Awaria silnika...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tofik90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 20:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Awaria silnika...

Post autor: Tofik90 » śr mar 31, 2010 15:02

Witam.
Silnik 1Z ogólnie sprawuje się dobrze ale po przekroczeniu pewnej ilości obrotów (około 4,5) coś się z nim dzieje nie tak. Traci moc (gaśnie) i strasznie dymi. Gdy obroty spadną wszystko wraca do normy.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr mar 31, 2010 15:07

Tofik90, nie obraź sie ale czy ty masz nasrane ? 4,5tyś obrotów to żaden seryjny 1Z już nie jedzie !!
Weź sie człowieku obudź i popatrz na obrotomierz to nie jest benzyna by go tak kręcić



Awatar użytkownika
Tofik90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 20:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tofik90 » śr mar 31, 2010 15:08

Nie myślcie sobie, że jeżdżę na takich obrotach...
przy około 4,5 tys powinno być odcięcie, u mnie niestety jest coś nie tak (jak opisałem powyżej)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr mar 31, 2010 15:13

odcięcie nie odcięcie tego nie wiem czy powinno być ale przecież od 4k auto już nie jedzie ..... to po jaką cholerę ciągnąć go do tych 4,5tyś obrotów ? przecież wtedy tracisz i to w *#cenzura#* na przyśpieszeniu zamiast wrzucić bieg wyżej


chyba że dręczy cie sam fakt braku odcięcia o ile w TDI coś takiego występuje.
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 15:15 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tofik90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 20:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tofik90 » śr mar 31, 2010 15:15

Jeszcze raz mówię, ze NIE JEŻDŻĘ w ten sposób. Po prostu kilka razy dla próby na luzie wcisnąłem 'gaz do dechy' i miałem takie objawy jak opisałem.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr mar 31, 2010 15:16

Tofik90 pisze:Jeszcze raz mówię, ze NIE JEŻDŻĘ w ten sposób.
no to nie powinno Ci to przeszkadzać :P

chyba że jak wspomniałem Cie to dręczy



Awatar użytkownika
Tofik90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 20:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tofik90 » śr mar 31, 2010 15:28

No wiesz, wszystko co nie działa prawidło to mniej lub bardziej mnie dręczy ;P



Awatar użytkownika
mazloo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 16:22
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: mazloo » śr mar 31, 2010 15:42

To_mas, kolega pisze nie po to byś go pouczał jak ma jeździć, tylko liczy ze ktos mu pomoże. a jego styl jazdy jest jego sprawą, nas to nie powinno interesowac ...


Mój golf: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=319894

[img]http://img521.imageshack.us/img521/2964/clipboardv.jpg[/img]

Piaskowanie felg TANIO! http://pokazywarka.pl/7s8n6p/

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr mar 31, 2010 15:42

Tofik90 pisze:Silnik 1Z ogólnie sprawuje się dobrze ale po przekroczeniu pewnej ilości obrotów (około 4,5) coś się z nim dzieje nie tak. Traci moc (gaśnie) i strasznie dymi.
Ja również nie widzę tu żadnej ''awarii'' Hydraulika popychaczy nie wyrabia jak dajesz takie obroty .Rób tak dalej to pewnie wkrótce będziesz miał prawdziwą awarię, nie wydumaną .
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 15:43 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Tofik90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 20:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tofik90 » śr mar 31, 2010 15:44

Jeszcze raz powtarzam, że nigdy nie jeździłem na takich obrotach. Oscyluję w okół 1500 do 3 tys max :) Po prostu zdziwiło mnie to jak kiedyś właśnie zagazowałem i mój samochód inaczej zareagował na to niż większość. Sądziłem, że to może być jakaś usterka



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr mar 31, 2010 16:32

To_mas, kolega pisze nie po to byś go pouczał jak ma jeździć, tylko liczy ze ktos mu pomoże. a jego styl jazdy jest jego sprawą, nas to nie powinno interesowac ...
ale ja go nie uczę tylko mowię ze tdi w takich obrotach nie pojedzie.



Awatar użytkownika
Tofik90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 20:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Awaria silnika...

Post autor: Tofik90 » ndz cze 12, 2011 12:00

Odświeżam temat. Problem dalej występuje. Nie chodzi o to, że jeżdżę stale przy obrotach do 4,5 tys. Po prostu przy np. sprawdzaniu silnika czasem trzeba wdepnąć gaz do dechy (lub ewentualnie w czasie wyścigu) no i mam objaw, ze po przekroczeniu 4 tys silnik się zaczyna się dławić, chodzi bardzo nie równo i bez dodania gazu gaśnie. Jesli doda się gaz do się stabilizuje. Muszę to w jakiś sposób wyeliminować bo w niedługim czasie chce zająć się chip tuningiem autka .



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Awaria silnika...

Post autor: inż. Mk2_marcin » ndz cze 12, 2011 13:25

pewnie pompa nie wyrabia lub już po "wyścigach" ma dosyć!
Chip to będzie przekleństwo dla auta...
Jak chcesz się ścigać to kup sobie silnik benzynowy, nie tyraj tego diesla bo prędzej się rozpadnie


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Tofik90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 20:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Awaria silnika...

Post autor: Tofik90 » ndz cze 12, 2011 13:38

silnik jest w dobrym stanie. Podałem tylko przykład kiedy takie objawy występują, autem jeżdżę ekonomicznie.
Co z tą pompą mam zrobić ? Jakaś regeneracja ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości