110 km -> podczas jazdy zgasl, puscil chmure dymu i finit
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- reaper1986
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
110 km -> podczas jazdy zgasl, puscil chmure dymu i finit
jw, na zimnym masakrycznie ciezko jest go odpalic- musze krecic 3-4 razy zeby w koncu zalapal albo na raz i dluuugo go krecic...szkoda mi Golfiny wiec prosze o pomoc jak juz zalapie to puszcza cala kupe ciemnego dymu...martwi mnie to
bylem na vagu i wszystko ok, cisnienie obroty, tylko jeden blad- czujnik na kolektorze dolotowym g71...moze to miec jakis wplyw na odpalanie? jesli tak to gdzie jest ten czujnik...
dodam ze swiece sprawdzalem przyzwoicie grzeja, aku slaby ale cala elektryka dziala bez zarzutow...wiecej pomyslow nie mam...
dzieki za wszelkie sugestie
zmiena-> podczas kazdy zgasl i zamarl, na koniec puscil wielka chmure dymu :/
bylem na vagu i wszystko ok, cisnienie obroty, tylko jeden blad- czujnik na kolektorze dolotowym g71...moze to miec jakis wplyw na odpalanie? jesli tak to gdzie jest ten czujnik...
dodam ze swiece sprawdzalem przyzwoicie grzeja, aku slaby ale cala elektryka dziala bez zarzutow...wiecej pomyslow nie mam...
dzieki za wszelkie sugestie
zmiena-> podczas kazdy zgasl i zamarl, na koniec puscil wielka chmure dymu :/
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 13:01 przez reaper1986, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- reaper1986
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Jak masz notlauf i spore przeładowanie to wywala wtedy błąd g71.reaper1986 pisze:no wlasnie czasem zalaczy sie notlauf wiec ten g71 moze byc z nim zwiazany
Na początek to logi dynamiczne zrób- choć 90% przypadków to przeładowanie spowodowane zapieczeniem się kierownic - jeśli dobrze rozszyfrowałem opis i mowa o golfie 3 110km
- reaper1986
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Problem z odpalaniem tylko na cieplo, czy zawsze?reaper1986 pisze:z tyn ze akurat notlauf nie jest teraz moim priorytetem, na poczatek chce wyeliminowac problemy z odpaleniem...
Sprawdzales ustawienie statycznego kata wtrysku?
Czujnik temperatury cieczy chlodzacej sprawny?
W jakim stanie swiece zarowe?
- reaper1986
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
- reaper1986
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
- reaper1986
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
- reaper1986
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości