[elektryka] bezpiecznik 21, bierze za dużo prądu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamxp125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr cze 06, 2007 14:27
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

[elektryka] bezpiecznik 21, bierze za dużo prądu.

Post autor: kamxp125 » sob kwie 10, 2010 13:32

Witam okazało się że w moim aucie bezpiecznik 21 bierze 1,6ampera prądu... Jest to za dużo jak wyczytałem, więc co może być przyczyną ? Centralny zamek odpada bo odłączyłem go i dalej jest dużo pobór prądu ;/ Po odłączeniu bezpiecznika pobór spada na 0.4ampr...


[img]http://images49.fotosik.pl/176/3f87b803b0da2cd7.jpg[/img]

MK3 1.9TDI i mkniesz jak strzała

Awatar użytkownika
JaCuŚ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 19, 2008 23:06
Lokalizacja: WrOsLaW

Post autor: JaCuŚ » ndz kwie 11, 2010 13:11

Kolego. Musisz najpierw zlokalizować od czego ten bezpiecznik. I czy coś nie jest do niego na lewusa podłączone.


MK4 TDI AHF 110 KM

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » ndz maja 09, 2010 17:07

witam. wiem ze to nie VW ale moze ktos pomoze:
teściowa ma problem z Cinquecento.
mianowicie jest pobór prądu na postoju ok 0,19- 0,20 A
i po 2,3 dniach auto juz nie odpala.
po wyjęciu bezpiecznika od awaryjnych pobor jest 0,00A
mam pytanie jak ten problem usunac, gdzie on może lezec? ze awaryjne powoduju taki pobór?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » ndz maja 09, 2010 19:32

Po pierwsze bezpiecznik nigdy nie pobiera pradu, bezpiecznik jest zabezpieczeniem przed zbyt duzym pradem zazwyczaj w przypadku gdy na instalacji danego odbiornika wystapi zwarcie. Kolego podaj od czego jest ten bezpiecznik to bedziemy wiedziec cos blizej. Kolega od CC jesli beszpiecznik jest od awaryjnych to trzeba w nich szukac przyczyny gdzies musi byc zwarcie cos moze zasniedzialo sprawdz zarowki modul przerywacza..
Pamietajcie jak mierzycie pobor pradu zeby drzwi byly zamkniete bo oswietlenie tez pobiera prad :)
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 19:35 przez WRHZ, łącznie zmieniany 1 raz.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » ndz maja 09, 2010 22:19

WRHZ pisze:byc zwarcie cos moze zasniedzialo sprawdz zarowki modul przerywacza..
da rade zarowki sprawdzic w sposob taki ze np wyjme wszyskie 6 zarowek od kierunkow i zmierze pobor? jak bedzie 0,00 tzn ze cos z zarowkami? dobrze mysle czy w jaki spoosb je inaczej sprawdzic? wszyskie swieca poprawnie.
moze jakims tropem bedzie to ze jak podlaczam kleme czy miernik to slychac jakies cykniecie, tak jakby jakis przekaznik, czy cos sie wlaczalo.
a tak wogole 0,20A to az tak sporo pobor?
jak sprawdzic modol przerywacza?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości