ciśnienie turbiny VNT gt1749 a kkk14

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
denu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt lip 03, 2007 12:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: denu » śr mar 24, 2010 20:37

arwam pisze:denu,

w AAZ były stosowane turbiny:
K14, T2, GT1546 i słynna K03.
zrób zdjęcie turbiny a my powiemy Ci co masz
Obrazek Obrazek
Mam coś takiego, można to w ogóle kręcić? Jeśli tak to do ilu bezpiecznie, żeby nie padło?


Obrazek
mk3: Obrazek a3: Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr mar 24, 2010 22:51

denu,

swego czatu ja T2 kręciłem do 1,5bara.
ale na codzień możesz jeździć z ciśnieniem 1,1-1,2bara i to będzie bezpieczne dla tej turbiny.



Awatar użytkownika
denu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt lip 03, 2007 12:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: denu » śr mar 24, 2010 23:34

arwam pisze:denu,

swego czatu ja T2 kręciłem do 1,5bara.
ale na codzień możesz jeździć z ciśnieniem 1,1-1,2bara i to będzie bezpieczne dla tej turbiny.
Czyli to T2? Dzięki arwam :bigok:
Jak na razie mam jedynie boost pin i katalizator wycięty. Po podkręceniu z 0,5 bara wzrost mocy będzie odczuwalny? Wraz z podkręceniem tej turbiny do 1,1 muszę zrobić jakieś inne modyfikacje?


Obrazek
mk3: Obrazek a3: Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw mar 25, 2010 09:25

denu,

na samym powietrzu się nie jeździ.
ktoś to trafnie zilustorwał pytaniem: jak tylko pijesz a nie jesz to masz więcej siły?

ciśnienie doładowania podkręca się wtedy jak po podkręceniu dawki zaczyna mocno dymić wtedy podkręcasz.
samo dmuchanie powietrza w silnik nic Ci nie da.
dmucha się po to żeby móc spalić więcej paliwa.

[ Dodano: 25 Mar 2010 08:27 ]
piotrekgal,

GT1546 to odpowiednik K03 tyle że wyprodukowany przez Garretta. nie jestem tylko do końca pewien co do końcówki symbolu.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw mar 25, 2010 10:10

Trzeba też pamiętać, że przy doładowaniu przekraczającym 0.8 bara powinno się stosować chłodzenie powietrza doładowującego, które przy wyższych sprężach bardzo się nagrzewa.



Awatar użytkownika
denu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt lip 03, 2007 12:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: denu » śr mar 31, 2010 22:28

zrobiłem jeszcze zdjęcia i proszę o wskazanie czy na tym pręcie się reguluje ile T2 dmucha ciśnienia? to jest zawór od West Gate?

Obrazek

czy może tu?

Obrazek

czemu ta rurka jest cała w oleju? to normalne, czy już zbierać kasę na naprawę?

pozdr.
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 22:30 przez denu, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
mk3: Obrazek a3: Obrazek

goner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr gru 27, 2006 20:23
Lokalizacja: WrOcLaW

Post autor: goner » czw kwie 01, 2010 02:30

to jeszcze ja mam pytanko, motor 1Z mtdi turbo gt2052V aktualnie na ciśnieniu 1,1-1,2 ile można to turbo podkręcić bezpiecznie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 238 gości