Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
vwbolf
- Nowicjusz

- Posty: 18
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:04
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
-
Kontakt:
Post
autor: vwbolf » pn kwie 12, 2010 20:00
Witam niestety po przeszukaniu i przeczytaniu różnorakich postów ani jeden nie odpowiada na moje pytanie

A więc Golfik pali na dotyk czy zimny czy ciepły nie ma różnicy, lecz problem tkwi w tym, że gdy dodam mu gazu powyżej 4tyś nagle zaczyna go mocno telepać jak by miał zaraz silnik wyskoczyć i kopci na biało-niebiesko gdy dodaje gazu jak się tak telepie to troszke sie dusi lecz wkreca sie powoli na obroty i daje z rury czarny dym po chwili silnik się uspopokaja i wszystko jest ok lecz na ziemi czarną plamę zostawia a z kostki to szczoteczką nie można zeskrobać. Dodam jeszcze że gdy w czasie jazdy przeciągnie sie go do odcinki nic sie takiego nie dzieje jest wszystko okey. Koledzy co to takiego dziwnego się dzieje z moją "Dziecinką" ?

gdyby nie pomyłki, bylibyśmy bardziej głupi dzisiaj...:]
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn kwie 12, 2010 20:10
vwbolf pisze:Witam niestety po przeszukaniu i przeczytaniu różnorakich postów ani jeden nie odpowiada na moje pytanie

słabo szukałeś, poczytaj o podwieszaniu zaworów ...
-
vwbolf
- Nowicjusz

- Posty: 18
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:04
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
-
Kontakt:
Post
autor: vwbolf » pn kwie 12, 2010 20:26
Szukam szukam i nic

nie wydaje mi sie aby to wtryski lały bo autko normalnie bez żadnych problemów odpala i ładnie chodzi tylko gdy da sie pedał gazu do konca to wariacji dostaje i tylko pozostaje się modlic aby powrocił do normalnej pracy:)
P.S mocy również nie stracił
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 20:26 przez
vwbolf, łącznie zmieniany 1 raz.
gdyby nie pomyłki, bylibyśmy bardziej głupi dzisiaj...:]
-
ciachotdi
- diesel m@ster

- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Post
autor: ciachotdi » pn kwie 12, 2010 20:44
moze zawiesza sie zawór egr kolega miał cos podobnego w passacie albo moim zdaniem zle spala ropkę moze rozrzad????
-
munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: munior » pn kwie 12, 2010 22:08
ciacho840 pisze:moze zawiesza sie zawór egr kolega miał cos podobnego w passacie albo moim zdaniem zle spala ropkę moze rozrzad????

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
vwbolf
- Nowicjusz

- Posty: 18
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:04
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
-
Kontakt:
Post
autor: vwbolf » pn kwie 12, 2010 22:21
damcio151, sorki zle sie wyraziłem chodziło mi o krecenie do odcinki tzn na 2 lub 3 biegu podczas jazdy bo czytalem niektore posty i pisali, że np na drugim biegu po przekroczeniu np 3 tys telepie im silnikiem i puszcza biały dym. U mnie nic takeigo się niedzieje jedynie na postoju na biegu jałowym.
gdyby nie pomyłki, bylibyśmy bardziej głupi dzisiaj...:]
-
yesterday
- Mały gagatek

- Posty: 53
- Rejestracja: sob kwie 25, 2009 08:48
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: yesterday » pn kwie 12, 2010 22:35
Ja ostatnio tak miałem że jechałem ok 100km/h przez chwile i zaczeło własnie takim biało-niebieskim dymem tak mi walić z tłumika że nic za samochodem nie widziałem. Zgasiłem na chwile i odpaliłem i było git. Mam pompę do wyregulowania i to raczej przez nią było.
[url=http://img121.imageshack.us/i/przechwytywaniexz.jpg/][img]http://img121.imageshack.us/img121/5820/przechwytywaniexz.jpg[/img][/url]
-
vwbolf
- Nowicjusz

- Posty: 18
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:04
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
-
Kontakt:
Post
autor: vwbolf » pn kwie 12, 2010 23:07
Wyczytałem, że to całe zajście to podwieszanie się zaworu, który dalej za duże ciśnienie i prawdopodobnie będzię konieczna wymiana pompy oleju jeśli chce zniwelować tą usterkę. Czy to prawda...? ? Koledzy piszcie swoje opinie.
gdyby nie pomyłki, bylibyśmy bardziej głupi dzisiaj...:]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości