Prawidłowe założenie paska Golf 3 1.9 TD AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matirati666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob sie 30, 2008 22:32
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Prawidłowe założenie paska Golf 3 1.9 TD AAZ

Post autor: matirati666 » sob kwie 24, 2010 11:37

Witam


Mam Golfa 3 rocznika 1994 silnik AAZ 1.9 TD wersja bez klimy i napinanie jedynie na alternatorze. Pasek 6PK 923. Ostatnio zmieniłem pasek na alternatorze i martwi mnie, że auto nie dogrzewa się. Dziś przejechałem sobie z 15Km i temperatura zatrzymała się pomiędzy 70 a 80 st C. Przed wymiana paska dochodziła chociaż do 80 paru. I moje pytanie jak powinien być założony pasek prawidłowo? Poniżej są fotki jak według ETKI powinien być założony i jak miałem ja założony od początku. Z tymże na chłopski rozum tak jak ja miałem to pompa wody kręciła się w drugą stronę.

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob kwie 24, 2010 11:39 przez matirati666, łącznie zmieniany 1 raz.


Życie się kręci powyżej 4 tysięcy ... :D

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » sob kwie 24, 2010 22:21

Wg etki jest okej,w Mk3 ojca również tak samo,przyjrzyj się tutaj również widać http://moto.allegro.pl/item996581282_vw ... _9_td.html



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob kwie 24, 2010 23:23

matirati666, jest różnica mianowicie spojrzyj :dol: zależne od nr nadwozia

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz kwie 25, 2010 00:23

matirati666, etka mowi dobrze :chytry:



Awatar użytkownika
matirati666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob sie 30, 2008 22:32
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: matirati666 » ndz kwie 25, 2010 06:56

No to mnie uspokoiliście :) ten pasek 1045 już tez przymierzałem ale on jest w przypadku napinacza bo jak go zakładałem to choćbym nie wiem jak się starał zostawało mi ok 5cm luzu. wiec dzięki za odpowiedzi

[ Dodano: 25 Kwi 2010 17:03 ]
Aha a jeszcze jedna sprawa. Teraz mam niższą temperaturę i nie mogę go nagrzać do tych 90st żeby się wiatraki załączyły bo zalałem nowy płyn do chłodnicy. Klekotał mi prawie 30 minut pod domem potem wziąłem go na mała gonitwę po osiedlu i nagrzał się zaledwie do 80 może 82st C. Co z takim fantem zrobić?


Życie się kręci powyżej 4 tysięcy ... :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości