Nieszczelny układ dolotowy a doładowanie rzeczywiste

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Nieszczelny układ dolotowy a doładowanie rzeczywiste

Post autor: pszczolek » śr maja 05, 2010 19:48

Witam.
Mam do was pytanko, a mianowicie czy nieszczelność w dolocie moze być przyczyną
nieosiągania zadanego ciśnienia doładowania?
Zrobilem test vagiem i osiaga mi zadane cisnienie dopiero przy 2600-2700obr...i od tej pory trzyma je do końca obrotów.
Turbina nowa regenerowana nie ma mowy o przycinających się żaluzjach.
Czekam na waszą opinie.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr maja 05, 2010 19:54

Mam do was pytanko, a mianowicie czy nieszczelność w dolocie moze być przyczyną
nieosiągania zadanego ciśnienia doładowania?
tak

podłacz manometr i zbadaj ile realnie pompuje w kolektor


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » śr maja 05, 2010 20:01

Dobra sprawdze to w takim razie..
Martwi mnie jeszcze jedna rzecz..
Czemu rzeczywiste ciśnienie dogania zadane cisnienie dopiero przy ok 2700obr?
Czy jakby była nieszczelnosc w układzie dolotowym nie byłoby problemu w całym zakresie obrotów?

Tutaj umieszczam log 11 na 3 biegu

http://vaglog.rtnet.pl/pszczolek90_12044.html
Ostatnio zmieniony śr maja 05, 2010 20:41 przez pszczolek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości