MBC Properfekt - czy warto kupować

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » śr kwie 07, 2010 15:33

rozkrece ten moj (zestaw nr 2) i napisze potem co jest w srodku. oczywiście go podłącze i zobaczymy jak dziala na garrecie T3


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
denu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt lip 03, 2007 12:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: denu » śr kwie 07, 2010 16:58

Po tym wszystkim co piszecie już nie wiem co wybrać .... Pressure się zacina, Bleed niszczy turbinę...
a jak się olej do kulkowego MBC dostanie, to można to jakoś okresowo czyścić w środku?


Obrazek
mk3: Obrazek a3: Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr kwie 07, 2010 19:24

Ciekawe jakim cudem olej miałby się dostać do zaworu, chyba że zrobisz 3 cm węża od turbo do MBC, tylko po co, ja zrobiłem tak zeby mi było wygodnie, dałem po 30 cm węza z każdej strony. MBC jest wyżej niżturbo co powoduje ze ewentualny olej ma pod górkę.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr kwie 07, 2010 20:15

Ale opary z odmy się dostaną i nagar się osadza.

[ Dodano: 07 Kwi 2010 20:17 ]
Mi jak się raz zaciąl to bylo widać na wskaźniku i czuć, że turbo przeładowuje - zaworek rozmontowałem, kulkę wybiłem pobijakiem a resztę w benzynę, po tamtym incydencie założyłem odrobinę mniejszą kulkę i problem już się nie pojawił.



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » śr kwie 07, 2010 21:25

Wiec rozebrałem dziś ten model nr 2 i tam nie ma kulki tylko taki cienki precik ok 3mm zaostrzony do szpica i nim dławi sie przepływ powietrza do WG! Testował bede jutro jak pojade do pracy!
Jaki jest objaw przeładowania - rozumiem ze za powietrza w stosunku do paliwa?


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
denu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt lip 03, 2007 12:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: denu » śr kwie 07, 2010 21:40

No ok, dzięki BENITO it0mal za pomoc, biorę "mniejsze zło" czyli Properfekta, kulka musi być.
Dzięki ronuch za rozebranie modelu nr 2 i informację.

pozdrawiam


Obrazek
mk3: Obrazek a3: Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr kwie 07, 2010 22:17

ronuch pisze:Wiec rozebrałem dziś ten model nr 2 i tam nie ma kulki tylko taki cienki precik ok 3mm zaostrzony do szpica
Ale jest on bezpośrednio połączony z regulacją, czy jest jeszcze sprężynka pomiędzy tą iglicą a śrubą regulacyjną?
ronuch pisze:Jaki jest objaw przeładowania - rozumiem ze za powietrza w stosunku do paliwa?
Tak, objaw jest taki, że muli na wysokich obrotach.



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » czw kwie 08, 2010 04:54

tomal - iglica jest bezposrednio połączona ze sroba regulacujna - wkrecajac iglice głębiej do zaworu zmnijszasz szczeline do przeplywu cisnienia do WG. Czyli tam caly czas bedzie uciekac cisnienie - wiec turbo musi sie wiecej napracowac zeby wytworzyc cisnienie i lag bedzie wiekszy


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości