problem z poduszkami silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » pn kwie 26, 2010 20:44

problem w golfie leży w jego topornej konstrukcji co nie zmienia faktu że kiedy wszystko jest dograne na cacyk to nie powinno być drgań



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pn kwie 26, 2010 21:43

Konstrukcja jest toporna ale to samo dotyczy passata ,rama pomocnicza, zawieszenie przednie i poduszki własnie poza tą jedną prawą są takie same



kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » pn kwie 26, 2010 22:30

szatanek ale Ty masz AFN z dwumasówką tłumiącą drgania i co, nadal Ci ten problem tak doskwiera?



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt kwie 27, 2010 18:26

Niestety tak, telepie jak jasna cholera, dwumasu nie tykałem jeszcze, ale jak pomysły sie mi skończą to pozostanie tylko zamach.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt kwie 27, 2010 20:52

ja mam to samo w ahu jedna poducha juz była wumieniana i jest sztywna przednia i tylna od strony silnika ze str turbo miekki ze moge bujac silnikiem z jakims tam zakersem....
na wolnych brzydko burczy w kabinie i drży po podniesieniu obrotów do 1100 obr drgawki znikają

co z tym robic bo wpiec hajs za poduchy których nie trzeba wymieniac to kicha na całej lini
help me


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » śr kwie 28, 2010 01:04

cóż powiem Ci co mi kazali sprawdzac :

-kąt wtrysku
-ciśnienie na pompie VP
-rozrząd
-cisnienie na cylindrach
-łącznik elastyczny (ja swoj bede wymienial w teen wekeend to napisze o efktach)
-ogółem wydech

jeden specjalista stwierdził że u mnie drgania powoduje podróbka (to prawda) łącznika elastycznego oraz wysłużona pompa wtryskowa (regeneracja 700-800zl....)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr kwie 28, 2010 07:51

kubik78, a jak on ci to stwierdził?
pływaja obroty na vagu ?korekcje dawki na wolnych sie rozjeżdżają? nie wierze w takie gadki.....
pompa jak pada to auto nie jedzie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » śr kwie 28, 2010 12:09

To tylko obiekcje ze pompa dająca zbyt male cisnienie moze byc tego prowodyrem. Lacznik mam podrobiony i z racji tego iz jest zbyt sztywny w porownaniu do oryginalu nie spelnia juz swojej funkcji i przenosi drgania oraz rezonans na bude



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr kwie 28, 2010 19:41

Pany w intercarsie sa tylko hans presy,4max-y, i inne badziewia

z lepszych sa febi bilstein-ale czy to bedzie ok? czy tez chłam?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » śr kwie 28, 2010 22:12

cóż... rozmawiałem ostatnio z dwoma znajomymi ktorzy pracują w IC

Pierwszy (kierownik punktu) twierdzi oczywiscie ze poduszki są takiej samej jakosci jak oryginaly i nie ma znaczenia czy to HP (to samo co topran) czy Lemforder i jest tym źdźbło prawdy gdyż....

Drugi (główny magazynier) twierdzi że do pudełek Lemforder/Febi wkładają HP/Toprany ze sfrezowanymi numerami także jedynie znawca sie połapie że w *#cenzura#* go robią.

Ten sam gościu twierdzi że dostanie orygialnych Febi (mówił chyba jedynie o IC) jest niemozliwe



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr kwie 28, 2010 22:25

no to pieknie i czym ja mam naprawic auto :panna:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » czw kwie 29, 2010 02:09

kup Lemfordery i dobrze się im przyjrzyj, jak już wyżej pisałem 2 razy próbowali mnie oszukać nim dostałem to co chciałem

A moze ktos mi podpowie co sie u mnie dzieje?
Autem raz trzęsie a raz nie
Czasem slychac pulsujący odglos jakby silnika elektrycznego pod mocnym obciążeniem
Auto raz przyspiesza lepiej a raz gorzej, różnice da sie odczuć , nie ma zasady na to kiedy lepiej a kiedy gorzej
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 02:16 przez kubik78, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw kwie 29, 2010 07:41

kubik78, w IC nie mają lamforderów

ps nie rozumiem twego opisu usterki
Autem raz trzęsie a raz nie
Czasem slychac pulsujący odglos jakby silnika elektrycznego pod mocnym obciążeniem
Auto raz przyspiesza lepiej a raz gorzej, różnice da sie odczuć , nie ma zasady na to kiedy lepiej a kiedy gorzej
W zasadzie ten opis nic nie mówi.Napisz kolego kiedy to sie dzieje?- pod górke ,z górki ,na zimnym,na ciepłym?????
Skad sie wydobywa ten dzwiek?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » czw kwie 29, 2010 15:15

chodzi o telepanie, na ciepłym silniku oczywiscie telepie mniej niż na zimnym ale jednak telepie. Jednak czasami nie trzęsie wogóle, kierownica ma jedynie minimalne drgania które wogole nie przeszkadzają. Zauwazylem ze im mniejsza wilgotnosc powietrza tym drgania są mniej odczuwalne.... ma związek?

Auto ogółem bardzo żwawe, licznikowe 200 pojedzie. Jednak czasami przy przyspieszaniu złapie tak jakby moment zastanowienia się w okolicach 80-110 km/h i dalej idzie już żwawo jak na ten motor.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 167 gości