[AGR] za wysokie cisnienie w skrzyni korbowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 09, 2010 19:18

Michaś_1977 pisze:Nie sądzisz,że byłby to ciekawy zbieg okoliczności :bajer: -dwie głowice z zatkanymi kanałami :chytry:
Adamm pisze:a ostatnio glowica ale dlatego ze ukrecilem szpile od kolektora wydechowego
sądzę że nie bo kolega nie pisał że tak na po
przedniej się działo

jest też opcja że kierownicę sa za bardzo zamknięte.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 09, 2010 20:02

arwam pisze:kolega nie pisał że tak na po
przedniej się działo
Pisał...czytaj uważnie :grin:
Adamm pisze:poza tym jest to druga glowica i na poprzedniej dzialo sie to samo


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 09, 2010 20:19

dodatkowo pisalem tez ze glowica jest po pelnej obrobce i sprawdzeniu

poza tym uszczelke tez bym wykluczyl bo na ori bylo to samo

zostaja mi pierscienie lub przytkane kanaly w bloku, ale jesli chodzi o pierscienie to czy z walnietymi pierscieniami trzymalby po ok 30 bar?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 09, 2010 22:11

Adamm pisze:zostaja mi pierscienie lub przytkane kanaly w bloku, ale jesli chodzi o pierscienie to czy z walnietymi pierscieniami trzymalby po ok 30 bar?
może być na którymś cylindrze głęboka rysa.
i tak będzie.
u mnie jak zrobiłem remont to jest po 33bar na najgrubszej uszczelce.
Michaś_1977 pisze:Pisał...czytaj uważnie :grin:
Michaś_1977, widzisz zmęczenie nie wybiera wybierz Picker'a :lol:


Adamm, i jaki olej lejesz?
przypadkiem nie Schell albo Catrol.
one są w dość dużych ilościach wyrzucane przez odmę



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz maja 09, 2010 23:57

Adamm pisze:jak rowniez w momencie podpiecia podcisnienia na turbine (VNT) wywala turbina w dolot jak rowniez wydech
Adamm, wiesz, że jeśli turbo wali w wydech to nie jest to wina odmy tylko samej turbosprężarki. Turbo wali Ci w wydech to masz ją już na wykończeniu - pewnie wałek lata jak stara k...
nie ważne czy ma przedmuchy czy nie - nawet gdyby je miał to odma nie powinna walić w bagnet tylko do góry i dalej w dolot, jeśli wykluczasz zapchanie kanałów odmy w bloku to ja nie mam żadnej innej koncepcji. Gdyby nawet zawór odpowietrzenia był zawalony - ten na pokrywie zaworów - to przecież pisałeś, że bez niego też jest źle - ja nie mam innego racjonalnego wytłumaczenia.


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 10, 2010 01:02

Sztomel, nie wiem czy doczytales ale odkad zobaczylem ze tak sie dzieje to trubo bylo w regeneracji juz 2 razy, za pierwszym jak wrocilo tylko zapialem i sie tak dzialo wiec wykluczam turbo

wali przez turbo bo olej z turbiny z racji cisnienia w bloku nie splywa pod wplywem grawitacji a nadal pchany jest pod cisnieniem z zasilenia


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » pn maja 10, 2010 08:37

Adamm, a spróbuj na innej turbinie.

o nie zmienia faktu że nawet na wykończonym silniku nie ma prawa bagnetem oleju wyrzucać



Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » pn maja 10, 2010 10:33

Może pompa oleju szfankuje, może zacina się w niej zawór przelewowy i podaje za duże ciśnienie, skoro sprężanie jest i kanały drożne

Po przejrzeniu książki napraw Golfa MK4 nasunęła mi się jeszcze jedna myśl. Jest tam napisane : "...ważnym elementem podzespołu filtra oleju jest zawór odcinający. Przy nie pracującym silniku, gdy nie ma ciśnienia zawór jest otwarty.Zamyka się kiedy ciśnienie oleju osiągnie określoną wartość... Poprawność działania zaworu odcinającego i ciśnienie oleju można sprawdzić za pomocą przyrządu V.A.G. 1342 (ciśnieniomierz) i 1527B (lampka kontrolna z diodą). W tym celu wymontuj zawór odcinający i zamontuj go w ciśnieniomierzu, który umieść w miejsce zaworu w korpusie obudowy filtru oleju. Na biegu jałowym dioda powinna się zaświecić przy ciśnieniu oleju właściwym dla danego silnika (1,6/ 1,8/ 2,0 i 2,3 od 0,12 do 0,16 MPa). Przy prędkości 2000 obr/min wartość ciśnienia powinna wynosić min 0,2 MPa. Mniejsze ciśnienie świadczy o uszkodzeniu zaworu odcinającego albo pompy oleju lub o zużyciu łożysk wału korbowego. Przy wyższej prędkości obrotowej wartość ciśnienia oleju nie powinna przekroczyć 0,7 MPa. Jeżeli jest większa, należy wymienić zawór regulacji ciśnienia oleju..."
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 22:39 przez Naparstek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości