synchronizacje wałka i wału

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michal880913
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

synchronizacje wałka i wału

Post autor: michal880913 » pn maja 17, 2010 19:49

mechanik wymienial przy mnie rozrzad w 1Z, nie zdejmowal pokrywy zaworow i czy jest mozliwe dobre ustawienie walka rozrzadu do walu. chodzi mi dokladnie o to iz nie luzował i nie zbijał koła pasowego wałka rozrządu (koła pływającego). Dodam iz kąt wtrysku w bs mam 49-51 pływa sobie w tych granicach



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » pn maja 17, 2010 21:42

Kąt troszkę za późny ale zależy jeszcze przy jakiej temperaturze paliwa ma taką wartość?!
Silnik musi być rozgrzany!!
Zawsze możesz go przestawić:)

A co do prawidłowego ustawienia powinno się zbić koło na wałku!
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 21:44 przez barbiq, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » pn maja 17, 2010 21:56

michal880913 pisze:Dodam iz kąt wtrysku w bs mam 49-51 pływa sobie w tych granicach
Ja w moim 1Z miałem taki kąt i na taki ustawiałem.
barbiq pisze:Kąt troszkę za późny
To jaki powinien być ? :)



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn maja 17, 2010 22:14

Być może mechanik po prostu uwierzył że jeśli zgrał mu się dół z pompą i auto jeździło to znaczy że góra dobrze ustawiona być musi. Nie jest to moim zdaniem poprawne podejście, zwłaszcza że w sumie niewiele roboty zaoszczędził...



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn maja 17, 2010 22:40

michal880913 pisze:mechanik wymienial przy mnie rozrzad w 1Z, nie zdejmowal pokrywy zaworow i czy jest mozliwe dobre ustawienie walka rozrzadu do walu. chodzi mi dokladnie o to iz nie luzował i nie zbijał koła pasowego wałka rozrządu (koła pływającego). Dodam iz kąt wtrysku w bs mam 49-51 pływa sobie w tych granicach
Co by inni nie pisali zaręczam ci że jest to możliwe bez zbijania koła pod warunkiem że robi się bardzo dokładnie
michal880913 pisze:Dodam iz kąt wtrysku w bs mam 49-51 pływa sobie w tych granicach
kąt jak najbardziej prawidłowy dla 1Z


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

michal880913
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: michal880913 » wt maja 18, 2010 19:21

koledzy a jakie moga byc objawy gdyby na walku rozrzadu punkt niezgadzalby sie dokladnie, kat 49-51 jest na rozgrzanym silniku, oscyluje na srodkowej linii na wykresie, dodam iz golfik pali normalnie, pytam sie czy jest sens zdejmowania pokrywy zaworow w celu dokladnego sprawdzenia (teraz mam bardzo szczelna pokrywy i nie chce na marne rozbierac)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt maja 18, 2010 22:04

michal880913 pisze:koledzy a jakie moga byc objawy gdyby na walku rozrzadu punkt niezgadzalby sie dokladnie
Zamulony silnik ,trudość z wchodzeniem na obroty ,''traktorowaty"chód silnika
michal880913 pisze:dodam iz golfik pali normalnie, pytam sie czy jest sens zdejmowania pokrywy zaworow w celu dokladnego sprawdzenia
Nie ma


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

michal880913
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: michal880913 » śr maja 19, 2010 19:12

munior, czyli kolego mam nic nie ruszac (nie sprawdzac dokladnosci punktow) moj gofer jest bardzo przymulony i szukam przyczyny, jak narazie planuje czyszczenie kolektora ssacego poniewaz po odkreceniu egr wymacalem palcem duzo syfu na sciankach kolektora



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » śr maja 19, 2010 22:21

To jaki powinien być ?
zależy jaką masz temperaturę paliwa!! Przyjrzyj się wykresowi :chytry:



michal880913
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: michal880913 » czw maja 20, 2010 19:31

barbiq, na wykresie jest oki czyli na srodkowej linii w zaleznosci od temperatury paliwa tak sobie schodzi ale ciagle po srodkowej linii, czyli kat jest ok



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » pt maja 21, 2010 09:16

michal880913 pisze:schodzi ale ciagle po srodkowej linii
Czyli jest dobrze i tak powinno być :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości