AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
re
Podpowie ktoś gdzie najlepiej podjechać gdzie będzie nie drogo ,i dobrze ??? interesują mnie okolice wawy i sama wawa ??
[ Dodano: 07 Maj 2010 21:37 ]
A jeszcze jedno pytanie czy przyczyną może być pompa wuko ?? bo zauważyłem że ten czpień co z niej wychodzi trochę się rusza ??
[ Dodano: 07 Maj 2010 21:37 ]
A jeszcze jedno pytanie czy przyczyną może być pompa wuko ?? bo zauważyłem że ten czpień co z niej wychodzi trochę się rusza ??
- michalfrezz
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 23:18
- Lokalizacja: Poland
- Kontakt:
witam,
koledzy znający temat napiszcie prosze laikom jak się robi logi oraz która grupa za co odpowiada żeby nie było już pytań. opis grup to i mnie się przyda.
może nawet osobny temat założyć i podwiesić.
pozdrawiam
koledzy znający temat napiszcie prosze laikom jak się robi logi oraz która grupa za co odpowiada żeby nie było już pytań. opis grup to i mnie się przyda.
może nawet osobny temat założyć i podwiesić.
pozdrawiam
MÓJ VARIAT ==> viewtopic.php?p=3816758#3816758" onclick="window.open(this.href);return false;
Była BESTIA==> viewtopic.php?f=87&t=120370&p=1332229#p1332229" onclick="window.open(this.href);return false;
Była BESTIA==> viewtopic.php?f=87&t=120370&p=1332229#p1332229" onclick="window.open(this.href);return false;
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Kolego taki temat jest założony i podwieszony juz od kilku latmichalfrezz pisze:może nawet osobny temat założyć i podwiesić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462
Są tam opisy, wideo-porady i wiele podstawowych i najważniejszych informacji.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
sorki ze odgrzewam kotleta ale
Jak robię testy wyjść w polskim vagu n18 i n75 to obydwa sobie cykają delikatnie, i może przy pracy silnika jest delikatna różnica podczas testu n18
i mam zonka z oznaczeniem silnika bo mam te 100 PS(74kW) i 3 srebrne literki na klapie i oslonie
czyli przepinam kostki i wężyki i po sprawie, tak?. Powoli szukam n75, bądź zaślepiam węże od egr i bawię sie w czyszczenie.rob555 pisze:Zamieniajac zaworki wyeliminujesz uszkodzenie n75 bo ten z czarnym łbem (od EGR) jest blizniaczy i moze pracowac jako n75.
Jak robię testy wyjść w polskim vagu n18 i n75 to obydwa sobie cykają delikatnie, i może przy pracy silnika jest delikatna różnica podczas testu n18
i mam zonka z oznaczeniem silnika bo mam te 100 PS(74kW) i 3 srebrne literki na klapie i oslonie
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Mam takie pytanko... Czy po moich logach coś można wywnioskować? Dopiero zaczynam zabawę z vag-iem i chciałbym dowiedzieć się czy cos w z nich istotnego można wyczytać? Ponieważ problem mam z nafloutami;/
Tuesday,29,March,2011,18:33:02
028 906 021 DF,,1.9l R4 EDC 11SG 0801,
,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,?,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,1134,6.8,35.0,24.2,,,,,,,,,,
,0.40,1134,6.8,34.8,23.8,,,,,,,,,,
,0.80,1134,12.8,34.8,24.0,,,,,,,,,,
,1.27,1218,37.2,36.6,28.0,,,,,,,,,,
,1.66,1428,40.8,38.0,30.6,,,,,,,,,,
,2.06,1638,41.4,39.2,35.0,,,,,,,,,,
,2.46,1911,41.0,42.0,42.2,,,,,,,,,,
,2.86,2226,40.4,42.0,43.0,,,,,,,,,,
,3.25,2520,39.4,41.4,44.0,,,,,,,,,,
,3.65,2898,38.8,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,4.05,3171,38.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,4.46,3486,37.8,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,4.88,2604,0.0,41.2,39.4,,,,,,,,,,
,5.30,2373,27.4,41.6,36.8,,,,,,,,,,
,5.76,2394,36.2,41.6,43.4,,,,,,,,,,
,6.19,2520,39.4,41.4,44.0,,,,,,,,,,
,6.64,2667,40.2,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,7.10,2835,44.0,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,7.57,2982,43.8,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,7.97,3108,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,8.37,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,8.77,3360,43.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,9.17,3444,43.4,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,9.57,3486,43.2,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,9.97,3528,43.2,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,10.37,3612,43.2,39.8,41.8,,,,,,,,,,
,10.77,3696,43.0,39.6,41.6,,,,,,,,,,
,11.17,3801,43.0,39.4,41.4,,,,,,,,,,
,11.57,3885,42.8,38.8,41.2,,,,,,,,,,
,11.97,3969,42.8,38.4,41.0,,,,,,,,,,
,12.37,3087,0.0,40.6,40.4,,,,,,,,,,
,12.77,2793,40.8,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,13.17,2898,43.8,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,13.57,2940,43.8,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,13.95,3003,43.8,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,14.35,3066,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,14.75,3129,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,15.15,3171,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,15.55,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,15.95,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,16.35,3255,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,16.75,3255,42.2,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,17.15,3297,39.2,40.4,42.8,,,,,,,,,,
,17.55,3339,40.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,17.95,3402,40.8,40.2,42.4,,,,,,,,,,
,18.35,3444,41.0,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,18.75,3486,39.4,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,19.15,3528,40.0,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,19.53,2730,0.0,41.0,41.0,,,,,,,,,,
,19.93,2373,27.6,41.8,34.6,,,,,,,,,,
,20.33,2709,39.6,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,20.73,2730,39.8,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,21.13,2772,39.6,41.0,44.0,,,,,,,,,,
,21.56,2793,39.6,41.0,43.8,,,,,,,,,,
,21.96,2814,39.2,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,22.40,2877,39.6,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,22.86,2898,39.2,40.8,43.4,,,,,,,,,,
,23.32,2898,39.8,40.8,43.4,,,,,,,,,,
,23.79,2919,39.6,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,24.25,2940,39.4,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,24.72,2961,37.8,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,25.13,3003,38.2,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,25.53,3024,38.0,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,25.93,3066,38.8,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,26.33,3087,38.8,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,26.73,3108,38.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.13,3129,37.4,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.53,3129,39.0,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.93,3171,38.0,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,28.33,3150,35.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,28.73,3192,35.2,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,29.13,3213,36.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,29.53,3234,36.2,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,29.93,3276,34.8,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,30.33,3318,36.8,40.4,42.8,,,,,,,,,,
,30.73,3318,37.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.13,3339,36.8,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.51,3360,17.6,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.91,3339,0.0,40.2,35.6,,,,,,,,,,
,32.31,3276,0.0,40.4,30.8,,,,,,,,,,
,32.71,3192,0.0,40.6,27.0,,,,,,,,,,
,33.11,3066,0.0,40.6,25.2,,,,,,,,,,
,33.51,2961,0.0,40.8,24.6,,,,,,,,,,
,33.91,2814,0.0,41.0,24.4,,,,,,,,,,
,34.31,2709,0.0,41.2,23.8,,,,,,,,,,
,34.71,2562,0.0,41.4,23.6,,,,,,,,,,
Dodam, że ciągle wyskakują mi 2 błędy tj;
1268 Nastawnik objętości-N146
poza specyfikacją - wartość górna
519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy któryś z nich może miec jakiś związek z notlaufami?
Bardzo dziękuję z góry za pomoc i porady...
Pozdrawiam
Tuesday,29,March,2011,18:33:02
028 906 021 DF,,1.9l R4 EDC 11SG 0801,
,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,?,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,1134,6.8,35.0,24.2,,,,,,,,,,
,0.40,1134,6.8,34.8,23.8,,,,,,,,,,
,0.80,1134,12.8,34.8,24.0,,,,,,,,,,
,1.27,1218,37.2,36.6,28.0,,,,,,,,,,
,1.66,1428,40.8,38.0,30.6,,,,,,,,,,
,2.06,1638,41.4,39.2,35.0,,,,,,,,,,
,2.46,1911,41.0,42.0,42.2,,,,,,,,,,
,2.86,2226,40.4,42.0,43.0,,,,,,,,,,
,3.25,2520,39.4,41.4,44.0,,,,,,,,,,
,3.65,2898,38.8,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,4.05,3171,38.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,4.46,3486,37.8,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,4.88,2604,0.0,41.2,39.4,,,,,,,,,,
,5.30,2373,27.4,41.6,36.8,,,,,,,,,,
,5.76,2394,36.2,41.6,43.4,,,,,,,,,,
,6.19,2520,39.4,41.4,44.0,,,,,,,,,,
,6.64,2667,40.2,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,7.10,2835,44.0,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,7.57,2982,43.8,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,7.97,3108,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,8.37,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,8.77,3360,43.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,9.17,3444,43.4,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,9.57,3486,43.2,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,9.97,3528,43.2,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,10.37,3612,43.2,39.8,41.8,,,,,,,,,,
,10.77,3696,43.0,39.6,41.6,,,,,,,,,,
,11.17,3801,43.0,39.4,41.4,,,,,,,,,,
,11.57,3885,42.8,38.8,41.2,,,,,,,,,,
,11.97,3969,42.8,38.4,41.0,,,,,,,,,,
,12.37,3087,0.0,40.6,40.4,,,,,,,,,,
,12.77,2793,40.8,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,13.17,2898,43.8,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,13.57,2940,43.8,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,13.95,3003,43.8,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,14.35,3066,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,14.75,3129,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,15.15,3171,43.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,15.55,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,15.95,3234,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,16.35,3255,43.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,16.75,3255,42.2,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,17.15,3297,39.2,40.4,42.8,,,,,,,,,,
,17.55,3339,40.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,17.95,3402,40.8,40.2,42.4,,,,,,,,,,
,18.35,3444,41.0,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,18.75,3486,39.4,40.0,42.2,,,,,,,,,,
,19.15,3528,40.0,40.0,42.0,,,,,,,,,,
,19.53,2730,0.0,41.0,41.0,,,,,,,,,,
,19.93,2373,27.6,41.8,34.6,,,,,,,,,,
,20.33,2709,39.6,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,20.73,2730,39.8,41.2,44.0,,,,,,,,,,
,21.13,2772,39.6,41.0,44.0,,,,,,,,,,
,21.56,2793,39.6,41.0,43.8,,,,,,,,,,
,21.96,2814,39.2,41.0,43.6,,,,,,,,,,
,22.40,2877,39.6,41.0,43.4,,,,,,,,,,
,22.86,2898,39.2,40.8,43.4,,,,,,,,,,
,23.32,2898,39.8,40.8,43.4,,,,,,,,,,
,23.79,2919,39.6,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,24.25,2940,39.4,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,24.72,2961,37.8,40.8,43.2,,,,,,,,,,
,25.13,3003,38.2,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,25.53,3024,38.0,40.8,43.0,,,,,,,,,,
,25.93,3066,38.8,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,26.33,3087,38.8,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,26.73,3108,38.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.13,3129,37.4,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.53,3129,39.0,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,27.93,3171,38.0,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,28.33,3150,35.6,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,28.73,3192,35.2,40.6,43.0,,,,,,,,,,
,29.13,3213,36.6,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,29.53,3234,36.2,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,29.93,3276,34.8,40.4,43.0,,,,,,,,,,
,30.33,3318,36.8,40.4,42.8,,,,,,,,,,
,30.73,3318,37.4,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.13,3339,36.8,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.51,3360,17.6,40.2,42.6,,,,,,,,,,
,31.91,3339,0.0,40.2,35.6,,,,,,,,,,
,32.31,3276,0.0,40.4,30.8,,,,,,,,,,
,32.71,3192,0.0,40.6,27.0,,,,,,,,,,
,33.11,3066,0.0,40.6,25.2,,,,,,,,,,
,33.51,2961,0.0,40.8,24.6,,,,,,,,,,
,33.91,2814,0.0,41.0,24.4,,,,,,,,,,
,34.31,2709,0.0,41.2,23.8,,,,,,,,,,
,34.71,2562,0.0,41.4,23.6,,,,,,,,,,
Dodam, że ciągle wyskakują mi 2 błędy tj;
1268 Nastawnik objętości-N146
poza specyfikacją - wartość górna
519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy któryś z nich może miec jakiś związek z notlaufami?
Bardzo dziękuję z góry za pomoc i porady...
Pozdrawiam
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
gniochu, tu wrzuc logi http://vaglog.rtnet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; ...
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/gniochu_41278.html" onclick="window.open(this.href);return false;
perki, dzięki za poradę
perki, dzięki za poradę
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Panowie, czy to możliwe, że przed czyszczeniem zapieczonych kierowniczek fura miała mega kopa (i łapała notlaufa) a po czyszczeniu idzie jakby trochę słabiej (już bez notlaufa)? Silnik AFN.
- Andrzej R.
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: sob sty 08, 2011 18:25
Re: AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Witam chcialbym cos opowiedziec o tych zapieczonych lopatkach mam golfa 4 ahf i oczywiscie problem z zapieczonymi lopatkami, przekopalem cale fora na ten temat,dwa razy czyscilem zawor n75 i to nie pomoglo ciagle tryb awaryjny,no to poszlo na wszystkie wezyki te od n75 i cala reszta,i to tez nie pomoglo,no to wyjelem turbo po dlugiej i nie rownej walce wyczyscilem,zlozylem i 180km/h bez problemow ,dwa miesiace pozniej znowu to samo tryb awaryjny normalnie szlag mnie trafil,pomyslalem ze zrobilem cos zle to dalem do wyczyszczenia profesjonaliscie za 400zl koles wyczyscil i na 4 przy 140km/h po dodaniu gazu wciskalo w folel pojechalem nim do anglii,wszystko spoko do dwoch miesiecy pozniej,jade sobie spokojnie na 4 biegu chce wyprzedzic gaz w podloge i notlauf normalnie masakra,dzwonie do goscia do polski i mowie mu ze 4 stowy na dwa miesiace to troche malo,on mowi jak bedziesz w polsce to wpadnij zobaczymy,droga polska-anglia 1600 km ciagle 130-160km/h,przyjezdzam do goscia on wskakuje pod samochod z pompka cisnieniowa i wola mnie do kanalu,sztanga chodzi jak nowa nic sie nie zaciana i podczas tej drogi do poski tez nie mialem problemow,turbina przedmuchala sie na maxa ,ok maja wplyw na tryb awaryjny zawory n75,dziurawe przewody i oczywiscie zapieczone lopatki ale ja juz NIGDY nie dam ich do czyszczenia,fakt na krotkich odcinkach jak sie jezdzi i nawet piloje auto do 4000obr to i tak sie zapieka a po za tym traci sie wiecej paliwa bo oprocz wiekszego spalania to pilowanie nic nie daje,I TAK wstaje sobie rano podnosze maske,wkladam reka i probuje wcisnac sztange do zmiennej geometri i nic wogole sie nie rusza ani troche az mnie palec boli,pojechalem do centrum handlowego 90km w jedna strone,cala droge 140km/h i spowrotem tez,przyjechalem poczekalem az silnik ostygnie i wlozylem reke do zmiennej geometri i co?najmniejszym palcem chodzila bez oporu w pelnym zakresie :okej:MORAL wole wydac 100zl na paliwo i naprawde pozadnie przegonic auto niz dac 400zl co kilka miesiecy,to oczywiscie moja wizja,pozdro
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Bo prawda jest taka kolego Andrzej R., że TDI Niemcy stworzyli do oszczędności w perspektywie przebiegów, a nie do turlania się " dookoła trzepaka" Jeśli Twoje kierownice w turbo tak szybko się "zacinają" to ja bym się zastanowił dlaczego tak jest, czy to przez defekt układu wtryskowego czy turbosprężarki, bo z niczego się same nie zawieszają, musi być sadza. Ja cały czas twierdzę, że butowanie to tylko cześć sukcesu, chodzi bardziej o wytworzenie wysokiej temperatury w perspektywie czasu, te złogi, nagar, sadza muszą się wypalić, ciśnienie spalin ich nie wypchnie, a żeby się wypaliły potrzebna jest temperatura działająca na nie odpowiednio długo. Nie należy także zapominać o jakości ON jakie lejemy do baku bo to też ma wpływ.
Moje Mk4 w 80% porusza się po autostradzie z prędkością nie wyższą jak 120/130km/h ograniczenia, i nie miałem od 3/5 roku i ponad 110kkm problemu z notlaufem Zarówno na ori wtryskach jak i na 0.216 na których zrobiłem już ~30kkm.
Moje Mk4 w 80% porusza się po autostradzie z prędkością nie wyższą jak 120/130km/h ograniczenia, i nie miałem od 3/5 roku i ponad 110kkm problemu z notlaufem Zarówno na ori wtryskach jak i na 0.216 na których zrobiłem już ~30kkm.
- Andrzej R.
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: sob sty 08, 2011 18:25
Re: AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
A no widzisz nie jezdzisz po miescie zbyt duzo tylko w trasie to nie masz problemu,fakt niemcy wymyslili je dla oszczednosci ale jak dobrze wiesz ich drogi tez sa inne co sluzy zmiennej geometrii a nawet filtrowi dpf,a i wokol trzepaka sie nie woze ale bylo dobre mam pytanko do ciebie,troche mi kopci i jak np jade pod gurke i zmieniam bieg z 2 na 3ke mam tak 2300obr i puszczam gaz zeby zmienic bieg to slysze takie cos jak bym mial bloofa(niewiwm jak to sie pisze)taki syk,czy moge miec dziurke w przewodzi od interkulera?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 143 gości