Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Łukasz1985
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 16:40
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: Łukasz1985 » czw mar 30, 2006 16:46
Mam problem z turbo przy wyższych obrotach silnika między 2,5 tys a 4tys nieraz odcina mi sie turbo (tak mi sie wydaje) i czuje drastyczny spadek mocy. Moje auto poprostu przestaje sie rozpędzać czy ktoś może wie jaki jest tego powód??? ach mam golfa III tdi 1,9 90KM
-
barca90
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
- Lokalizacja: Beskidy
-
Kontakt:
Post
autor: barca90 » czw mar 30, 2006 16:48
Elektrozawór sterujący turbiną. Kumpel ostatnio to wymienił (nowy około 150 zł ) gość mu założył używany za 70 i auto chodzi jak burza.
-
Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » czw mar 30, 2006 18:42
A masz coś takiego jak przepływomierz powietrza?? Chyba w TDI jest, więc może być to...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
Corvax
- V.I.P.
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » czw mar 30, 2006 20:17
Diagnoza, dynamicznie.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw mar 30, 2006 21:42
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
domek
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
- Lokalizacja: Krakow
-
Kontakt:
Post
autor: domek » pn kwie 03, 2006 20:42
ja mam podobne pytanie ale nie do konca. Dzisiaj bylem przedmuchac klekota na obwodnicy Krakowa, delikatnie przyspieszajac ani raz nie bylo tego objawu. Ale po powrocie do Kraka dalem mu kite zeby wyminac jakiegos palanta turlajacego sie Focusem, lewym pasem i .......znowu lipa. Zjechalem na stacyjke resecik i znowu wszystko hula. Do nastepnego razu...
Jak przyspieszam spokojnie ok ale jak cegla to dramacik. Coz to moze byc??
"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
-
-one-
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
- Lokalizacja: W-wa
Post
autor: -one- » pn kwie 03, 2006 22:30
domek pisze:ja mam podobne pytanie ale nie do konca. Dzisiaj bylem przedmuchac klekota na obwodnicy Krakowa, delikatnie przyspieszajac ani raz nie bylo tego objawu. Ale po powrocie do Kraka dalem mu kite zeby wyminac jakiegos palanta turlajacego sie Focusem, lewym pasem i .......znowu lipa. Zjechalem na stacyjke resecik i znowu wszystko hula. Do nastepnego razu...
Jak przyspieszam spokojnie ok ale jak cegla to dramacik. Coz to moze byc??
To jest napewno PSJ,a tak poważnie to masz turbinę ze zmienną geometrią łopat a one lubią się zacinać. temat tysiąc razy poruszany na forum-poszukaj a znajdziesz
-
ccinekk
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
Kontakt:
Post
autor: ccinekk » pn kwie 03, 2006 22:34
Stawiam na elektro zawór sterujący pracą turbo.
POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
-
domek
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
- Lokalizacja: Krakow
-
Kontakt:
Post
autor: domek » śr kwie 05, 2006 20:42
PSJ preferuje jak jezdze z 5-miesiecznym SYNEM. Reszta rodzinki nie ma szans na ulgi
Takze raczej to w moim przypadku jest niemozliwe. Ile moze kosztowac taki zawor do AFN-a?
"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
-
ccinekk
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
Kontakt:
Post
autor: ccinekk » śr kwie 05, 2006 22:09
domek pisze:Ile moze kosztowac taki zawor do AFN-a?
120-150zł
POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
-
domek
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
- Lokalizacja: Krakow
-
Kontakt:
Post
autor: domek » śr kwie 05, 2006 23:18
sprawdze jak tak bedzie to Cie usciskam, dam plusa i flasze wysle lub zawioze.
"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
-
ccinekk
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
Kontakt:
Post
autor: ccinekk » czw kwie 06, 2006 07:22
domek pisze:sprawdze jak tak bedzie to Cie usciskam, dam plusa i flasze wysle lub zawioze.
Hehe
piszę się na to
POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
-
domek
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
- Lokalizacja: Krakow
-
Kontakt:
Post
autor: domek » pt kwie 07, 2006 20:51
Dzisiaj po raz kolejny wyjechalem popoludniem przedmuchac maszyne, tym razem po miescie zeby nim poszarpac ostrzej redukcje itp i szok(pozytywny) bo nic sie nie stalo. Ani razu nie mialem trybu awaryjnego. Ale zaczynam miec dziwne przeswiadczenie ze to moze byc cos z powietrzem. Acha i nikt nie odpowiedzial mi na pytanie gdzie na diag. dynamiczna w Krakowie, nikt nie wie?
"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » pt kwie 07, 2006 21:17
domek, jak chcesz obciazyc silnik to raczej wyjedz na trase i rozpedz sie mocno na 5 biegu, na niskich biegach silnik jest mniej wysilony i tryb awaryjny moze sie pojawiac na ostatnim biegu
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości