4 mechaników (?) -nikt nic nie wie...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt mar 30, 2010 22:13

losdamianos pisze:Odebrałem po południu i usłyszałem- "jeździć" :helm: :helm: :helm:
masz tego vaga to zrób logi statycznie, najlepiej jak tak telepie
001, 003, 004, 007, 013, 018, 023



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » wt mar 30, 2010 22:29

Dzięki damcio. Biorę się za logi :crazy:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » śr mar 31, 2010 07:22

Może Ci się paliwo wraca do zbiornika?
U mnie występowało takie telepanie z rana ale okazało się że łącznik tzw. lizak był rozwalony ten który podpiera skrzynię od tyłu.

Najlepiej zrobić logi tak jak kolega mówił



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » śr mar 31, 2010 08:46

$iwy pisze:Może Ci się paliwo wraca do zbiornika?
U mnie występowało takie telepanie z rana ale okazało się że łącznik tzw. lizak był rozwalony ten który podpiera skrzynię od tyłu.

Najlepiej zrobić logi tak jak kolega mówił
To ma sens kolego. A czy miałeś również telepanie na jałowym "pod podłogą"?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » śr mar 31, 2010 18:46

losdamianos pisze:
$iwy pisze:Może Ci się paliwo wraca do zbiornika?
U mnie występowało takie telepanie z rana ale okazało się że łącznik tzw. lizak był rozwalony ten który podpiera skrzynię od tyłu.

Najlepiej zrobić logi tak jak kolega mówił
To ma sens kolego. A czy miałeś również telepanie na jałowym "pod podłogą"?
Jak zapalałem rano auto to było czuć wibracje na nadwoziu.Nie było to nie wiadomo jak mocne ale wyczuwalne.



Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: corben » czw kwie 01, 2010 09:24

U mnie w Szariku też tak palił, powiedziałbym że na dwa gary tylko, po przegazowaniu było OK.
Zrobiłem regenerację pompek, poustawiali i jest już OK, chociaż jeszcze prawdopodobnie wałek rozrządu będzie do wymiany, wybite są krzywki właśnie od dwóch pompek (efekt jeżdżenia na byle jakim oleju)


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw kwie 01, 2010 09:36

corben pisze:Zrobiłem regenerację pompek, poustawiali i jest już OK, chociaż jeszcze prawdopodobnie wałek rozrządu będzie do wymiany, wybite są krzywki właśnie od dwóch pompek (efekt jeżdżenia na byle jakim oleju)
Coś nie trwałe te PD-eki :wink:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: corben » czw kwie 01, 2010 10:18

Dlaczego nietrwałe? :jezor:
Jak dobry olej sie leje to jest OK, poprzedni właściciel jeździł na byle czym pewnie :hmm:
Jakaś teoria głosiła że 200 tys i do wymiany (oczywiście PD) :grin:


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw kwie 01, 2010 11:53

corben pisze:
Jakaś teoria głosiła że 200 tys i do wymiany (oczywiście PD) :grin:
znam passka który ma ponad 500 tyś na fabrycznych pompkach, jak ktoś leje właściwy olej i paliwo to PD nie odstają żywotnością od VP



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw kwie 01, 2010 16:29

mettenos pisze:znam passka który ma ponad 500 tyś na fabrycznych pompkach, jak ktoś leje właściwy olej i paliwo to PD nie odstają żywotnością od VP
I to tylko potwierdza powiedzenie że jak się dba to się ma :bigok: Ale z drugiej strony faktem powszechnie znanym jest też że PD -eki nie są tak żywotne jak VP i bardzo wrażliwe na kiepskie paliwo
Ostatnio zmieniony czw kwie 01, 2010 16:33 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Wiesiek 4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 13:35
Kontakt:

Post autor: Wiesiek 4 » czw kwie 01, 2010 17:03

Spróbuj przejechać auto na wyrzszych obrotach przyspieszać na biegach do 4tys obrotów i na chwile przytrzymać go tak na 3.5 tys obrotów spróbuj słyszałem że czasami zawieszają się pompki i że to pomaga....



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw kwie 01, 2010 17:20

Wiesiek 4 pisze: słyszałem że czasami zawieszają się pompki i że to pomaga....
że niby co i jak??? :kac:

[ Dodano: Czw 01 Kwi, 2010 ]
munior pisze:bardzo wrażliwe na kiepskie paliwo
z doświadczenia zaprzeczam



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » czw kwie 01, 2010 18:44

Koledzy, mój gofer ma przelatane 120 000 oryginalnie. Najpierw jeździł na fabrycznym Mobilu do PD potem przeszedłem na Motul 5w40 do PD. Nie zaznał nigdy innej ropy niż Shell V-power Diesel lub BP Ultimate Diesel... I co? I jajko...


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Wiesiek 4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw kwie 01, 2010 13:35
Kontakt:

Post autor: Wiesiek 4 » czw kwie 01, 2010 20:31

pociągnij na drugim,trzecim biegu do 4 tys obrotów a potem np. na trójce przejedz tak z minute na 3.5 tys obrotów



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości