wtryskiwacze

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

wtryskiwacze

Post autor: damian81Z » czw maja 06, 2010 18:58

witam,orientuje sie ktos jaka jest roznica pomiedzy wtryskiwaczami strujacymi oznaczonymi numerami 028 130 201 J a numerem 028 130 201 G , maja po 190 bar wybite na korpusie, czy moga byc stosowane zamiennie


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw maja 06, 2010 19:06

Ta przekladka miedzy końcówką wtryskowa a korpusem decyduje o tym czy wtrysk bedzie na 190 barów lub 220 barów.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw maja 06, 2010 19:12

obydwa wtryskiwacze maja po 190 bar, roznia sie tylko jedna literka J / G


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » czw maja 06, 2010 21:33

To są wtryskiwacze do 1Z/AHU. Ten z końcówką J jest sterujący, a G zwykły... Możesz wsadzić nawet 4 sterujące, byle tylko jeden (i to ten na 3 cylindrze) miał podłączony czujnik wzniosu iglicy. Przynajmniej 1 (i to właśnie na 3 cylindrze) musi (powinien dla normalnej pracy silnika) być sterujący.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz maja 09, 2010 11:38

a wtryskiwacz oznaczony literka ,,J" czym rożni się od tego oznaczonego ,,H" numer początkowy taki sam ,obydwa strujace 190 bar


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz maja 09, 2010 15:58

028130201H to wtrysk sterujący z 1Zta z Audi 80 od roku modelowego 1993, od nr VIN 59001, czyli już 2 sprężynowy i na 190bar. Według moich danych ten wtrysk ma taką samą końcówkę (0 433 175 058) jak 028130201J czyli teoretycznie powinien pasować zamiennie.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » czw maja 13, 2010 08:05

tjwasiak, pasuje na 100% zmieniony wtryskiwacz z J na H i lepiej smiga autko


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » czw maja 13, 2010 10:16

To że lepiej śmiga to co najwyżej zasługa tego że wtryskiwacz jest w lepszym stanie - jak pisałem zarówno ciśnienie, jak i końcówka są takie same, więc nie ma to wpływu na działanie silnika :pub:



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pt maja 14, 2010 12:33

tjwasiak, problem polegal na tym za na wolnych obrotach wyczuwalne bylo drganie, po podlaczeniu pod vag stwierdzono ze cos jest na 3 cylindrze,albo wtryskiwacz albo pierscien (taka diagnoza mechanika) a zamontowane sa 4 nowe tloki to pozostal wtryskiwacz i to bylo to


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości