzić czy głowica jest prosta za pomocą prostego urządzenia czyli liniału .Dopiero jak nierówności są powyżej zalecanych (nie pamiętam dokładnie )wartości ,zaleca się planować .Ale teraz rządza pieniądza jest tak wielka że każdy krzyczy :Planować .Nikt nie powie :Sprawdzić i ewentualnie planować.Ale z tym się trzeba pobawić i nikomu się nie chceIRAS AAZ pisze:arwam napisał/a:
IRAS AAZ, nie planuj głowicy bo się nie nacieszysz doprężonym motorem.
lepiej poszukaj innej głowicy.
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 23:07 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
IRAS AAZ,
jak doprężysz to przy znacznie niższym ciśnieniu wystąpią objawy przeładowania.
a jak Ci na osiagach nie zależy zbytnio to przerób dźwignię dozownika i będzie to wtedy jeździć. mam tylko nadziejęże ten kto Ci składał pompę nie przełożył przestawiacza kąta wtrysku od TDI to wtedy auto nie tylko że nie będzie chciało jeździć ale i będzie sporo przepalać jak na TDI.
[ Dodano: 19 Maj 2010 23:08 ]
munior, dokładnie jak piszesz z tym że jeśli chcesz miać mocne auto to unikaj jak ognia planowania.
bo znacznie wcześniej będzie silnik przeładowywany
jak doprężysz to przy znacznie niższym ciśnieniu wystąpią objawy przeładowania.
a jak Ci na osiagach nie zależy zbytnio to przerób dźwignię dozownika i będzie to wtedy jeździć. mam tylko nadziejęże ten kto Ci składał pompę nie przełożył przestawiacza kąta wtrysku od TDI to wtedy auto nie tylko że nie będzie chciało jeździć ale i będzie sporo przepalać jak na TDI.
[ Dodano: 19 Maj 2010 23:08 ]
munior, dokładnie jak piszesz z tym że jeśli chcesz miać mocne auto to unikaj jak ognia planowania.
bo znacznie wcześniej będzie silnik przeładowywany
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Teraz to juz sie podłamałem całkiem Czyli głowicy planowanej 2 razy juz nie warto zakładać? Słyszałem ze są uszczelki o róznych grubościach nie da sie tego zniwelowac uszcelką? Sam nie dam rady pompy przerobić ,a mój pompiaz to idiota nie da rady, mam juz 10mm i fale TDI kto mi zrobi reszte/gov-mod i cała reszta,w gre wchodzą wszystkie mody,czekam na PW
[ Dodano: 20 Maj 2010 15:28 ]
A i jeszcze jedno czy pompa zbudowana do M-TDI /mogła by latać kiedyś w TD bez kolejnuch przerubek?
[ Dodano: 20 Maj 2010 15:28 ]
A i jeszcze jedno czy pompa zbudowana do M-TDI /mogła by latać kiedyś w TD bez kolejnuch przerubek?
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
W sumie to się da ,zalezy ile była splanowanaIRAS AAZ pisze:Czyli głowicy planowanej 2 razy juz nie warto zakładać? Słyszałem ze są uszczelki o róznych grubościach nie da sie tego zniwelowac uszcelką?
dobreIRAS AAZ pisze:a mój pompiaz to idiota nie da rady
No raczej bez większych problemów co najwyżej dawkę byś zmniejszył.Chyba nie planujesz zamiany z mtdi na td ? bo to jest bez sensuIRAS AAZ pisze:A i jeszcze jedno czy pompa zbudowana do M-TDI /mogła by latać kiedyś w TD bez kolejnuch przerubek?
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 15:47 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 36 gości