Rano kopci po odpaleniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gabste91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:53
Lokalizacja: Rzeszów

Rano kopci po odpaleniu

Post autor: gabste91 » ndz maja 16, 2010 11:50

Witam mam pytanie co mzoe byc zuzyte-zepsute jesli na zimnym silniku tzn po nocy rano jak odpalam to zakopci . Posiadam golfa mk4 tdi 115 koni i nie wiem czy to tak ma byc pytam sie bo nie wiem a jesli jest cos uszkodzone to chciałbym wiedziec wczesniej, takiego problemu nie mam przy moim drugim dieselku jakim jest peugeot partner. Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 11:52 przez gabste91, łącznie zmieniany 1 raz.



waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Post autor: waldeklubon » ndz maja 16, 2010 12:10

A na jaki kolor kopci?



Awatar użytkownika
gabste91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:53
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: gabste91 » ndz maja 16, 2010 14:11

taki biały albo odcien białosci ;)



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz maja 16, 2010 14:34

Czy auto nie jest przypadkiem jeżdżone jedynie na krótkich dystansach?
Nie ubywa płynu chłodzącego?
Jaki jest zapach tych spalin jak kopci "kolorowo"?



Awatar użytkownika
gabste91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:53
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: gabste91 » ndz maja 16, 2010 17:50

tjwasiak pisze:Czy auto nie jest przypadkiem jeżdżone jedynie na krótkich dystansach?
Nie ubywa płynu chłodzącego?
Jaki jest zapach tych spalin jak kopci "kolorowo"?
autkiem pokonuje tygodniowo cos kolo 100-120kilometrów
nie sprawdzalemc zy ubywa płyn chłodniczy
zapach spalin hmm taki typowy ropniak



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » ndz maja 16, 2010 19:04

gabste91, jeżeli nie kopci po dodaniu gazu i jeżeli później jak odpalasz to też nie kopci to się nie ma czym martwić. To poranne odpalanie to pewnie olej który ścieka na tłoki, czyli pewnie uszczelniacze na zaworach.



Awatar użytkownika
gabste91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:53
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: gabste91 » ndz maja 16, 2010 19:48

Nie po podaniu gazu juz przechodzi tak jak odpale to z 20 sekund pokopci i juz tyle . dzieki za pomoc ;)



waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Post autor: waldeklubon » ndz maja 16, 2010 20:14

U mnie to była turbina ale dym był lekko niebieski.A koledze jak tak kopcił na siwo to miał problem ze spaleniem po wymianie pompek problemu nie ma.Wiec może sprawdz wtryski?



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn maja 17, 2010 01:24

Jeśli auto robi 100-120km tygodniowo to zakładam się że wszystko gra, a kopci bo zbiera się woda w wydechu, która następnie wydostaje się w postaci pary wodnej...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości