jakie są objawy złego ustawienia kąta wtrysku w 1.9 d???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » śr mar 29, 2006 18:53

Jakie sa obiawy....
moze byc bardziej mulowaty,moze byc bialy dym,dluzsze krecenie rozrusznikem nic wiecej nie przychodzi mi do glowy
(a nawet to co napisalem wystepuje!)



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » czw mar 30, 2006 08:40

U mnie przy złym ustawieniu konta wtrysku przy prędkościach obrotowych w przedziale 1400 - 1900 samochód dostawał dziwnych dławień (zachowywał się jak żaba).



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » czw mar 30, 2006 09:30

Jak będzie za wczesny wtrysk to będzie bardziej słychać klekotanie (jak by ci brakowało oleju w zaworach) pozatym będzie się grzał bardziej zarówno przy zbyt wczesnym jak i przy zbyt późnym


pozdrowienia el Kopyto

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » czw mar 30, 2006 16:51

Koszt sprawdzenia i ustawienia kąta wtrysku to góra 30 zł.



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pt mar 31, 2006 06:59

A ja mimo wszystko jestem zwolennikiem ustawiania początku wtrysku (jak zresztą i zapłonu) najpierw na słuch a potem trochę w przód i pojeździć troche w tył i pojeździć i wybrać najlepsze ustawienie. Osobiście uważam że przyżądy są niedokładne (oczywiście mogą być wyznacznikiem) i każdy silnnik jest inny. Ale to tylko moje zdanie.


pozdrowienia el Kopyto

mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » pt mar 31, 2006 11:53

el Kopyto pisze:A ja mimo wszystko jestem zwolennikiem ustawiania początku wtrysku (jak zresztą i zapłonu) najpierw na słuch a potem trochę w przód i pojeździć troche w tył i pojeździć i wybrać najlepsze ustawienie. Osobiście uważam że przyżądy są niedokładne (oczywiście mogą być wyznacznikiem) i każdy silnnik jest inny. Ale to tylko moje zdanie.
Sa rowniez tacy ludzie jak Ty co tak ustawiaja kat i sa bardzo zadowoleni (tez tak mozna :chytry: ) A co do przyzadow...to sie niezgodze z Toba. Taki zegar do pompy to niebyle jaki zegar to sa specjalistyczne badane przyzady,a vag... jesli posiadasz dobry vag to rowniez bedzie bardzo dokladny bo przeciez laczy sie z jednostka ktora to cale steruje.

Pozdrawiam :pub:



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pt mar 31, 2006 14:21

mkris pisze:
el Kopyto pisze:A ja mimo wszystko jestem zwolennikiem ustawiania początku wtrysku (jak zresztą i zapłonu) najpierw na słuch a potem trochę w przód i pojeździć troche w tył i pojeździć i wybrać najlepsze ustawienie. Osobiście uważam że przyżądy są niedokładne (oczywiście mogą być wyznacznikiem) i każdy silnnik jest inny. Ale to tylko moje zdanie.
Sa rowniez tacy ludzie jak Ty co tak ustawiaja kat i sa bardzo zadowoleni (tez tak mozna :chytry: ) A co do przyzadow...to sie niezgodze z Toba. Taki zegar do pompy to niebyle jaki zegar to sa specjalistyczne badane przyzady,a vag... jesli posiadasz dobry vag to rowniez bedzie bardzo dokladny bo przeciez laczy sie z jednostka ktora to cale steruje.

Pozdrawiam :pub:
Moja wina, że nie uściśliłem. moja wypowiedź tyczy się tylko silników bez komputra, bo wiadomo,że do rozmowy z komputrem jest najlepszy drugi komp, ale w pozostałych (mechanicznych wtryskach i ręczie ustawianych zapłonach) nadal zostaje przy słuchu i metodzie prób i błędów.


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
Agnes i Maciek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 21, 2006 11:24
Lokalizacja: Ciechanów/Płońsk

Post autor: Agnes i Maciek » ndz kwie 02, 2006 11:08

ryba_71 pisze:U mnie przy złym ustawieniu konta wtrysku przy prędkościach obrotowych w przedziale 1400 - 1900 samochód dostawał dziwnych dławień (zachowywał się jak żaba).
Zachwywał sie jak zaba, a przy jakich predkosciach i na jakich biegach ?
Bo u mnie tez chyba jest coś podobnego.


_______________________________________
>>> Agnes & Maciek <<<
>>> GOLF III - 1,9 diesel <<<

mwmw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 14:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mwmw » sob maja 13, 2006 21:45

A jak recznie na słuch ustawić kat wtrysku w 1.6 D


mwmw

Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

Post autor: Thor » pn maja 15, 2006 11:04

Recznie na sluch? No nie wiem. Ja mialem problemy z paleniem w zimie ... w koncu spec jeden doszedl ze to zly kat wtrysku moze byc... ustawil ale nie na sluch tylko mial do tego mierniki analogowe... taki zegar z igla, ktora wkladal gdzie tam do srodka...
Na mierniku mu wyszlo ze mam kat na 45st. wg podrecznika powinienem miec 80 !!!

Ustawil na 80 i samochod chodzi jak nigdy dotad... nigdy juz nie mialem problemu z paleniem czy nierowna praca.

Na sluch? hmmm ja tam wole sprawdzone metody.. trwalo to 30min a kosztowalo grosze.

Pozdrawiam
T.



Awatar użytkownika
DamianBorek
I <3 VAG
I <3 VAG
Posty: 99
Rejestracja: czw lut 07, 2013 18:51
Lokalizacja: Wrocław

jakie są objawy złego ustawienia kąta wtrysku w 1.9 d???

Post autor: DamianBorek » wt maja 28, 2013 23:13

Witam.
Po SWAPie silnika 1z do mojego MK2 zrobiłem tzw mTDI, czyli pompę wsadziłem z AAZ, i bez ustawienia konta wtrysku, pach, zapalił, bez najmniejszego problemu, od tzw strzała, ale problem był w tym że grzał się niemiłosiernie, nie puszczał nawet pół dymku ani na zimnym ani na ciepłym i palił jak smok!!
Ustawiłem kont wtrysku, na słuch, czyli metoda prób i błędów, i ot co, silnik nie rzuca, nie ma objawów jak napisał ryba_71, tzw żabki, na zimnym normalny dymek ciemny, a na ciepłym już bielszy, ciszej pracuje pali minimum z minimum.
A teraz moje pytanie, (bo wyrzuciłem termostat wcześniej jak się grzał) czy zły kąt wtrysku mógł być powodem zbyt dużego grzania się??
No i najważniejsze, jak był przed ustawieniem to z tłumika szły dosłownie parzące spaliny, a teraz są normalne ciepłe.
Ale teraz na pełnym obiegu bez termostatu się nie dogrzewa.



malikowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt paź 14, 2011 12:58

jakie są objawy złego ustawienia kąta wtrysku w 1.9 d???

Post autor: malikowski » śr kwie 09, 2014 21:52

hejka mam golfa z 1994 silnik 1y 1.9d i za chiny nie moge sie polaczyc vagiem z tym silnikiem, kopci mi na niebiesko niemilosiernie na zimnym(2-3min jazdy) i twardo chodzi ale gdy pociagne ssanie czyli zwieksze dawke paliwa to kopcenie znika. jedyne co mi zostaje to ustawic recznie pompe ktos mi podpowie czy w strone silnika czy od silnika krecic pompa?? dzieki za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości