110 km -> podczas jazdy zgasl, puscil chmure dymu i finit

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

110 km -> podczas jazdy zgasl, puscil chmure dymu i finit

Post autor: reaper1986 » sob kwie 24, 2010 17:13

jw, na zimnym masakrycznie ciezko jest go odpalic- musze krecic 3-4 razy zeby w koncu zalapal albo na raz i dluuugo go krecic...szkoda mi Golfiny wiec prosze o pomoc ;) jak juz zalapie to puszcza cala kupe ciemnego dymu...martwi mnie to ;)
bylem na vagu i wszystko ok, cisnienie obroty, tylko jeden blad- czujnik na kolektorze dolotowym g71...moze to miec jakis wplyw na odpalanie? jesli tak to gdzie jest ten czujnik...
dodam ze swiece sprawdzalem przyzwoicie grzeja, aku slaby ale cala elektryka dziala bez zarzutow...wiecej pomyslow nie mam...
dzieki za wszelkie sugestie ;)


zmiena-> podczas kazdy zgasl i zamarl, na koniec puscil wielka chmure dymu :/
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 13:01 przez reaper1986, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TeDIk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TeDIk » sob kwie 24, 2010 19:40

chyba chodzi o przezplywomierz, jest na rurze ktora wychodzi z filtra powietrza


[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob kwie 24, 2010 20:47

reaper1986 pisze:tylko jeden blad- czujnik na kolektorze dolotowym g71..
To jest map sensor i z tego co wiem to on jest umieszczony w ECU - a połączony za pomocą wężyka - czyli przy kompie powinien być wężyk. A czy auto wpada w tryb awaryjny- notlauf, bo wtedy też pokazuje się błąd odnośnie g71.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: reaper1986 » ndz kwie 25, 2010 11:46

no wlasnie czasem zalaczy sie notlauf wiec ten g71 moze byc z nim zwiazany...moze jutro pojade sprawdzic i ustawic kat na wtryskach...moze to cos da....



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz kwie 25, 2010 14:50

reaper1986 pisze:no wlasnie czasem zalaczy sie notlauf wiec ten g71 moze byc z nim zwiazany
Jak masz notlauf i spore przeładowanie to wywala wtedy błąd g71.
Na początek to logi dynamiczne zrób- choć 90% przypadków to przeładowanie spowodowane zapieczeniem się kierownic - jeśli dobrze rozszyfrowałem opis i mowa o golfie 3 110km :helm:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: reaper1986 » pn kwie 26, 2010 09:37

z tyn ze akurat notlauf nie jest teraz moim priorytetem, na poczatek chce wyeliminowac problemy z odpaleniem... ;)



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn kwie 26, 2010 09:47

reaper1986 pisze:z tyn ze akurat notlauf nie jest teraz moim priorytetem, na poczatek chce wyeliminowac problemy z odpaleniem... ;)
Problem z odpalaniem tylko na cieplo, czy zawsze?
Sprawdzales ustawienie statycznego kata wtrysku?
Czujnik temperatury cieczy chlodzacej sprawny?
W jakim stanie swiece zarowe?



Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: reaper1986 » pn kwie 26, 2010 13:00

zmieniam temat ;) problem z odpalaniem byl na zimnym....a teraz....
podczas jazdy nagle stracil obroty, puscil chmure dymu i zamarl....teraz tlyko kreci prawie wejdzie na 1k obrotow i zaraz spada do 0 :/



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn kwie 26, 2010 13:08

Dym jakiego koloru?
Czy podczas próby odpalania puści jakiegokolwiek dymka?
Masz możliwość sprawdzenia błędów?



Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: reaper1986 » pn kwie 26, 2010 14:00

z podlaczeniem do vaga mam problem niestety, ale tydzien temu sprawdzalem i bylo ok, jak go krece to puszcza taki sam dym jak przed zgasnieciem - ciemy.....
mozliwe ze przeskoczyl rozrzad?



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn kwie 26, 2010 15:08

Moze to byc kwestia rozrzadu, moze rowniez to byc kwestia przestawienia samej pompy ale to malo realne. "Na szybko" obstawiam klin na wale.



Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: reaper1986 » pn kwie 26, 2010 22:06

nikt nie ma wiecej pomyslow? ratujcie ;)



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn kwie 26, 2010 22:09

Zapowietrzenie? Ale skąd ten dym zanim zdechł? Może nastawnik w pompie? W jednym z moich 1Ztów kiedyś nagle umarł, dając wcześniej tylko jedno ostrzeżenie... Ale żadnej chmurki nie było po prostu "odpłynął". Kontrolka świecy żarowej zapala się przy próbie odpalania?



Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: reaper1986 » pn kwie 26, 2010 22:49

zapowietrzenie raczej odpada bo przed zgasnieciem zrobilem 20 km a nigdy nie dojzezdzalem do rezerwy.....jelsi chodzi Ci o zolta sprezynke to tak, zapala sie i gasnie po chwili



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 29 gości