1,9 TD 75 km- wtryski/pompa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Futrzasty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:49
Lokalizacja: bialystok

1,9 TD 75 km- wtryski/pompa

Post autor: Futrzasty » czw maja 06, 2010 22:59

witam wszystkich i zwracam się z prośbą o pomoc bo już troche zgłupiałem z tym TD.
Ogólnie to zaczeło się od tego, że auto stracilo moc i zaczeło palić jak smok po owcy z siarką:(
pierwsza myśl to była taka, że wtryski bo dymil ostro i czuć bylo ze spalin ropą. Po wyjęciu dwa lały w tym jeden ostro a drugi tak w polowie ciśnienia puszcał. 3 w porzo a ostani dawał raz na lewo raz na prawo- nie rozpylał jak trzeba. Po wymianie końcówek jest lepiej- silnik już nie tak skacze ale nadal troche nie równo pracuje. nadal też dymi choć jużnie czuć ropą- sapliny szare. Dzziwi mnie że nie daje paliwa na powrót?? Tak na mój gust pompa nie wyrabia ale może ktoś wie lepiej. Ewentalnie gdzie w b-stoku można sprawdzić pompę wtryskową solidnie.

Z góry dzieki!



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw maja 06, 2010 23:20

Pompa nie daje już ciśnienia


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 07, 2010 07:34

Być może faktycznie coś z pompą,ale zanim ją zdejmiesz,to zalej dodatek do paliwa Valvolne.Powinno coś pomóc.W moim zastosowałem,bo miał problem z paleniem po nagrzaniu i pomógł-równiej pali,mniej kopci...
Wtryski też wyczyści :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt maja 07, 2010 08:40

Futrzasty pisze:Po wymianie końcówek jest lepiej- silnik już nie tak skacze ale nadal troche nie równo pracuje. nadal też dymi choć jużnie czuć ropą- sapliny szare. Dzziwi mnie że nie daje paliwa na powrót??
jeśli chodzi Ci o przewody na wtryskiwaczach to tak ma być to jest odprowadzenie paliwa które się przesącza przez pasowanie iglica-gniazdo.


jeśli nie ma problemów z odpalaniem zwłaszcza na gorącym silniku to nie tu bym szukał przyczyny. jedź do pompiarza żeby Ci kąt wtrysku ustawił.



Futrzasty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:49
Lokalizacja: bialystok

Post autor: Futrzasty » sob maja 08, 2010 22:42

dzisiaj wykręcilem pompe i w poniedziałek wiozę do regeneracji.
upewnił mnie fakt, że po wykręceniu wtrysków okazało sie że dwa daja prawidłowo, jeden co któryś raz a jeden zero:( wina wtrysków odpada bo zamieniłem je miejscami i jest to samo na tych samych cylindrach. zreszto rozdzielacz daje dobrze na dwa po przekontnej- czyli para jedna.

ciekawe ile wyjdzie regeneracja? może ktoś ma orient??



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » sob maja 08, 2010 23:28

Futrzasty pisze:ciekawe ile wyjdzie regeneracja? może ktoś ma orient??
jak się dowiadywałem to powiedziano mi w iławie do 300zł na pełną regeneracje jeżeli pompa będzie wyjęta



Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » ndz maja 09, 2010 01:10

Baryla pisze:
Futrzasty pisze:ciekawe ile wyjdzie regeneracja? może ktoś ma orient??
jak się dowiadywałem to powiedziano mi w iławie do 300zł na pełną regeneracje jeżeli pompa będzie wyjęta
A gdzie konkretnie się dowiadywałeś ? Diesel-Service na Lubawskiej - na wlocie z Lubawy/Żuromina ?


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 09, 2010 10:16

panowie ale ta cena nie obejmuje wymiany głowiczki bo koszt samej nowej głowiczki to około 1000zł
a takie uszkodzenia kwalifikuję tylko i wyłącznie głowiczkę do wymiany.



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » ndz maja 09, 2010 11:11

BartekGib diesel serwis iława. Ojciec korzysta z usług tego zakładu co najmniej 10lat i zawsze był zadowolony. Ja ostatnio kupowałem od nich końcówki wtrysków 60zł sztuka z regulacją.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości