AJM trzęsie, na wykresie turbo dziura

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MarcinWLKP

AJM trzęsie, na wykresie turbo dziura

Post autor: MarcinWLKP » sob maja 15, 2010 22:56

Witam, Audi A4 1.9TDI AJM 240tys, przebiegu, trzęsie budą na wolnych, dwumas niedawno wymieniany.
Kumpel podjechał na hamownię sprawdzić ile mocy mu zostało i oto wykres:
Obrazek
Auto nie jest po chipie, nic nie było kombinowane a ma ciut więcej niż 116KM
Pan w hamowni wspomniał coś, że być może podciśnienie w EGR zaślepione, bo podobnie ludziska tak robią.

Czy ten EGR to dobry trop jeżeli chodzi o drgania i przebieg krzywej momentu? Dodam, że podczas jazdy spadek momentu jest nieodczuwalny.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: AJM trzęsie, na wykresie turbo dziura

Post autor: PinkFloyd » sob maja 15, 2010 22:59

MarcinWLKP pisze:Witam, Audi A4 1.9TDI AJM 240tys, przebiegu, trzęsie budą na wolnych, dwumas niedawno wymieniany.
Kumpel podjechał na hamownię sprawdzić ile mocy mu zostało i oto wykres:
[url=http://images46.fotosik.pl/293/008bca68b3e484b3m.jpg]Obrazek[/URL]
Auto nie jest po chipie, nic nie było kombinowane a ma ciut więcej niż 116KM
Pan w hamowni wspomniał coś, że być może podciśnienie w EGR zaślepione, bo podobnie ludziska tak robią.

Czy ten EGR to dobry trop jeżeli chodzi o drgania i przebieg krzywej momentu? Dodam, że podczas jazdy spadek momentu jest nieodczuwalny.
Wine falowania wykresu pewnie ponosi niestabilne cisnienie doładowania, najlepiej bedzie jak wrzucisz logi dynamiczne i bedzie wiadomo co i jak



MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » sob maja 15, 2010 23:07

No to będę go musiał wysłać do kogoś na kompa



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz maja 16, 2010 03:02

Mimo wszystko auto chyba jednak jest po chipie... A może to powerbox? Dołek może właśnie wskazywać na to drugie rozwiązanie.

Jeśli mają być robione logi, to warto sprawdzić BIPy, może pompki się kończą?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości