problem z poduszkami silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

problem z poduszkami silnika

Post autor: kubik78 » wt kwie 20, 2010 23:11

Mam mocne drgania na kierownicy, pod siedzeniem i kokpicie

Niedawno wymieniane byly poduszki

Przednia - Lemforder (w intercarsie 2 razy próbowali mi wrzucic podrobioną poduszke w opakowaniu Lemfordera....)
Lewa od skrzyni - Lemforder (ta sama bajka...)
Prawa - Topran


Czy drgania mogą być spowodowane tym że jedna poduszka jest gorsza od innych? Warto ją wymienić?



Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Juzeks » wt kwie 20, 2010 23:51

Zaraz po zmianie poduszek były drgania czy dopiero po jakimś czasie??



kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » śr kwie 21, 2010 23:31

ciężko stwierdzic jednoznacznie.

generalnie mialem wybite poduszki pod silnikiem i auto koszmarnie drżało i wymienilem je na takie jak napisane powyżej

drgania silnika minimalnie zmalały jednak ciągle sa zdecydowanie za duze



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw kwie 22, 2010 03:02

Zerknij na koło pasowe wału (te od pasków) > giba się czy nie?
Na postoju czy w czasie jazdy masz te drgania?



kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » czw kwie 22, 2010 22:21

a jest ono na wierzchu? jezeli mowa o tym co widac przez maly otwór obok silnika to jest idealne



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw kwie 22, 2010 23:26

Kolego zacznijmy od tego czy stare poduchy były na 100% wybite, czy poprostu miałes drgania i ktoś tak stwierdził. Ja u siebie mam to samo w srodku drrzy jak cholera, stare podychy nie wykazywały zadnego zuzycia, ale je wymieniłem, po zmianie nic nie pomogło a nawet po załozeniu lewej nowej z zamiennika było gorzej, wiec zazłozyłem starą spowrotem. Powiedz czy jak złapiesz za silnik to jestes w stanie nim zabujać czy siedzi sztywno. U mnie siedzi sztywno , a np ostatnio sprawdzałem z pasku B4 i tam silnikiem mogłem swobodnie zabujać i drgan zadnych wewnątrz nie było. Zastanawiam sie co jest tego przyczyną?
Ktos kiedys na forum pisał ze miał drgania i okazało sie ze miał zły kat wtrysku, po regulacji drgania ustąpiły.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt kwie 23, 2010 01:33

szatanek pisze:zły kat wtrysku, po regulacji drgania ustąpiły.
Tak > to jest pierwszy stopień do piekła > to jak jazda na rowerze i naciskanie na pedały gdy są one w pionie > silnik jest szorstki, głośno chodzi, ma duże spalanie, jest mocny , ale większość siły marnowana jest na panewki które szybko kończą swoje życie. O drganiach w rozrządzie nie wspomnę > klin na wale natychmiast oberwie.
Właśnie takie ustawienie jest powodem trzęsawki przenoszonej na budę.
Nowe poduszki nie pomagają a wręcz zwiększają odczucia.



kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » sob kwie 24, 2010 07:53

kąt wtrysku miałem niedawno ponownie ustawiany. Ponoć aktualnie ustawiony mam na 51 a wczesniej był na 57 i generalnie żadnej różnicy nie czuć

[ Dodano: 24 Kwi 2010 07:58 ]
szatanek Ty masz afn z kołem dwumasowym o czym pewnie wielokrotnie już slyszales. Jezeli dwumas masz sprawny to to coś co powoduje u Ciebie drgania musi byc naprawde powaznym problemem.

W tygodniu jade wspawać sobie nowy (tym razem oryginalny) łącznik elastyczny, przy okazji podpytam co mozna zrobic by silnik luźniej leżał na poduszkach, jednak nie spodziewam sie żadnych rewelacji w tej dziedzinie



Awatar użytkownika
tomek507
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 10:48
Lokalizacja: Małopolska okl.Gorlic
Kontakt:

Post autor: tomek507 » sob kwie 24, 2010 08:41

kubik78, Zobacz tez tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=321399&start=0
Ogólnie po wymianie poduch ost sa takie jaja, i ja tez tak mialem.


- Co wy właściwie robicie tam u was?
- Grillujemy i pijemy wódke
- A w zimie?
- Nie grillujemy

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » sob kwie 24, 2010 09:00

tomek507 pisze:kubik78, Zobacz tez tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=321399&start=0
Ogólnie po wymianie poduch ost sa takie jaja, i ja tez tak mialem.
Witam podłącze się do tematu.

Czy wie ktoś jakie są ceny oryginalnych poduszek pod 1.9 TDI AFN?. W moim telepie i kupiłem niestety poduchy HP... i teraz na jałowym to kiera chodzi jak młot pneumatyczny :(



dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: dack23 » ndz kwie 25, 2010 13:30

HP to tani zamiennik, jakość średnia albo słaba, poszukaj FEBI, popularne to prawda ale jakość lepsza.


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » ndz kwie 25, 2010 17:00

czy ktoś z was już kupował FEBI? też słyszałem że są najlepsze ale z dosyć wiarygodnego źródła słyszałem że w polsce oryginalne FEBI są PRAWIE niedostępne i że ludzie dostają Toprany czy inne gówna w opakowaniach FEBI

a co do topranów to.... lepiej sie jezdzi na wybitych ori niż na nowych topranach



adamadam85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 30, 2009 18:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: adamadam85 » ndz kwie 25, 2010 17:59

panowie febi to szmelc moim zdaniem proponuje lemforder i trw



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pn kwie 26, 2010 20:37

Koledzy mozliwe ze to co pisze kubik78 o febi to prawda, bo ja nie uwazam zeby poduszki febi które są w hurtowniach były jakies lepsze od HP czy Toprana. Ale sprawdzałem juz wielokrotnie i porównywałem poduchy ori i zamienniki i wiem ze guma w orginałach nawet po 12 latach jest miekka dosłownie jak jakis kauczuk a w nowych podróbach twarda jak plastik wiec siłą rzeczy to musi telepać. Tak mysle ze najlepszym wyjsciem będzie udanie sie serwisu i zakup nowych poduch moze to pomoze.
Powiedzcie mi jeszcze czemu w golfach prawa tylna poducha jest olejowa a w passatach B4 jest tam gumowa poducha z dziurkami tak jak na przedniej belce, pytam bo zauwazyłem ze w passatach jakos nie ma takich problemów z drganiami jak w golfach, jak myslicie czy to dzieki tej innej poduszce?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości