Mrugająca kontrolka oleju i niska temperatura silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » wt maja 11, 2010 18:48

A jak po butowaniu idzie troszke za tak na ok 95 ??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 11, 2010 20:57

krzysiekj1990 pisze:A jak po butowaniu idzie troszke za tak na ok 95 ??
Tak.Dochodzi prawie do przedostatniej kreski na skali...jeśli to mnie pytasz :bajer:
Ostatnio zmieniony wt maja 11, 2010 21:00 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » wt maja 11, 2010 21:21

Chodzi mi o to ze srodkowa kreska pokazuje 90 stopni
A u mnie po butowaniu wskazowka odchyla mi sie w strone prawa tak pokazuje okolo 95 stopni



Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » wt maja 11, 2010 21:25

Michaś_1977, zauważułem że nieco ubyło płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym, czyzby to była przyczyna? i też ubyło płynu od wspomagania :/ olej sprawdzam dość często a płyn od wspomagania i chłodniczy średnio raz na miesiąc, czyli jakiś miesiąc temu było wszystko w normie a teraz poniżej minimum :/ wycieków nie widziałem nigdzie :/ czego mogę sie spodziewac?


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 11, 2010 21:40

krzysiekj1990 pisze:po butowaniu wskazowka odchyla mi sie w strone prawa tak pokazuje okolo 95 stopni
No i gitara :bigok:
Jak nie gotuje wody,to wszystko w porządku...
mateusz_kajtek, uzupełnij płyn na zimnym silniku-ma być minimum,bo jak się zagrzeje to wzrośnie poziom na max.
Obserwuj jeszcze jakiś czas...może ostatnio jak patrzyłeś był nagrzany,a teraz chłodny i jest mniej.
Zrób jak napisałem :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » wt maja 11, 2010 22:05

Cieplo sie zrobilo mogl tez troszke wyparowac .



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr maja 12, 2010 06:50

krzysiekj1990 pisze:Cieplo sie zrobilo mogl tez troszke wyparowac .
A to niby dlaczego? :bajer:
Co mają powiedzieć użytkownicy golfów w RPA?Co 10km dolewają płyn?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » śr maja 12, 2010 10:42

no ale kolego po dluzszej jezdzie mam na zbiorniczku wyrownawczym taki niebieski osad wiec troche wyparowuje korkiem



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6868
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » śr maja 12, 2010 12:27

Niebieski osad ?
Hmmm....
Może jakąś kiepściznę masz tam wlaną... Ogólnie płyny chłodzące nie powinny zostawiać osadów. Zobacz na org. HEPU jakimi są zalewane VW fabrycznie. 8-10 lat niewymieniany i nic się w zbiorniczku nie osadza... Dziadostwo zaczyna się robić dopiero jak się pomiesza lub jakiegoś chłamu naleje...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » śr maja 12, 2010 14:26

No nie powiem ze jak uciekal mi to lalem te tanie tez bo na petrygo bym nie wyrobil :) Ale lepszy byle jaki plyn niz woda :grin:



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6868
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » śr maja 12, 2010 15:09

Często da się zauważyć ze po zmianie płynu zaczyna go ubywać... Ludzie panikują że coś się złego z układem dzieje a często jest to spowodowane ich kiepską jakością i po prostu zwiększonym odparowywaniem...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » śr maja 12, 2010 18:26

Piasek pisze:Często da się zauważyć ze po zmianie płynu zaczyna go ubywać... Ludzie panikują że coś się złego z układem dzieje a często jest to spowodowane ich kiepską jakością i po prostu zwiększonym odparowywaniem...
płyn wymieniałem jakieś 3 lata temu zawsze poziom był w normie (różniez gdy płyn był zimny) a wczoraj zauwazyłem że jest ponizej minimum i rano na zimnym tez sprawdzałem i faktycznie ubyło nie wiem dlaczego :/ po za tym poniżej minimum tez jest płyn od wspomagania, orientuje się ktos może jaki powinien być płyn od wspomagania do 1.9TD ?


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

trebron7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw gru 06, 2007 14:48
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: trebron7 » śr maja 12, 2010 18:27

u mnie też jest niska temperatura silnika, jak wyjezdzam w trase to spada na termometrze do 75stopni, jezdze tak juz prawie 3 lata i nic zlego sie nie dzieje. spalanie w normie. w trasie potrafi zejsc do 5l/100. więc moze cos mam nie tak z czujnikiem temperatury ? dodam że przy wyzszych temperaturach np 95-98 stopni zalacza sie wentylator. czy ktoś wie o co może chodzić? czy jest możliwe że czujnik w nizszych temperaturach ma inną charakterystykę i nie odzwierciedla dokladnie temperatury ??



Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » pn cze 21, 2010 15:28

wracając do tematu temp silnika to w ostatnim czasie nagrzewał sie do prawie 90 stopni a teraz na nowo maks 70
brateq pisze:Jak go nagrzejesz do tych 70 stopni, sprawdź węże od chłodnicy. Jeśli górny będzie gorący, dolny również termostat out, jeśli dolny będzie chłodny to trzeba szukać przyczyny.
góry jest gorący a dolny jest ciepły trochę mniej goracy niż górny... termostat?


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości