Kąt wtrysku - 0 - brak odczytów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kąt wtrysku - 0 - brak odczytów
Witam Koledzy!
Mam problem z ustawieniem kąta, otóż w BS w ogóle nie widzi wartości! bujam pompą w jedną i drugą stronę, a tam cały czas zero!
Co z tym zrobić? Skąd komputer bierze tę wartość? Może jakiś czujnik? Oby tylko nie nastawnik..
Proszę o jakąś wskazówkę.
Dzięki z góry
Zapomniałem dodać, że w meas block > 000 > "02" pokazuje okolice 50!
Mam problem z ustawieniem kąta, otóż w BS w ogóle nie widzi wartości! bujam pompą w jedną i drugą stronę, a tam cały czas zero!
Co z tym zrobić? Skąd komputer bierze tę wartość? Może jakiś czujnik? Oby tylko nie nastawnik..
Proszę o jakąś wskazówkę.
Dzięki z góry
Zapomniałem dodać, że w meas block > 000 > "02" pokazuje okolice 50!
Ostatnio zmieniony sob maja 15, 2010 18:39 przez barbiq, łącznie zmieniany 1 raz.
A nie ma przypadkiem błędu wtrysku sterującego? Bo bez poprawnie działającego wtrysku sterującego ECU nie ma żadnej wiedzy o rzeczywistym kącie wtrysku...
Ostatnio zmieniony sob maja 15, 2010 19:26 przez tjwasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Tego nie wiadomo.Ustawiasz 0 na kole zamachowym i próbujesz włożyć blokadę w wałek rozrządu i w koło pompy wtryskowej .Jak wejdą to rozrząd w porzadku .Jak nie to luzujesz co trzeba i robisz tak aby weszły blokady.Jak masz kąt wtrysku poza zakresem też nie zobaczyszbarbiq pisze:Jeśli to będzie pasek to, popraw jeśli się mylę, koło pompy muszę obrócić do przodu...względem paska oczywiście:)
Ostatnio zmieniony sob maja 15, 2010 22:18 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Temperatura paliwa jaka jest??????
Wykres skacze? A może stoi zupełnie w miejscu.
Rozrząd jeszcze raz na znaki włącznie z obowiązkowym zbiciem koła pływającego wałka rozrządu przed napięciem rolki>>> po napięciu dokręcenie tego koła.
Jeżeli padł czujnik temperatury paliwa będzie tylko potrafił naliczyć jakiś stały punkt > wartości temperatury gr. 007 będą skakać co chwilę o 2 stopnie > naliczenie właściwego kąta stanie się niemożliwe > jeżeli ktoś wcześniej skasował błąd to może go nie być i będzie on powracał tylko w szczególnej sytuacji > może na taką akurat nie trafiłeś.
Pomiar temperatury paliwa > z rana oraz na gorącym silniku > napisz co Ci wyszło.
Wykres skacze? A może stoi zupełnie w miejscu.
Rozrząd jeszcze raz na znaki włącznie z obowiązkowym zbiciem koła pływającego wałka rozrządu przed napięciem rolki>>> po napięciu dokręcenie tego koła.
Jeżeli padł czujnik temperatury paliwa będzie tylko potrafił naliczyć jakiś stały punkt > wartości temperatury gr. 007 będą skakać co chwilę o 2 stopnie > naliczenie właściwego kąta stanie się niemożliwe > jeżeli ktoś wcześniej skasował błąd to może go nie być i będzie on powracał tylko w szczególnej sytuacji > może na taką akurat nie trafiłeś.
Pomiar temperatury paliwa > z rana oraz na gorącym silniku > napisz co Ci wyszło.
Temperatura była okej, a wykresu nie było wcale ( poniżej zakresu :/Temperatura paliwa jaka jest??????
Wykres skacze? A może stoi zupełnie w miejscu.
Witam.
Problem częściowo rozwiązany przerzuciło pasek na pompie albo "fachowa" wymiana paska przez poprzedniego właściciela na znaki korektorem!!
Ustawiłem pasek ale niestety nie udało mi się zbić koła z wałka rozrządu a nie mam ściągacza
wartości w vagu się pojawiły ale teraz min to 120. Na bank przesunąłem pasek o jeden ząbek, zimny zapalił od strzała! Zastanawia mnie czy przyczyną tego może być jeszcze nieruszone koło na wałku??
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Nie będę kolejny raz opisywał dokładnej synchronizacji rozrządu > koło musi zbijać po każdym rozpięciu rolki > w obudowie rozrządu jest otworek > luzujemy śrubę i punktakiem przez otworek zbijamy koło.KOSA1987 pisze:koła nie musisz ściągać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3946033#3946033 >praktycznie identyczny sposób ustawiania jak w tym temacie.
KOSA1987 aby dobrze ustawić rozrząd muszę zluzować i delikatnie zbić koło, nie znam innej metody prawidłową wymianę paska...
może jutro uda mi się załatwić ściągacz i pójdzie
Nie dają mi jednak spokoju te wielkie wartości w BS jak chcę ustawić kąt! A przepływka jakby była walnięta to też tak będzie? może jutro założę drugą bo ta mi dzisiaj zaczęła błędy wywalać!
fleshu masz całkowitą rację ale niestety koło jest tak osadzone, że boję się żeby go nie uszkodzićluzujemy śrubę i punktakiem przez otworek zbijamy koło.
może jutro uda mi się załatwić ściągacz i pójdzie
Nie dają mi jednak spokoju te wielkie wartości w BS jak chcę ustawić kąt! A przepływka jakby była walnięta to też tak będzie? może jutro założę drugą bo ta mi dzisiaj zaczęła błędy wywalać!
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Skok na pompie o 0,5 mm to duże przesunięcie dla wykresu tditiming > więc jeżeli chcesz żeby ci nie brakło regulacji > to pompę tak samo ustaw na środek pola regulacyjnego > dobrze dopasuj blokady.
Gorszy problem jest ze zluzowaniem śruby na kole wałka > a następnie wystarczy jedno puknięcie przez ten otworek. Koło nie ma klina i siedzi na stożku > więc każde drgnięcie metalu siłą poprzeczną zdejmie wciśnięte koło.
Gorszy problem jest ze zluzowaniem śruby na kole wałka > a następnie wystarczy jedno puknięcie przez ten otworek. Koło nie ma klina i siedzi na stożku > więc każde drgnięcie metalu siłą poprzeczną zdejmie wciśnięte koło.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości