Niebieski dym.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Niebieski dym.
Witam
A więc mam dziwnego pacjenta. Silnik AJM. Sprawa wyglada mianowicie. Ma zagrywki ze po odpaleniu walnie na niebiesko chmure. Tak jak by wtryski dały za duzo ropy. Ale niekiedy nie ma nic. A i niekiedy jest tak ze po odpaleniu nie ma nic, a dopiero jak gdzies przyhamuje silnikiem i jak dodam gazu to walnie niebieską chmure. I tak dzieje sie dosłownie tylko raz i tylko gdzy jest całkowicie zimny. Pózniej nie ma zadnych anowali. Dodam tylko ze troszke jest uwalony czujnik temp., troszke EGR zasyfiony olejem. No i jak zimny to nie zawsze równo odpali ale to chyba przez świece bo ze 2 lata nie sprawdzane. Dodam ze oleju nie ubywa praktycznie ani grama. tyle co normaly TDIk, tak samo z płynem. Stan ok. Kata nie ma. turbo po regeneracji.
Pozdrawiam
ZC
A więc mam dziwnego pacjenta. Silnik AJM. Sprawa wyglada mianowicie. Ma zagrywki ze po odpaleniu walnie na niebiesko chmure. Tak jak by wtryski dały za duzo ropy. Ale niekiedy nie ma nic. A i niekiedy jest tak ze po odpaleniu nie ma nic, a dopiero jak gdzies przyhamuje silnikiem i jak dodam gazu to walnie niebieską chmure. I tak dzieje sie dosłownie tylko raz i tylko gdzy jest całkowicie zimny. Pózniej nie ma zadnych anowali. Dodam tylko ze troszke jest uwalony czujnik temp., troszke EGR zasyfiony olejem. No i jak zimny to nie zawsze równo odpali ale to chyba przez świece bo ze 2 lata nie sprawdzane. Dodam ze oleju nie ubywa praktycznie ani grama. tyle co normaly TDIk, tak samo z płynem. Stan ok. Kata nie ma. turbo po regeneracji.
Pozdrawiam
ZC
Ostatnio zmieniony ndz kwie 04, 2010 21:56 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Ma niekiedy tak ze jak jest zimny to sobie sam wchodzi na obroty. Tak np podnosi je do 1100 i za chwile opada. Albo jak odpale to sam sobie doda lekko gazu. Tak do 1500 obr i opada. Ale to naprawde są sporadyczne przypadki. Czy miało by to jakiś wpływ na te dziwne przykopcenia? Dodam ze stało sie to po tym jak pękł ten kruciec plastikowy i zalało czujnik. Wyczyściłem go i jak do tej pory nie było z nim problemów. Ale nie dam głowy.Kris-THC pisze:Napisz dokładnie co uważasz za "troszkę uwalony" czujnik temp?
Pozdro
ZC
Zimny Chirurg, możliwe, że pompki odlatują z tego świata i leją stąd masz niebieską chmurkę przy odpalaniu, ja też mam podobną sytuację również w AJM'ie, na dniach wymieniam pompki na "większe" i w stanie idealnym więc dam Ci znać czy problem zniknął, omawiałem temat z człowiekiem który dłubie przy moim aucie i tak właśnie mi wyjaśnił powód chmurki przy odpalaniu i czasem przy dodaniu gazu, powiem jeszcze, że jak się rozgrzeje mój AJM to problemu nie ma z chmurką
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Okpelton1985 pisze:Zimny Chirurg, możliwe, że pompki odlatują z tego świata i leją stąd masz niebieską chmurkę przy odpalaniu, ja też mam podobną sytuację również w AJM'ie, na dniach wymieniam pompki na "większe" i w stanie idealnym więc dam Ci znać czy problem zniknął, omawiałem temat z człowiekiem który dłubie przy moim aucie i tak właśnie mi wyjaśnił powód chmurki przy odpalaniu i czasem przy dodaniu gazu, powiem jeszcze, że jak się rozgrzeje mój AJM to problemu nie ma z chmurką
Bede wdzięczny. I jak byś mi podał jeszcze cene nowych pompek. Ile Cie to wyniosło. Rok temu byłem pod vagiem i korekcje miałem idealne. Jak nówki. Ale po zimie mogło je szlak trafić. Na razie to mam 1k km do zrobienia i mysle najpierw o jakimś STP na trase. Moze sie poprawi. Szkoda by było. Bo pięknie i równo pracuje. Mam kolesia obok z AFN i na zimnym jak odpali to chodzi mu głośniej a na ciepłym to juz całkiem nie ma szans. Ale jak padną to padną. Będzie trzeba wymieniać.
Pozdro
ZC
auto przede wszystkim podłączyć do VAG'a, korekcje nie świadczą o stanie technicznym pompek tylko o ich właściwym ustawieniu podczas ich montażu, stan techniczny mogą określić ich BIP'y czyli kanał 023 oraz kanał 018, mimo to i tak widziałem VW które te wartości miał idealne a pompki były kaput, jeśli pompki umierają może auto osłabnąć, puszczać siwego bąka, telepać budą itp. lejące wtryski to nic dobrego i może to źle wpłynąć na dalszą eksploatację auta, jeśli ropa źle się spala to co z turbiną która jest nimi napędzana......
zalej motula diesel cleaner, wybierz się w jakąś trasę i przegoń gnoja, zobaczysz co będzie
we Wro kupowałem pompki zapłaciłem 1 tyś zł za używkę - 4 sztuki , u tego gościa zaopatruje się kilku tunerów z Wro więc pewny temat, jak coś pisz PW jeśli będziesz chciał namiar
ile ma ten AJM nalatane? chodzi o faktyczny przebieg
zalej motula diesel cleaner, wybierz się w jakąś trasę i przegoń gnoja, zobaczysz co będzie
we Wro kupowałem pompki zapłaciłem 1 tyś zł za używkę - 4 sztuki , u tego gościa zaopatruje się kilku tunerów z Wro więc pewny temat, jak coś pisz PW jeśli będziesz chciał namiar
ile ma ten AJM nalatane? chodzi o faktyczny przebieg
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 21:24 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Na blacie ma 230 tyś 2000r produkcji i wszystkie papiery z francji z książką. Ale głowy nie dam. Mozliwe ze ma 330 tyś. Mam je 2 lata w kraju.pelton1985 pisze:auto przede wszystkim podłączyć do VAG'a, korekcje nie świadczą o stanie technicznym pompek tylko o ich właściwym ustawieniu podczas ich montażu, stan techniczny mogą określić ich BIP'y czyli kanał 023 oraz kanał 018, mimo to i tak widziałem VW które te wartości miał idealne a pompki były kaput, jeśli pompki umierają może auto osłabnąć, puszczać siwego bąka, telepać budą itp. lejące wtryski to nic dobrego i może to źle wpłynąć na dalszą eksploatację auta, jeśli ropa źle się spala to co z turbiną która jest nimi napędzana......
zalej motula diesel cleaner, wybierz się w jakąś trasę i przegoń gnoja, zobaczysz co będzie
we Wro kupowałem pompki zapłaciłem 1 tyś zł za używkę - 4 sztuki , u tego gościa zaopatruje się kilku tunerów z Wro więc pewny temat, jak coś pisz PW jeśli będziesz chciał namiar
ile ma ten AJM nalatane? chodzi o faktyczny przebieg
Nie ma uwag. Silnik ma kopa i pięknie i cicho pracuje. Nie telepie ani nawet nie dygnie. We wrocku mam kontak dobry z DYNOSOFTEM tak ze jak coś to z nimi zagadam. Teraz bede miał trase 1 k tyś i zaleje go klinerem i pózniej dam znać jak było po trasie. Denerwuje mnie to ze nie zawsze występuje. Tylko jak mu sie przypomni. Ale jest:)
pozdro
ZC
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 22:06 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
kolego może Ci to pomoże też miałem tak e po odpaleniu puszczał niebieską chmurkę chwilę i na Ciepłym Przestawał. Silnik robił sobie przygazówkę bo ktoś przeciął jeden kabelek czujnika temperatury, po podpięciu silnik nie kopci przy odpaleniu i nie robi przygazówki, podmień z kimś czujnik i zobaczysz bo jak mówisz ze robi Ci przygazówkę to pewnie jest padnięty. Nie wiem jaki to ma wpływ na ale nawet teraz jak zdejmę czujnik i odpale to jest dymek jak podłączę to nie ma nic
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Szczerze to nie wąchałem tego co sie z niego wydostaje i nie mam zielonego poj. jak pachnie parafinam, a jak nadmiar ropy. Tz rope wiem ale nie wiem jak parafina. Bede musiał wąchnąć.pelton1985 pisze:Zimny Chirurg, a jak pachną spaliny? ciężkie pytanie ale czy potrafisz odróżnić zapach parafiny od oleju?
Co ludzie pomyslą. Ze oszalał. Hehe. A z czujniekiem to tak jest ze jak zaczął szaleć to pojawił sie dym. Może ma to coś do tego albo tragiczny zbieg okoliczności. Mam trase i moze zapodam nowy czujnik temp to zobacze co z tym będzie. Najgorsze jest to ze nie zawsze to występuje to oznacza ze ewidentnie coś nie styga w jakiejś tam chwili.
Pozdro
ZC
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości