Witam.Problem przedstawia się następująco.
Jakieś pół roku temu w mojej borce ASV wymieniłem turbinę bo zniszczony był wirnik.
Po zmontowaniu całości(2 turbin, bo w pierwszej po 80km ukręcił się wałek) wszystko ładnie chodziło choć przy dodawaniu gazy stale słyszalny jest świst. Dodam,że po założeniu turbiny przewód gumowy przed EGR był twardy i napięty niezależnie od obrotów. Dodam że poci się EGR, układ dolotowy nie jest w żadnym miejscu rozłączony bo sprawdzałem.
Samochód dobrze ciągnie nie łapie notlauf-a, prędkość max osiąga.
Moje pytanie czy w was na włączonym silniku i wolnych obrotach da się swobodnie ściskać ręką przewód gumowy przed egr-em i w jakim stopniu twardnieje po dodaniu gazu.
Czy istnieje prosty sposób na sprawdzenie 100% szczelności układu dolotowego(może nieszczelność na uszczelce przy dolocie, albo EGR do kitu np. stale otwarty)
Za wszelką pomoc z góry dziękuję
Problem z doładowaniem w TDI po wymiane turbiny.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z doładowaniem w TDI po wymiane turbiny.
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 23:33 przez tomibull, łącznie zmieniany 1 raz.
Skoro masz twardy przewód, to nieszczelności z pewnością nie ma. Rura na wolnych obrotach nie powinna być zbyt twarda, ciśnienie w środku jest bardzo zbliżone do atmosferycznego. Możesz mieć źle wyregulowaną długość sztangi i w związku z tym już na wolnych obrotach osiągasz wyższe ciśnienie doładowania.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Witam
Da rade w 100%
Logi stat. i dynam.
Inaczej to nie ma szans.
Pozdro
ZC
Da rade w 100%
Logi stat. i dynam.
Inaczej to nie ma szans.
Pozdro
ZC
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 06:02 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 1 raz.
odp.
Zaturbinę dałem równe 1200zł. początkowo miałobyć samo czyszczenie kierownic za 200zł, ale okazało się że wirnik zniszczony.
Celem wyjaśnienia: na początku po założeniu turbiny-przewód był twardy nawet na niskich obrotach teraz po pewnym czasie jest miękki na niskich oobrotach twardnieje tylko na wyskoch obrotach.
Widzę że wizyta u Uyssego w g-lab nieunikniona.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Celem wyjaśnienia: na początku po założeniu turbiny-przewód był twardy nawet na niskich obrotach teraz po pewnym czasie jest miękki na niskich oobrotach twardnieje tylko na wyskoch obrotach.
Widzę że wizyta u Uyssego w g-lab nieunikniona.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości