Całowity brak mocy bład 16485

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

batu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw sie 28, 2008 08:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Całowity brak mocy bład 16485

Post autor: batu » ndz kwie 18, 2010 01:59

Witam koledzy jak w temacie autko straciło ducha. Po krótce opiszę jak do tego doszło. W ten weekend zabrałem się do wymianki oleju i wszystkich filtrów. Przy wyminie filtra powietrza pokusiło mnie by wyjąć przepływkę (sam lizak) i zobaczyć czy nie jest zabrudzony. Po obejrzeniu widać było zabrudzenie więc wziąłem alkohol izopropylowy którego uzywam przy elektronice i wypłukałem dolną część przepływki. Odczekałem aż wyschnie, zamontowałem filtr. Uznałem robota zrobiona, czas na przejażdżkę.
I tu rozczarowanie autko muł jak na ASZ 130KM zachowuje się jak SDI a nie PD. Podpiołem vaga spr. Engine odczyt i tu błąd
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
Dotarło do mnie że chyba ubiłem przepływkę.

I tu mam kilka pytań do was koledzy znających się na rzeczy.

Czy jak odłączę przepływkę to powinna być jakaś różnica? Bo autko z podpiętą czy bez jeździ tak samo. Czy mogło się coś jeszcze skrzaczyć? Czy jazda w tym stanie może mu zaszkodzić?

I pytanie co do zakup

Co kupić
Bosch Bosch

czy

PIERBURG Pierburg

Różnica w cenie jest dosłownie połowa, jak się ma jeden producent do drugiego, Bosch lepszy czy to tylko marketing?

Jutro dla spokoju zrobię logi dynamiczne silniczek powoli z bólem można wkręcić na wyższe obroty.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 18, 2010 02:04 przez batu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Całowity brak mocy bład 16485

Post autor: PinkFloyd » ndz kwie 18, 2010 06:01

batu pisze:Witam koledzy jak w temacie autko straciło ducha. Po krótce opiszę jak do tego doszło. W ten weekend zabrałem się do wymianki oleju i wszystkich filtrów. Przy wyminie filtra powietrza pokusiło mnie by wyjąć przepływkę (sam lizak) i zobaczyć czy nie jest zabrudzony. Po obejrzeniu widać było zabrudzenie więc wziąłem alkohol izopropylowy którego uzywam przy elektronice i wypłukałem dolną część przepływki. Odczekałem aż wyschnie, zamontowałem filtr. Uznałem robota zrobiona, czas na przejażdżkę.
I tu rozczarowanie autko muł jak na ASZ 130KM zachowuje się jak SDI a nie PD. Podpiołem vaga spr. Engine odczyt i tu błąd
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
Dotarło do mnie że chyba ubiłem przepływkę.

I tu mam kilka pytań do was koledzy znających się na rzeczy.

Czy jak odłączę przepływkę to powinna być jakaś różnica? Bo autko z podpiętą czy bez jeździ tak samo. Czy mogło się coś jeszcze skrzaczyć? Czy jazda w tym stanie może mu zaszkodzić?

I pytanie co do zakup

Co kupić
Bosch Bosch

czy

PIERBURG Pierburg

Różnica w cenie jest dosłownie połowa, jak się ma jeden producent do drugiego, Bosch lepszy czy to tylko marketing?

Jutro dla spokoju zrobię logi dynamiczne silniczek powoli z bólem można wkręcić na wyższe obroty.
Poczytaj tu jak sieto powinno robić http://www.a6klub.pl/allczyszczenie-prz ... htm#135481

Zanim wymienisz przepływkę sprawdz system zasysający pod względem nieszczelnosci- jak bedzie zasysało mniej niz powinno też wywala błąd, daj 003 statycznie



batu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw sie 28, 2008 08:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: batu » ndz kwie 18, 2010 08:00

Kolego Powiem tak kilka razy grzebnąłem w nim ta szczoteczką co jest z puszką izopropylu nie wiedziałem że to cacko jest tak czułe . eh nuczka musi być ,więc pewnie przez swoją głupotę go zabiłem. Mam nadzieję że nic więcej się nie stało.

Teraz pytanie do was co kupić? który z nich będzie ok

[ Dodano: 18 Kwi 2010 14:56 ]
Witam ponownie miałem trochę czasu i zrobiłem logi statyczne i dynamiczne.

dynamiczne

Log (0 - 000,001,002)
Log (0 - 005,004,003)
Log (0 - 006,011,008)
Log (0 - 011,013,023)
Log (0 - 013,011,009)

statyczne MB


Log (0 - 000,001,002)
Log (0 - 003,004,005)
Log (0 - 006,007,008)
Log (0 - 009,010,011)
Log (0 - 013,023,011)

statyczne BS
Log (0 - 003)

dodatkowo po skasowaniu błędu przepływki pojawił się z innym kodem


1 Fault Found:
- 17552 Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
Czyli po kodzie chyba wskazuje na mech uszkodzenie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości