pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

pompa wtryskowa

Post autor: Gódek » wt mar 30, 2010 22:38

witam wwszystkich mam rpoblem z golfem 2 mianowicie moja pompe wtryskowa szlak trafil nie opłacalo sie jej robic wienc kupilem druga naszrocie jezdzilem na niej ale strasznie kopcil i do tego odpowietrznikiem w pompie do turbo tryskała ropa wienc postanowilem uszczelnic okazało sie ze pompa ma braki nie było sprezynki membrany i trzpienia wienc ze starej dalem do serwisu i przełozyli i uszczelnili przyjechałem do domu wstawilem odpowietrzylem i po odpaleniu gigantycznie wzrosły obroty na maX a do dam azu to jeszcze bardziej i tak za kazdtm razem wienc zmniejszylem mu dawke i juz tak nie ryczał ale podczas dodawania gazu zero efektu co to moze byc trzeba ogroty ustawiac moze mi ktos powiedziec co i jak z gory dziekuje i przepraszam za ortografie


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt mar 30, 2010 23:22

Dawka paliwa na godzinę 12 - wycięcie - regulowałeś śrubą od wolnych obroów?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » wt mar 30, 2010 23:39

powiem tak jak wstawilem na poczatku to regolowalem i nie wiedzialem ze on nie mam mebrany trzpienia i sprezynki i regulowalem bo tak to gas zaraz po odpaleniu zrobile tak ze bylo naprawde dobrze tylko ze lał na silnik ale jezdził ale postanowilem uszczelnic to i zawiozłem wczoraj do serwisu diesla i rozebrali i powiedzili ze nie kompletna wienc przywiozłem ze starej pompy i przełozyli i uszczelnili i to wszystko przyjechalem do domu wstawilem i jak sie telko odpowietrzylto zaraz obroty na maxa wbijały wienc wzielem zmniejszylem dawke i bylo ciszej i nie wariowal ale nie reagowal na dawanie gazu wienc pomalutku zwiekrzałem dakwe az w ktoryms momecie znow sie wbijał na wysokie obroty i głupiał nie szło uspokoic trzeba bylo albo zgasiec albo zmniejszyc na minimum dawke i wtedy po kilku sekundach przestawał :/ nie mam pociecia co to moze byc :/


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 31, 2010 07:34

Gódek, to był SERWIS,czy warsztat ala szopa?
Gdyby pompa była na stole probierczym,to ręczę Ci,że takich jaj by nie było...
Mogli coś schrzanić z governorem,albo źle ustawili dźwignię gazu względem osi...
Tak czy srak,wzięli za to kasę,więc niech poprawią... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr mar 31, 2010 08:33

Gódek,

daj foto pompy od strony silnika to powiemy Ci co było nie tak.
a jak nie zmniejszyłeś wydatku resztkowego to jest to normalne.



Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » śr mar 31, 2010 08:38

własnie oto chodzi ze była w serwisie diesla mieli uszczelnic w pompie głuwna czesc turbo i przełozyc sprezyne trzpien i mebrane i nie ustaiwali na stole bo juz fajrant był i wogole myslałem ze nie potrzeb skoro chodził jak laleczka (prawie duze spalenie i silnik opryskany ropa) przed oddaniem to po oddanieu nic nie ruszłaem włozylem zalałem odpowietrzyłem a jak odpalił to obroty zajebiscie wielkie były a po dodaniu gazu to juz całkiem :/ i bardzo mozliwe ze to tak jak mowiesz ten gaz zle jest załozony wzgledem osi :/ bo ruszłem obroty to nic a nic nie reagował cały czas wysoki obroty dopiero gdy mu dawke zmniejszylem to spadał gwaltownie i gas :/


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

arwam

Post autor: arwam » śr mar 31, 2010 08:58

Gódek, to znaczy że pompa została źle poskładana



Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » śr mar 31, 2010 09:06

arwam pisze:

a jak nie zmniejszyłeś wydatku resztkowego to jest to normalne.


ale czym mozna to regolowac ? ruszłem to laske z tyłu ale nie za wiele ale nic tam z tyłu to juz nie dotykałem ale co raz bardziej jestem pewien ze to bedzie zle poskładana pompa


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

Awatar użytkownika
emssi20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr maja 30, 2007 18:41
Lokalizacja: Wrocław/Żywiec
Kontakt:

Post autor: emssi20 » śr mar 31, 2010 13:04

Mogę się mylić, ale możesz mieć źle założone cięgno gazu na pompie. Ja mam tak i to jest dobre ustawienie. Widok od strony prawego błotnika na cięgno gazu:
Obrazek


"Pasje jednego człowieka mogą być żałosnymi obsesjami dla drugiego" -James May.
Mój bolid: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166305

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » śr mar 31, 2010 20:37

wienc tak bylem w serwisie dzis i znow i zostawilem kasy ale teraz jest juz dobrze wczoraj uszczelnili i przełozyli dzis zrobili gaz i postanowilme zzeby zrobili wszystko co trzeba i sprawdzili na stole i łacznie zapłacilem 250 zł i teraz chodzi jak nalezy prawie tylko pewnie kat wtrysku trzeba jeszcze przestawic ale czy to maduzy wpływ na osiagi i ktos moze mi tak opisac mniej wiencej co daje wczesny kat a puzny ???? z góry dzieki za dzisiejsze rady sam pewnie bym cos sknocil i by byly jaja znow pompa do wymiany by była wienc thx :D


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości