który FMIC pod belke MK3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
który FMIC pod belke MK3
Nadchodzi czas w ktorym trzeba bedzie wybrac FMIC - planuje coraz wiekszymi krokami grubszy setup a w przyszlosci jeszcze bardziej dlatego, co skutecznego mi polecacie, ponoc od SAABA 2,3T wchodzi bezproblemowo przed chlodnice i niby daje rade z 1,7barami, tylko on jest dosc spory i czy nie bedzie tak, ze chlodnica sama nie bedzie miala skad zasysac dla siebie powietrza? tu przykladowe zdjecie jak to wyglada http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 29950e4c41
Moze cos od sprintera jakiegos, mastera? daje to rade? jezeli tak to na jakich ustawieniach..no i też czy swobodnie to wchodzi przed ta chlodnice ( nie mam klimy, mam thermotronic, dwa wiatraki od strony silnika )
Moze cos od sprintera jakiegos, mastera? daje to rade? jezeli tak to na jakich ustawieniach..no i też czy swobodnie to wchodzi przed ta chlodnice ( nie mam klimy, mam thermotronic, dwa wiatraki od strony silnika )
Ostatnio zmieniony sob kwie 24, 2010 18:49 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Z Sharana ladnie wchodzi. Pytalem sie o to w tym watku: http://www.golf3.pl/topics10/intercooler-vt21153,15.htm
Jednak na grubsze mody moze okazac sie on zbyt maly. Choc z drugiej strony jest bezposrednio na froncie.
Jednak na grubsze mody moze okazac sie on zbyt maly. Choc z drugiej strony jest bezposrednio na froncie.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
bradley pisze:Jednak na grubsze mody moze okazac sie on zbyt maly. Choc z drugiej strony jest bezposrednio na froncie.
Wlasnie, podejrzewam, ze on nie wyrobi a szukam czegos konkretnego, ten z SAABA wydawalby sie wysmienity i wydaje mi sie, ze predzej silnik zgotuje niz sama turbine, bo chlodnica w 100% zaslonieta jak widac na zdjeciu.
Jakies sugestie, doswiadczenia w mk3 co do sprinterowego jakiegos konkretnego modelu ?
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
piotrekgal, mam ten ic od saaba, pracuje to z k14 1,4 bar, ciśnienie trzyma, dolot cały czas chłodny przy katowaniu, silnik Ci się nie zagotuje żebra w ic są dosyć duże(listki ok 2x większe niż ic megane) tak że przepływ jest dobry, u siebie musiałem delikatnie podciąć pas przedni na boku ic (mały kawałek) + lekko zdeżak, ogólnie żeźby niedużo, IC jak najbardziej godny polecenia
jak chcesz moge jakieś foty porobić jak to wygląda
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
jak chcesz moge jakieś foty porobić jak to wygląda
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
andrew.zbyrko pisze:piotrekgal, mam ten ic od saaba, pracuje to z k14 1,4 bar, ciśnienie trzyma, dolot cały czas chłodny przy katowaniu, silnik Ci się nie zagotuje żebra w ic są dosyć duże(listki ok 2x większe niż ic megane) tak że przepływ jest dobry, u siebie musiałem delikatnie podciąć pas przedni na boku ic (mały kawałek) + lekko zdeżak, ogólnie żeźby niedużo, IC jak najbardziej godny polecenia![]()
jak chcesz moge jakieś foty porobić jak to wygląda
hmmm na takiej suszarce jaką masz (k14) i takim cisnieniu to musi dac rade
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dobrze, ze szczeliny sa wieksze ale tez fakt duzego IC, zwieksza LAG, tutaj czytalem, ze niejeden szarpnal sie na FMIC z meganki o ktorej zreszta sam wspomniales, na dzien dobry mniejsza powierzchnia dolotu, a wiadomo duze nieznaczy wydajne, niezawsze idzie to w parze.
Ostatnio zmieniony sob kwie 24, 2010 21:55 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3262452
tu masz fotki jak ja to zrobiłem teraz mam kkk24 z muszla od kkk26 ustawione na 1,5 bar i jest bez problemu nic się nie grzeje do 100 w 7s
tu masz fotki jak ja to zrobiłem teraz mam kkk24 z muszla od kkk26 ustawione na 1,5 bar i jest bez problemu nic się nie grzeje do 100 w 7s
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
piotrekgal, kilka fotek co i jak
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/287/cb4e4881ce94799em.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/283/2918cf948b32fd90m.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/287/6aa601239d81766em.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/141/42b2ef767e15435fm.jpg)
[ Dodano: 25 Kwi 2010 13:50 ]
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/287/cb4e4881ce94799em.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/283/2918cf948b32fd90m.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/287/6aa601239d81766em.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/141/42b2ef767e15435fm.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/287/6d763898665e1a97m.jpg)
[ Dodano: 25 Kwi 2010 13:50 ]
pompa 10, 11 mm??kkolekk pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3262452
tu masz fotki jak ja to zrobiłem teraz mam kkk24 z muszla od kkk26 ustawione na 1,5 bar i jest bez problemu nic się nie grzeje do 100 w 7s
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
piotrekgal, lag jest odczuwalny ale tragedii jak dla mnie to nie ma
+ taki że zdrowiej" dla napędu, u siebie w podłoge moge wcisnąć od ok 2500 rpm, bo sprzęgło ślizga, ew silnikiem telepie na wyższych biegach
+ taki że zdrowiej" dla napędu, u siebie w podłoge moge wcisnąć od ok 2500 rpm, bo sprzęgło ślizga, ew silnikiem telepie na wyższych biegach
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 214 gości