wyciek ze skrzyni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piotr_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lis 12, 2009 11:53
Lokalizacja: Reda

wyciek ze skrzyni

Post autor: Piotr_ » śr kwie 28, 2010 18:38

Witam w moim golfie pojawił się wyciek ze skrzyni biegów, wyciek już zlokalizowałem i pochodzi on z uszczelniaczy na półosi ale problem pojawił się jeszcze jeden:
Jak ruszam półosią to odczuwam spory luz w każdym kierunku i widać jak rusza się tam wszystko w skrzyni? Czy to wina łożysk które są za tymi uszczelniaczami? Czy da rade je wymienić samemu i jakie są koszta?

Jeszcze jedno pytanie: czy łatwiej jest wyciągnąć całą skrzynie czy wyjechać ze skrzynią i silnikiem?

skrzynia 4T



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 29, 2010 10:02

Piotr_,

jeśli rusza się flansza od przegubu a dodatkowo jak jedziesz i dodajesz i odejmujesz gazu i wtedy stuka przy zmianie obciązenia to jest to wina łożysk.
nie wymienisz tego z dwóch powodów.
pierwszy jest taki że trzeba umieć wyregulować wstępny naciąg łożyska po wymianie a to prawidłowo zrobić nie każdy mechanik nawet dobry umie, a drugim powodem jest koszt ori łożysk bo nic nie podbierzesz.
po prostu nie opłaca się ich wymieniać chyba że masz jakąś drugą skrzynię z uszkodzonym dyfrem lub uzębieniem ale masz dobre łożyska. a generalnie to szukaj innej skrzyni.
jakby Cię ineteresowało to jak mam dwie skrzynie na sprzedaż. 4S i 4T na duże flansze. jeśli nie będziesz chciał zmieniać przegubów to możesz przełożyć flansze ze swojej skrzyni



Awatar użytkownika
Piotr_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lis 12, 2009 11:53
Lokalizacja: Reda

Post autor: Piotr_ » czw kwie 29, 2010 11:11

arwam pisze:

4S i 4T na duże flansze. jeśli nie będziesz chciał zmieniać przegubów to możesz przełożyć flansze ze swojej skrzyni
rozumiem że ja mam małe flansze? dlaczego taka różnica skoro to ta sama skrzynia? i co bym musiał wymienić tak dokładniej?



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 29, 2010 22:14

Piotr_ pisze:rozumiem że ja mam małe flansze? dlaczego taka różnica skoro to ta sama skrzynia? i co bym musiał wymienić tak dokładniej?
tak masz flansze 90mm a ja mam 100mm. wystarczy tylko same flansze wymienić



Awatar użytkownika
noVWy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn cze 23, 2008 17:16
Lokalizacja: GPU-Puck
Kontakt:

Post autor: noVWy » czw kwie 29, 2010 22:15

Piotr_, jak chcesz wymieniać skrzynie to nie kombinuj z wyciąganiem skrzyni z silnikiem da się dość łatwo wyciągnąć samą skrzynie najlepiej na kanale, skrzynie te które kolega arwam, podał mają oryginalnie flansze małe czyli 90mm tak mi się wydaje bo sam mam skrzynie 4s, pewnie coś przełożone było w nich, jak coś to widzę że jesteś z okolic więc pisz na pw jak byś miał jakieś pytanka do wymiany bo sam się nie dawno bawiłam z wymianą skrzyni



arwam

Post autor: arwam » czw kwie 29, 2010 22:22

noVWy, ja mam ori 4T ale już z większymi flanszami.
z tego co wiem to bez problemu można podmienić flansze mniejsze na większe i na odwrót



Awatar użytkownika
noVWy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn cze 23, 2008 17:16
Lokalizacja: GPU-Puck
Kontakt:

Post autor: noVWy » czw kwie 29, 2010 22:36

arwam, nie twierdzę że nie da się zmienić flansz na inny rozmiar i być może były skrzynie z różnymi rozmiarami tych flansz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 158 gości