1,9 TD AAZ opadają mi ręce POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MrMarecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lis 13, 2004 15:11
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

1,9 TD AAZ opadają mi ręce POMOCY

Post autor: MrMarecki » ndz kwie 09, 2006 04:24

Witam. Odpalanie silnika wygląda tak ; przekręcam kluczyk ,czekam aż zgaśnie kontrolka świec i przekrecam . Teraz najlepsze ;zawsze resetuje kilometrówkę , odpali dopoero po przytrzymaniu zapłonu z deptaniem na pedał gazu , mało tego gdy odpali to słychać dziwne odgłosy ,tak jak by przez moment zakręciło rozrusznikiem ( oczywiście po puszczeniu kluczyka ) . Co zrobić , jak wstawię do warsztatu to zedrą ze mnie bo wymyśla tysiąć powodów . PROSZĘ O RADY I WSKAZÓWKI CO TO MOŻE BYĆ ????????
Pozdrawiam Marek.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz kwie 09, 2006 06:53

Z rozrusznikiem też tak mam... A świece wszystkie ok?? Filtr paliwa, może coś z pompą... A w rozruszniku to słyszałem że jest sprzęgiełko i to ono się chyba zacina, czy coś takiego. Mam tak samo i już mnie to denerwuje...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

zulik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn paź 03, 2005 18:15
Lokalizacja: Ostrów wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: zulik » ndz kwie 09, 2006 08:25

w golfach rozrusznik sie psuje - calkowity koszt okolo 250 zl u mnie na wiosce (najgorszy przypadek)



zwirzyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt paź 18, 2005 20:37
Lokalizacja: Kraków

1,9Td

Post autor: zwirzyk » ndz kwie 09, 2006 20:42

witam.
Jeżeli problem pjawil się nagle to jest więcej szukania,ale jeśli to występuje dość długo to radze zacząć od sprawdzenia obrotów silnika na pracy jałowej- luzie.powinny być wyregulowane na ok.900.Jeżeli tak jest sprawdz poprawność ustawienia zapłonu., a póżnie przyspieszenia wtrysku paliwa, ale do tego ostatniego potrzebny jest specjalny czujnik zegarowy i trochę wiedzy technicznej samochodowej, Pozdrawiam.



mirekcm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 29, 2006 13:14
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mirekcm » pt kwie 14, 2006 08:30

Zacznij od najłatwiejszego. Sprawdź akumulator. U mnie kasowało licznik bo pobór prądu przy zapalaniu był za duży. Zmieniłem akumulator i jest OK. Rozrusznikiem się na razie nie przejmuj, bo z nim może być więcej problemów.
1. Bendix - to jest to co przesuwa zębatkę do koła zamachowego-jak się zacina to przytrzyma ją przy kole(ale wtedy czasem mógłby kręcić samym rozrusznikiem)
2. Szczotki rozrusznika- całłkiem tanie
3. łożysko rozrusznika - taka tulejka wciśnięta w blok silnika-też tania ale trudno ją wyciągnąć, a później wsadzić.

Zacznij od akumulatora :smoke:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości