lekki wyciek do intercooler'a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
lekki wyciek do intercooler'a
Problem jak w temacie turbinka nieznacznie zaczyna sie pocić, ciśnienia doładowania w normie, samochod zachowuje dynamikę. Dymka z tyłu nawet przy ruszaniu z piskiem nie zostawiam. Przekopując forum natknąłem się na pewne ciekawe tematy dotyczace wycieków i teraz rodzi się pytanie. Jeżdzac na oleju Shell Diesel 10W40 czy przejście na 15W40 załatwiło by sprawę przecieków z turbo??
Moja fura :
VW golf III
1.9 tdi (AHU) 90KM
Moja fura :
VW golf III
1.9 tdi (AHU) 90KM
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 12:27 przez wooooojtek85, łącznie zmieniany 1 raz.
Wojciech
wooooojtek85, wydaje mi sie że sam w to nie wierzysz! A piszesz! Wiec poczytaj o olejach jakie sie stosuje w silnikach diesla i przyczyny pocenia to najważniejsze!wooooojtek85 pisze:Shell Diesel 10W40 czy przejście na 15W40 załatwiło by sprawę przecieków z turbo??
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
wiem juz jak to jest z używkami
każdy niby mówi ze turbo pochodzi z silnika z niskim przebiegiem (100kkm - 150kkm) a w rzeczywistości po zamontowaniu przez pewien czas jest ok a później cieknie jak tylko może. Jak zarobie troche $$ to zdecyduje się na nówkę. A teraz będe jeżdzić na takiej...
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Wojciech
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
Ja mam "szczęscie" do tych regeneracji, w moim poprzednim aucie miałem regenerowaną turbinkę wstawioną i trzeźwe myślenie uratowało mi życie bo silnik zdusiłem na 5tce (rozbiegł mi się). Przez te kłopoty z turbo chyba zrezygnuje z silników doładowanych na rzecz jakiegoś benzyniaka z gazem. Dieselek fajny 90KM a jest czym jechać ale koszty utrzymania powoli mnie wykańczają
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Wojciech
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 20:40
- Lokalizacja: B-stok/Rybniki
- Kontakt:
Oj wiem co to diesel power
to sie czuje, to juz mój drugi dieselek i druga wtopa
:(
Mój zapasowy samochód tico mimo że ma nalatane 324 000 km ni grama oleju nie bierze i dalej zamykam zegary na (155km/h). Golf też był wychuchany i teraz t o chuchanie wyłazi, blacharką się juz zajełem, ale problemy zaczynają się ze stroną mechaniczną konkretnie turbo.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mój zapasowy samochód tico mimo że ma nalatane 324 000 km ni grama oleju nie bierze i dalej zamykam zegary na (155km/h). Golf też był wychuchany i teraz t o chuchanie wyłazi, blacharką się juz zajełem, ale problemy zaczynają się ze stroną mechaniczną konkretnie turbo.
Wojciech
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości