wtryskiwacze z afn
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Numery wtryskiwaczy Bosch dla Golf IV
AHF (zawsze 190bar):
wtryskiwacz do 04/2002 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 744
wtryskiwacz od 05/2002 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 577
ASV (zawsze 220bar):
wtryskiwacz do 04/2002 0 432 193 594 + sterujący 0 432 193 592
wtryskiwacz od 05/2002 0 432 193 594 + sterujący 0 432 193 542
Numery wtryskiwaczy Bosch dla Golf III
AFN (zawsze 190bar):
wtryskiwacz 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 744 - czyli to samo co w AHF Golf IV do 04/2002.
AHF (zawsze 190bar):
wtryskiwacz do 04/2002 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 744
wtryskiwacz od 05/2002 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 577
ASV (zawsze 220bar):
wtryskiwacz do 04/2002 0 432 193 594 + sterujący 0 432 193 592
wtryskiwacz od 05/2002 0 432 193 594 + sterujący 0 432 193 542
Numery wtryskiwaczy Bosch dla Golf III
AFN (zawsze 190bar):
wtryskiwacz 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 744 - czyli to samo co w AHF Golf IV do 04/2002.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw lip 30, 2009 18:25
- Lokalizacja: warszawa
wtryskiwacze z afn
witam wszystkich mam nadzieję że mi pomożecie
mam passata 1,9 tdi afn 110 km automat
a teraz do rzeczy:
passat powoli tracił coraz bardziej moc ,
zaprowadziłem do mechanika wymienił wtryski (na używane) było podobno jeszcze gorzej więc wymienili i pompę zbyt dużo to nie poprawiło.
teraz jak zacząłem sam przy tym grzebać okazało się że pompa jest od 90 km i wtryski są z ciśnieniem 220/300 a na orginalnych jest napisane 190.
generalnie jest kicha.
zmieniłem te wtryski na orginalne i jest jeszcze gorzej.
ale sprawdziłem wtrysk sterujący (orginalny) i ma tylko 86 omów.
więc założyłem sterujący z ciśnieniem 220/300 (110 omów) a reszta 190- jakoś chodzi ale do mocy fabrycznej dużo mu brakuje.
w orginałach są końcówki DSLA 150 P 520
a w tych drugich DSLA 150 P 704.
teraz pytanie czy na tej pompie od 90 km- afn jest w stanie dobrze chodzić?
czy jest ktoś z okolic żyrardowa skierniewic sochaczewa lub warszawy - do kogo mógł bym podjechać i ewentualnie wymienić końcówki wtrysków i ustawić ciśnienia?
oczywiście odpłatnie
mam passata 1,9 tdi afn 110 km automat
a teraz do rzeczy:
passat powoli tracił coraz bardziej moc ,
zaprowadziłem do mechanika wymienił wtryski (na używane) było podobno jeszcze gorzej więc wymienili i pompę zbyt dużo to nie poprawiło.
teraz jak zacząłem sam przy tym grzebać okazało się że pompa jest od 90 km i wtryski są z ciśnieniem 220/300 a na orginalnych jest napisane 190.
generalnie jest kicha.
zmieniłem te wtryski na orginalne i jest jeszcze gorzej.
ale sprawdziłem wtrysk sterujący (orginalny) i ma tylko 86 omów.
więc założyłem sterujący z ciśnieniem 220/300 (110 omów) a reszta 190- jakoś chodzi ale do mocy fabrycznej dużo mu brakuje.
w orginałach są końcówki DSLA 150 P 520
a w tych drugich DSLA 150 P 704.
teraz pytanie czy na tej pompie od 90 km- afn jest w stanie dobrze chodzić?
czy jest ktoś z okolic żyrardowa skierniewic sochaczewa lub warszawy - do kogo mógł bym podjechać i ewentualnie wymienić końcówki wtrysków i ustawić ciśnienia?
oczywiście odpłatnie
-
- Użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 14:25
- Lokalizacja: Mazowsze-Garwolin
- Kontakt:
wtryskiwacze z afn
Nie chciałbym wprowadzić Cię w błąd ale gdzies czytałem, że 90 i 110km różnią się tylko wtryskami. Pompa jest taka sama?
Sprzedam części z rozbiórki
golf II 1.6D/TD
Seat cordoba 1.9TDI AHU
golf II 1.6D/TD
Seat cordoba 1.9TDI AHU
wtryskiwacze z afn
pompa od 90KM ma falę DE 015 a od 110KM powinna mieć DE 110.
to właśnie dlatego nie chce jeździc, po za tym podpiąć do vaga i zamieść logi, wróżeniem z fusów się nie zajmujemy, to raz a dwa możę np siadać przepływka, i nie bedzie wyrzucać żadnych błędów
to właśnie dlatego nie chce jeździc, po za tym podpiąć do vaga i zamieść logi, wróżeniem z fusów się nie zajmujemy, to raz a dwa możę np siadać przepływka, i nie bedzie wyrzucać żadnych błędów
wtryskiwacze z afn
no właśnie chcę się upewnić czy panowie mechanicy dobrą pompę zamontowali.
jeszcze pytanko apropo wtrysków czy jak już regenerować to może założyć 216?- i teraz pytanie o ciśnienie 190/300(ori) czy 220/300
tylko nie wiem czy to będzie dobre rozwiązanie - nie mam zamiaru zbytnio się bawić w dalsze ulepszanie może kiedyś jakiś chip.
które logi wrzucić?
kabelek mam program mam vag 208.1
jeżeli dynamiczne to podpowiedzcie jak to zrobić (pamiętajcie że mam automat).
jeszcze pytanko apropo wtrysków czy jak już regenerować to może założyć 216?- i teraz pytanie o ciśnienie 190/300(ori) czy 220/300
tylko nie wiem czy to będzie dobre rozwiązanie - nie mam zamiaru zbytnio się bawić w dalsze ulepszanie może kiedyś jakiś chip.
które logi wrzucić?
kabelek mam program mam vag 208.1
jeżeli dynamiczne to podpowiedzcie jak to zrobić (pamiętajcie że mam automat).
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2014 23:36 przez iiktorn, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
wtryskiwacze z afn
Nie jest taka sama różni sie kilkoma szczegółami ,najwazniejsze z nich to fala i sprzężyny sekcji tłoczącej ,ma też trochę wyższe ciśnienie wewnetrzne .Różnica po zmianie pompy ze 110 na taką z 90 tki ,jest nieznaczna ,ale wprawny "kierownik "poczujenoxes pisze:Nie chciałbym wprowadzić Cię w błąd ale gdzies czytałem, że 90 i 110km różnią się tylko wtryskami. Pompa jest taka sama?
Tak to jest ,jak się prowadzi auto do "wymieniacza" ,który umie tylko wymieniać ,zamiast zrobić podstawową rzecz ,w takim przypadku ,czyli logi dynamiczne doładowania i przepływomierza ,taki ''spec '' bierze się od razu za wymianę osprzętu i to z grubej rury ,pompy i wtryskiwaczy ,do tego zrobili to kopletnie bez sensu wtryski na wyższe ciśnienie otwarcia, pompa ze słabszej 90 konnej wersji ,gdzie cisninia otwarcia to 190 barów żenada gdzie jest to ostatnia rzecz ,której bym się czepił .Ani pompa ,ani wtryski na pewno nie są tu przyczyną ,co stwierdzi każdy ,kto cokolwiek się orientuje w temacie ...podjedż do kogoś ,kto zna się na rzeczy i zrobi podstawowe logi dynamiczne...korzystanie z usług ''wymieniaczy " jest bardzo drogą metodą naprawy autaiiktorn pisze:passat powoli tracił coraz bardziej moc ,
zaprowadziłem do mechanika wymienił wtryski (na używane) było podobno jeszcze gorzej więc wymienili i pompę zbyt dużo to nie poprawiło.
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2014 23:39 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
wtryskiwacze z afn
Ktoś kto ma neta ,nie pyta o takie rzeczy nikt tu nie będzie tłumaczył krok ,po kroku, trochę trzeba się wysilić , poszukaj ,poczytaj https://www.google.pl/search?q=jak+zrob ... 8gff4oHABA" onclick="window.open(this.href);return false;iiktorn pisze:ja zrobię sam te logi tylko podpowiedzcie jak to zrobić
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2014 23:45 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
wtryskiwacze z afn
ok.
napiszcie proszę co proponujecie z tymi wtryskami bo teraz to na pewno będę musiał coś z nimi zrobić.
i co sądzicie o tych 86 omach na orginalnym sterującym wtrysku?
napiszcie proszę co proponujecie z tymi wtryskami bo teraz to na pewno będę musiał coś z nimi zrobić.
i co sądzicie o tych 86 omach na orginalnym sterującym wtrysku?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
wtryskiwacze z afn
Oporność sterującego ,bez związku z Twoim problemem ,a o stanie wtrysków nie da się nic powiedzieć ,puki się ich nie sprawdzi jak należy ,u kogoś ,kto potrafi i ma czym sprawdzić ...ot choćby zakłady zajmujące się ich regeneracją dziś własnie miałem okazję oddać do regeneracji wtryski kolegi ,których stan ,było można ładnie ocenić ,podczas sprawdzania na ręcznej maszynce ciśnieniowej ,zamiast pylić "ładnie "podlewały z co niektórych otworków,ciśnienia otwarcia ,też już nie trzymałyiiktorn pisze: co sądzicie o ty 86 omach na orginalnym sterującym wtrysku?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
wtryskiwacze z afn
moje też już nie trzymają i leją z niektórych dziurek.
ze 190 zrobiło się 170 i w okolicach a te drugie ciśnienie to nie wiem jak sprawdzić.- może ktoś się podzieli?
także coś na pewno będę musiał z nimi zrobić i dlatego pytam o ten sterujący 86 omów czy tego regenerować czy lepiej ten drugi przestawiać na mniejsze ciśnienie 110 omów.
no i co myślicie o tych 216 tkach - czy lepiej nie kombinować tylko założyć takie jak w orginale?
jutro spróbuję zrobić te logi - już mniej więcej wiem o co chodzi. które bloki zrobić? 003 011 czy jeszcze jakiś?
ze 190 zrobiło się 170 i w okolicach a te drugie ciśnienie to nie wiem jak sprawdzić.- może ktoś się podzieli?
także coś na pewno będę musiał z nimi zrobić i dlatego pytam o ten sterujący 86 omów czy tego regenerować czy lepiej ten drugi przestawiać na mniejsze ciśnienie 110 omów.
no i co myślicie o tych 216 tkach - czy lepiej nie kombinować tylko założyć takie jak w orginale?
jutro spróbuję zrobić te logi - już mniej więcej wiem o co chodzi. które bloki zrobić? 003 011 czy jeszcze jakiś?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
wtryskiwacze z afn
Widze że albo Ci się wszystko pomieszało ,albo nie wiesz co mówisz Oporność sterującego chcesz przestawić takie rzeczy tylko w erzeiiktorn pisze:oje też już nie trzymają i leją z niektórych dziurek.
ze 190 zrobiło się 170 i w okolicach a te drugie ciśnienie to nie wiem jak sprawdzić.- może ktoś się podzieli?
także coś na pewno będę musiał z nimi zrobić i dlatego pytam o ten sterujący 86 omów czy tego regenerować czy lepiej ten drugi przestawiać na mniejsze ciśnienie 110 omów.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości