MK3 TD duże spalanie, nie dymi.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 TD duże spalanie, nie dymi.
Witam!
Mam taki problem, spalanie przy spokojnej jeździe po mieście ok. 10l / 100, pół roku temu spalał 6,5 - 7l.
Nie dymi, nie ma problemów z odpalaniem, moc ok, turbina działa, brak wycieków, oleju nic nie ubywa, pompa po regeneracji, rozrząd po wstawieniu pompy, niby ustawiony prawidłowo.
Nie mam pojęcia, co sprawdzać, od czego zacząć? Gdyby chociaż dymił, można by podejrzewać wtryski itd.
Jedyne co zauważyłem, po regeneracji pompy, to bardzo lekkie, jakby szarpanie od silnika przy obrotach 1,8 tyś. i później przy 2,4 tyś, na każdym biegu, to samo. Szarpanie to pojawia się również przy schodzeniu z obrotów, podczas wyhamowywaniu silnikiem.
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Mam taki problem, spalanie przy spokojnej jeździe po mieście ok. 10l / 100, pół roku temu spalał 6,5 - 7l.
Nie dymi, nie ma problemów z odpalaniem, moc ok, turbina działa, brak wycieków, oleju nic nie ubywa, pompa po regeneracji, rozrząd po wstawieniu pompy, niby ustawiony prawidłowo.
Nie mam pojęcia, co sprawdzać, od czego zacząć? Gdyby chociaż dymił, można by podejrzewać wtryski itd.
Jedyne co zauważyłem, po regeneracji pompy, to bardzo lekkie, jakby szarpanie od silnika przy obrotach 1,8 tyś. i później przy 2,4 tyś, na każdym biegu, to samo. Szarpanie to pojawia się również przy schodzeniu z obrotów, podczas wyhamowywaniu silnikiem.
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 01:24 przez jarnach, łącznie zmieniany 2 razy.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jeżeli cała reszta tak jak piszesz to nie byłbym tego taki pewien .Litr czy dwa na 100km potrafi wyciec i nawet nie zauważysz .Auto na kanał odpalasz silnik i dokładnie wszystko przejrzećjarnach pisze:brak wycieków,
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Nic nie cieknie, sprawdzone dokładnie z góry i z pod spodu.
Co do kąta wtrysku, to niby został ustawiony przy wkładaniu pompy, po regeneracji, a ewentualne ustawienie, wymaga wyciągnięcia pompy, czy nie?
Przy pogodzie, jak dzisiaj ok 15 stopni, silnik się zagrzewa do 90 stopni, po przejechaniu kilkunastu kilometrów, po mieście.
Co do kąta wtrysku, to niby został ustawiony przy wkładaniu pompy, po regeneracji, a ewentualne ustawienie, wymaga wyciągnięcia pompy, czy nie?
Przy pogodzie, jak dzisiaj ok 15 stopni, silnik się zagrzewa do 90 stopni, po przejechaniu kilkunastu kilometrów, po mieście.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Stanowczo za długo o ile masz prawidłowe wskazania .Przy takich temperaturach na zewnątrz powinien po ok.5-6 km mieć blisko 90 stopnijarnach pisze:Przy pogodzie, jak dzisiaj ok 15 stopni, silnik się zagrzewa do 90 stopni, po przejechaniu kilkunastu kilometrów, po mieście.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Fakt, nie zwróciłem na to wcześniej uwagi. Termostat okazał się w porządku, był problem ze wskaźnikiem, w tej chwili po przejechaniu 5 - 7 km dobija do 90 stopni.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 20:47 przez jarnach, łącznie zmieniany 1 raz.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Bo wszyscy piszą o 1,6 td a ty i ja mamy 1,9 td i tu nikt mi nie powie że po 3 km będzie 90 stopni bo nie ma takiej opcji przy normalnej jeżdzie i czywiście mówimy o nie podkręcanych motorkach 6-7km tak jak piszesz to się zgodzę bo i u mnie tak jest a termostat trzyma jak powinienBalugass pisze:90 stopni jest po 2-3 km
cos szybko u mnie zajmuje to ok 6-7km przy jezdzie ok 2tys obr...termostat sprawdzony jest oki
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości