Mk2 TD 1V problem z turbem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Mk2 TD 1V problem z turbem
Witam. Otóż zacząłem powoli ingerować w moc mojej maszyny, podkręciłem troszeczkę daweczkę, trochę pojeździłem tak i zachciało mi się więcej mocy... Chciałem podkręcić turbo... No to do roboty, kluczyk 10 i imbus 3, po przekręceniu u jeden obrót i przejechaniu się... nic... o dwa obroty... nic... 3... dalej nic... bez zmian... 0.7 na 3 bądź 4 biegu.. i ani mu w d... więcej... Czy to może świadczyć o końcu turbiny? Nie ma żadnych wycieków oleju na około ani w wężach....
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jakby to było WG to nie otwieranie się spowodowało by przeładowanie i by mu nie pompowałokoVWal Mk2 pisze:Proponuję sprawdzić turbo,a dokładnie to czy WG otwiera się...
tylko więcej .Kolego Marcin997, spróbuj w drugą stronę czyli wykręcaj i zobacz czy ciśnienie doładowania spada ,być może te trzy obroty to mało żeby spowodować jakąś reakcję bo gwint jest dość długi na tej śrubie w gruszce bo domyślam się masz turbo kk 14.A jak jest z zadymieniem z tyłu?Marcin997 pisze:0.7 na 3 bądź 4 biegu.
Ostatnio zmieniony ndz maja 02, 2010 14:12 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
munior, a nie na odwrót?munior pisze:koVWal Mk2 napisał/a:
Proponuję sprawdzić turbo,a dokładnie to czy WG otwiera się...
Jakby to było WG to nie otwieranie się spowodowało by przeładowanie i by mu nie pompowało
Owszem-przeładowuje,ale wtedy właśnie daje większe ciśnienie,bo wszystkie spaliny walą przez wirnik,a nie bokiem,co następuje po otworzeniu się WG
Wracając do tematu,to może być problem z WG,ale tylko wtedy,jak zapiekło się w pozycji otwartej lub przymkniętej,ale to raczej jest rzadkością...co nie zmienia faktu,że warto przeglądnąć WG i ewentualnie naprawić.
Marcin997, albo za mało paliwa,albo kąt wtrysku zbyt wczesny.
Właśnie...dymi/nie dymi?Ustaw dawkę tak by po depnięciu na postoju puszczał chmurkę,a podczas jazdy kopcenie malało.munior pisze:A jak jest z zadymieniem z tyłu?
Jak masz zawór upustowy na kolektorze ssącym,to może to jego wina,ale wtedy słychać głośne sapnięcie gdy upuszcza.
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Zawór zakręcony na maxa... Według instrukcji spasowałem tam kawałek śrubki i wkręciłem.. także tamtędy nie powinno nic furkać...Michaś_1977 pisze:Jak masz zawór upustowy na kolektorze ssącym,to może to jego wina,ale wtedy słychać głośne sapnięcie gdy upuszcza.
Tu jest problem... Bo dla każdego to "dymi" może być inne... Aktualnie mam tak że w ogóle nie dymi...Michaś_1977 pisze:dymi/nie dymi
To mam ustawić tak żeby na postoju puścił dobrego smoga czy lekkiego...? podczas jazdy jak ma to wyglądać?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No to właśnie tak napisałem :Zawór WG zamknięty (zacięty)przeładowuje bo nie upuszcza spalin zaworemMichaś_1977 pisze:munior, a nie na odwrót?
Owszem-przeładowuje,ale wtedy właśnie daje większe ciśnienie,bo wszystkie spaliny walą przez wirnik,a nie bokiem,co następuje po otworzeniu się WG
No właśnie ,jak w ogóle nie dymi to masz prawdopodobnie zbyt małą dawkę .Powinien puścić czarnego dymka przy dawaniu w palnik na postoju i przy rozpędzaniuAktualnie mam tak że w ogóle nie dymi...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
no jakże by inaczej miałem troszkę zmniejszyć dawkę ale koledzy z forum uznali że jest ok więc latam tak, podczas jazdy ze stałą predkością nie ma dymu wcale a podczas przyśpieszania do puki turbo nie dmuchnie to świata za mną nie widać a później już tylko taki lekko czarnyBalugass pisze:VireWolf88, zdrowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości