Znowu notlauf 1.9 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Exted
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 14:06
Lokalizacja: Kielce

Znowu notlauf 1.9 1Z

Post autor: Exted » pt kwie 23, 2010 08:20

Witam.
Ogolnie oczytany jestem w temacie (przynajmniej tak mi sie wydaje...)
Dzisiaj jade w dalsza trase, a wczoraj nagle silnik przestal pracowac tak jak trzeba...
Ogolnie objawy sa takie, na 1 ciagnie do odciecia, 2 do ok 3800, 3 to juz jakies 3000, 4 2800 i na 5 to juz w ogole do jakis 2300 obr/min i czkawka.
Posprawdzalem na szybko wezyki, niby wszystko jest ok, troche sa otuliny przetarte ale nie widac pekniec. Co mnie zastanawia, to w wezyku od filtra paliwa do silnika sa duze pecherze powietrza (filtr wymieniany jakies 15000 km temu).
Czy odpiecie elektrozaworu N75 da doraznie jakis pozytywne rezulataty?
Pomozcie, bo boje sie wyprzedzac... :-)
Jakie sa najczestrze przyczyny takie stanu rzeczy?



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt kwie 23, 2010 10:00

Exted pisze:Czy odpiecie elektrozaworu N75 da doraznie jakis pozytywne rezulataty?
Tak, mul w calym zakresie obrotow na kazdym biegu.

Zrob bajpasa.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Exted
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 14:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Exted » pt kwie 23, 2010 10:09

bradley pisze:Zrob bajpasa.
Możesz jaśniej?
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 10:10 przez Exted, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt kwie 23, 2010 10:17

Polacz czerwony wezyk z niebieskim omijajac n75.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Exted
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 14:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Exted » pt kwie 23, 2010 10:38

Teraz tego nie zrobie bo jestem w pracy...
Sądzisz, że to może być to?



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pt kwie 23, 2010 12:49

Ten filtr również przydałoby się wymienić.Dla własnej ciekawości odkręć dolny plastikowy korek na filtrze,wylej przez ten otwór zawartość do słoika.



Exted
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 14:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Exted » pt kwie 23, 2010 13:35

Sprawdziłem te wężyki od N75 tak jak @bradley napisał, że tak powiem, h*** to dało...
Pozostaje mi na szybko wymienić filtr paliwka, bo jest tak pół na pół z powietrzem w tym wężyku, tymbardziej, że nie pamietam kiedy tankowałem na stacji benzynowej...

[ Dodano: 23 Kwi 2010 15:34 ]
A no i jeszcze jedno, nie wiem czy to ma znaczenie, ale jak zrobilem bajpasa, to N75 nadal był podpięty pod prąd, czy tak miało być?



Awatar użytkownika
mobi65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: mobi65 » pt kwie 23, 2010 17:35

[ Dodano: 23 Kwi 2010 15:34 ]
A no i jeszcze jedno, nie wiem czy to ma znaczenie, ale jak zrobilem bajpasa, to N75 nadal był podpięty pod prąd, czy tak miało być?[/quote]

tak , kabelek musi byc podpiety pod zaworek



Exted
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 14:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Exted » pt kwie 23, 2010 18:41

Ok, problem rozwiązany. Wymiana filtra paliwa tchneła w niego drugie życie. :-)))))
Kosztowało mnie to 53 zł, pare telefonów, paczke fajek i wagon nerwów. :-)
Pozdrawiam.



lobot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt lut 16, 2010 00:58
Lokalizacja: zambrow
Kontakt:

Post autor: lobot25 » sob maja 01, 2010 19:37

hej mam podobny problem na 1biegu nic sie nie dzieje mozna zamykac obrotomierz natomiast 2,3,4,5 nieraz ma czkawke mianowicie zauwazylem ze w przewodach sa pecherze powietrza .. wczesniej ich nie bylo i przed zima nic takiego sie nie zdarzalo zaczelo po tych mrozach!!!!
pomoizcie co zrobic!
pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości