licznik nie chodzi gdzie szukac przyczyny?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Marcinek_189

licznik nie chodzi gdzie szukac przyczyny?

Post autor: Marcinek_189 » pt kwie 09, 2010 14:21

siemka od jakiegoś czasu u kumpla przestał działać szybkościomierz natomiast reszta działa jak należy gdzie szukać przyczyny samochód to mkIII zwykły diesel



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 09, 2010 18:14

Niech wymieni impulsator.
Jest on wkręcony do skrzyni od góry i jest na niego nałożona wtyczka z dwoma kablami :bajer:
Proponuję szukać na szrocie,bo w sklepie jest drogo :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Marcinek_189

Post autor: Marcinek_189 » pt kwie 09, 2010 22:52

ok dzięki za info sprawdzimy to a jest jeszcze jedna rzecz stan oleju jest prawidłowy a świeci się kontrolka oleju czujniki wsadzone nowe



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 10, 2010 07:20

Marcinek_189 pisze:świeci się kontrolka oleju czujniki wsadzone nowe
Manometr i zmierzcie ciśnienie w silniku.Ma ono wynosić 2 bary przy 2000rpm,jeśli nie to remont.
Proponuję do czasu pomiaru nie odpalać silnika,bo jak nie ma ciśnienia,to zatarcie murowane... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: miHoo79 » ndz kwie 25, 2010 03:57

przed wymiana sprawdz styki na kostce i impulsatorze u mnie byly zasniedziale a jeden urwany... dolutowalem kabelek przerobilem wtyczke i licznik zyje 50 zl uratowane (tyle wolaja za uzywke)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 246 gości