Brak mocy,"klekocze" jak traktor.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawel1985x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
Lokalizacja: milicz

Brak mocy,"klekocze" jak traktor.

Post autor: pawel1985x » czw kwie 08, 2010 07:53

Witam.
Mam problem z moim Golfem IV 1.9 TDI a mianowicie: auto chodzi jak "traktor" i brak mocy.
Na luzie obroty równe, cały zakres, po wrzuceniu biegu i dodaniu gazu "klekocze" jak traktor i brak mu mocy, np. na biegu 5 ciężko mu się zebrać do 2tyś.

Co może być przyczyną? dodam że wczoraj tankowałem pod korek przed tankowaniem wszystko oki a dzisiaj lipa.

A i jeszcze jedno przedwczoraj podłączyłem auto pod VAG'a i wywaliło błąd:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

28-00 - Short to B+
Z tego co się zorientowałem to jest padnięta przepływka. Czy za w/w objawy odpowiada przepływka i czy jak ją odepnę to objawy znikną bo chciałby dojechać z pracy do domu?
Ostatnio zmieniony czw kwie 08, 2010 08:24 przez pawel1985x, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GregorGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 27, 2009 10:48
Lokalizacja: DB
Auto: Golf 7 2.0 TDI był Astra h 1.9 cdti był golf II gtd był golf IV tdi

Post autor: GregorGT » czw kwie 08, 2010 08:24

pawel1985x pisze: Co może być przyczyną? dodam że wczoraj tankowałem pod korek przed tankowaniem wszystko oki a dzisiaj lipa.
No to sobie odpowiedziałeś :chytry: CO to za stacja była?



pawel1985x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
Lokalizacja: milicz

Post autor: pawel1985x » czw kwie 08, 2010 08:45

GregorGT pisze:
pawel1985x pisze: Co może być przyczyną? dodam że wczoraj tankowałem pod korek przed tankowaniem wszystko oki a dzisiaj lipa.
No to sobie odpowiedziałeś :chytry: CO to za stacja była?
Orlen

Tylko ze jak teraz tak czytam info o błędzie jaki się u mnie pojawił i że objawy są podobne brak mocy problemy z obrotami to bardziej sie skłaniam ku wersji że to przepływka?
Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli źle kombinuję



Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » czw kwie 08, 2010 09:28

Jak Ci walnęła przepływka - to silnik musi stracić połowę z mocy, może być też efekt "nie załącznia się" turbo ( czujesz, jakbyś jechał wolnossącym ). Odpal silnik, odepnij wtyczkę od przepływki i powiedz czy jakaś różnica się dzieje. Odepnij wtyczkę przed włączeniem silnika i wtedy włącz silnik i odepnij też wtyczkę podczas pracy silnika na obrotach jałowych.
Ostatnio zmieniony czw kwie 08, 2010 09:32 przez BartekGib, łącznie zmieniany 1 raz.


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
GregorGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 27, 2009 10:48
Lokalizacja: DB
Auto: Golf 7 2.0 TDI był Astra h 1.9 cdti był golf II gtd był golf IV tdi

Post autor: GregorGT » czw kwie 08, 2010 09:33

BartekGib

Możliwe, że to przepływka... Jednak zastanawia mnie fakt, że brak mocy pojawił się po zatankowaniu auta. W sumie dobrze radzisz - pawel1985x sprawdź przepływkę, a jak to nic nie zmieni, to myślę, że winne jest paliwo. Ale z tym tankowaniem może być zbieg okoliczności...



pawel1985x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
Lokalizacja: milicz

Post autor: pawel1985x » czw kwie 08, 2010 09:52

A to "klekotanie" silnika to może mieć związek z przepływką lub paliwę?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw kwie 08, 2010 10:13

przepływka nie ma nic do klekotania. paliwo jak najbardziej. mógł sie zawiesić zawór, umrzeć pompka i generalnie dużo różnych rzeczy. przez monitor raczej nie da sie tego naprawić


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
GregorGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 27, 2009 10:48
Lokalizacja: DB
Auto: Golf 7 2.0 TDI był Astra h 1.9 cdti był golf II gtd był golf IV tdi

Post autor: GregorGT » czw kwie 08, 2010 10:15

A to "klekotanie" silnika to może mieć związek z przepływką lub paliwę?
Kiedyś do mk II wlałem jakiegoś syfu i chodził jak traktor. potem dolałem lepszego paliwa i problem zniknął. Ale u Ciebie nie wiem... Nie słyszę tego.



pawel1985x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
Lokalizacja: milicz

Post autor: pawel1985x » czw kwie 08, 2010 19:04

GregorGT pisze:
A to "klekotanie" silnika to może mieć związek z przepływką lub paliwę?
Kiedyś do mk II wlałem jakiegoś syfu i chodził jak traktor. potem dolałem lepszego paliwa i problem zniknął. Ale u Ciebie nie wiem... Nie słyszę tego.



A moze byc tak ze pali na jeden gar z jakiegos powodu i dlatego takie odglos?bo o ile sie nie myle to jak nie pali jeden gar to silnik chodzi glosniej. I czy objaw w postaci nie wchodzenia powyzej 2200 obrotow na 5 biegu o niczym nie swiadczy? Przeplywke odpinalem i zero poprawy dodam ze w dziale diagnostyka zarzucilem liste bledow jakie wyrzucil vag i log 13 jak ktos chetny zatpraszam do obejrzenia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości