Zwiększenie osiągów w 1Y

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 15, 2010 20:36

Ja rozumie :) podałem to jako przykład, bo ktoś kiedyś gdzieś pisał na ten temat



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pn mar 15, 2010 20:40

to i ja juz rozumiem :helm: wyjme kiedy ta obudowe i co on tam bedzie mial to odlacze ;)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 15, 2010 21:06

Cudu się nie spodziewaj - jak się wyciągnie trąbkę w 1.6 to się robi pokaźna dziura w puszce filtra, w 1.9 raczej nie będzie takiej różnicy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 15, 2010 21:09

t0mal pisze:jak się wyciągnie trąbkę w 1.6 to się robi pokaźna dziura w puszce filtra, w 1.9 raczej nie będzie takiej różnicy.
Hehe...zawsze można powiększyć :food: :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 15, 2010 21:12

Trzeba by drugą wiercić obok.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pn mar 15, 2010 21:20

Michaś_1977 pisze:
t0mal pisze:jak się wyciągnie trąbkę w 1.6 to się robi pokaźna dziura w puszce filtra, w 1.9 raczej nie będzie takiej różnicy.
Hehe...zawsze można powiększyć :food: :satan:

powiększyć ją do rozmiarów wyjęcia puszki :mlotek:



Awatar użytkownika
Samer
TDi Master
TDi Master
Posty: 993
Rejestracja: sob paź 25, 2008 19:20
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Samer » pt kwie 02, 2010 20:46

OK wszystko kapuje a czy do tego wszystkiego wieksze wtryski np z afn cos dadza w ogole ?? mowie jak wykonam poprzednie operacje typu wyciecie kata total przeot poza ostatnim tlumikiem zwiekszenie skoku tloczka na pompie oraz obudowe filtra z SB badz 1V ??


http://www.variousstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Było: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 0#p5638030" onclick="window.open(this.href);return false;
Było: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=541522" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest: Colour Concept in Progress...

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt kwie 02, 2010 20:53

Wtrysków nie ruszaj, katalizator można wyciąć, ale przelot raczej nie ma sensu, na początek zwiększ dawkę, ale tak, żeby nie dymił na czarno, bo tłoki potopisz.



arwam

Post autor: arwam » sob kwie 03, 2010 09:32

RaimeR,

wtryski z AFN Ci nie będą pasować do 1Y
to raz .
w pompie możesz założyć większy tłoko-rozdzielacz.
modowanie z puszką filtra nic Ci nie da. bo w golfie MK3 masz inną puszkę niż w MK2.
usuń z niego tylko przewężenia, i zainwestuj w dobre wkłady filtra powietrza.
ja stosuję u siebie filtry MAN'a.
przelot możesz zrobić ale będzie w gołym dieslu dość głośno, efekt będzie i to dość mocna odczuwalny.
ale ja bym proponował się nie bawić w pół środki tylko dołożyć turbinę bo to dopiero da pożądane skutki.
przy tych modach które chcesz zrobić jeśli wszystkiego włącznie ze spawaniem wydechu nie będziesz robił to uturbienie silnika to już pomijalny efekt. i wtedy dja jeszcze wtryskiwacze od 1.6TD.
będziesz wtedy z auta zadowolony.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr kwie 07, 2010 10:14

Ciśnienie wtrysku? Fakt jest odrobinę niższe, ale to nie problem - zazwyczaj to nie przeszkadza, pozatym zawsze można ustawić takie jak w AAZ



arwam

Post autor: arwam » śr kwie 07, 2010 11:18

Steinway,

wszystko się da.
ja juz tak dawno temu robiłem i silnik do dziś jeździ.
tylko wtryskiwacze trzeba zmienić lub podnieść w nich ciśnienie.
troszkęjest roboty ale wszystko można zrobić we własnym zakresie oprócz wtryskiwaczy bo do tego niestety nie mam próbnika



Awatar użytkownika
Samer
TDi Master
TDi Master
Posty: 993
Rejestracja: sob paź 25, 2008 19:20
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Samer » czw kwie 08, 2010 20:37

t0mal, Potopic nie potopie pompe robi cpec z wrocławia czyli Evo
Przelot mialem na mysli ze pozostanie tylko ostatni tlumik kat i srodkowy zostanie wyciety
arwam, tez myslaem wlasnie o tym aby wsadzic w seryjna puszke jakis dobry wklad filtra powietrza słyszaem ze firma Raid jest tez dobra co do turbo ?? hmm byl plan ale finansowo nie podolalbym chce zwiekszyc chiaz moc o te 5 KUNI i to mi w zupelnosci wystarczy


http://www.variousstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Było: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 0#p5638030" onclick="window.open(this.href);return false;
Było: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=541522" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest: Colour Concept in Progress...

arwam

Post autor: arwam » czw kwie 08, 2010 21:36

RaimeR,

to zrób pompe na większym tłoko rozdzielaczu lub nawet załóż od 1.6D
będzie lepiej chodzić niż na pompie od 1.9 bo w JP masz 9mm a w 1Y masz tylko 8mm



Awatar użytkownika
Dansli
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: czw lut 25, 2010 15:27
Lokalizacja: Wisła
Auto: GOLF4 4mot. ARL; GOLF 6R CRZA

Post autor: Dansli » wt kwie 13, 2010 21:55

t0mal pisze:Wtrysków nie ruszaj, katalizator można wyciąć, ale przelot raczej nie ma sensu, na początek zwiększ dawkę, ale tak, żeby nie dymił na czarno, bo tłoki potopisz.
mam pytanko odnosnie tego potopienia chodzi o to ze bedzie za duza dawka paliwa i nie potrzebnie bedzie go zalewało czy chodzi o stopienie, nadtopienie tłoków z ciepła? to drugie wydaje mi sie mniej prawdopodobne :jezor:
pytam gdyż tez posiadam 1Y i kopci mi jak nie jeden kamaz albo jelcz :grin: i zostawia sadze na ziemi jak sie mu da na postoju :hmm: dodam ze oleju nie bierze. a zbiera sie w miare dobrze do 120 km/h leci bez najmniejszego klopotu ale przekroczyc 150 juz jest ciezko wydaje mi sie ze powinien nieco wiecej isc.
jesli nie za duza dawka to moze wtryski leja.... co sadzicie??


Montaż i serwis ogrzewań postojowych WEBASTO. Adaptacje, kodowania itd.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości