bierze olej 1.9tdi ajm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
bierze olej 1.9tdi ajm
Zrobilem regeneracje turbo wymienilem uszczelniacze zaworowe i dalej bierze olej.auto nie jest slabe pali dobrze puszcza dyma na niebiesko zostaly jeszcze pierscienie tlokowe do zmiany???? jak wy myslicie co to moze byc
Re: bierze olej 1.9tdi ajm
ile bierze oleju na 1000km?, sprawdzałeś czy jest olej w dolocie, interculerze?krisblady pisze:Zrobilem regeneracje turbo wymienilem uszczelniacze zaworowe i dalej bierze olej.auto nie jest slabe pali dobrze puszcza dyma na niebiesko zostaly jeszcze pierscienie tlokowe do zmiany???? jak wy myslicie co to moze byc
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Witamkrisblady pisze:nie sprawdzalem dolotu bo turbo jest po regeneracji. jak odkrece korek od wlewu oleju to dmucha dymem i chyba pierscienie beda do zmiany
Każdy PDek bedzie walił z korka jak lokomotywa jak mu sie go odkręci. Korka wlewu oleju w Silniku z PD nie wolno odkręcać podczas pracy. A co do oleju to ja bym sie jeszcze raz przyjrzał turbinie. Pierścienie w AJMie? No chyba ze ma 500 tyś km. Albo ktoś spaprał uszczelniacze. Ale ja pierścienie to raczej nie.
Pozdro
ZC
uszczelniacze wymienialem 2 razy i dalej to samo.dzis wrocilem z kosciola i mu przybutowalem tak do 4tys obr jak spadly to silnik zaczol chodzic jakby nie na wszystkie gary ale za chwile powrocil do normalnej pracy.sprawdze jeszcze tego weza od intercoolera.
[ Dodano: 11 Kwi 2010 12:26 ]
Wszystko sie zaczelo gdy mialem do zmiany uszczelke pod glowica i zostala wymieniona przy okazji zrobilem cala glowice i od tamtej pory zaczol kopcic na niebiesko-bialo.Jak pisalem 2 razy wymienione uszczelniacze,trurbo jest po regeneracji i dalej ubywa olej z silnika.Na jalowym biegu puszcza dyma ale tylko troche ale jak silnik pracuje pod obciazeniem to tak od 2 tys zaczyna walic dymem a potem to za mna lepiej nie jechac bo mozna sie udusic.
[ Dodano: 11 Kwi 2010 12:26 ]
Wszystko sie zaczelo gdy mialem do zmiany uszczelke pod glowica i zostala wymieniona przy okazji zrobilem cala glowice i od tamtej pory zaczol kopcic na niebiesko-bialo.Jak pisalem 2 razy wymienione uszczelniacze,trurbo jest po regeneracji i dalej ubywa olej z silnika.Na jalowym biegu puszcza dyma ale tylko troche ale jak silnik pracuje pod obciazeniem to tak od 2 tys zaczyna walic dymem a potem to za mna lepiej nie jechac bo mozna sie udusic.
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości