Bora 99 1.9tdi 115KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora 99 1.9tdi 115KM
Bardzo proszę o zerknięcie na te moje dynamiczne logi, powyżej 3000obr wyłącza turbinkę.
Będę wdzięczny jak ktoś mądrzejzy w tej materii zerknie na to , niestety to nie jest moją mocną stroną , ja moge ewentualnie pomóc w naprawie jakiegos telewizora LCD .
Dziwi mnie trochę że nie ma żadnych błędów w mimo że tak szaleje turbina
pozdr
Będę wdzięczny jak ktoś mądrzejzy w tej materii zerknie na to , niestety to nie jest moją mocną stroną , ja moge ewentualnie pomóc w naprawie jakiegos telewizora LCD .
Dziwi mnie trochę że nie ma żadnych błędów w mimo że tak szaleje turbina
pozdr
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 19:58 przez flashhh, łącznie zmieniany 4 razy.
flashhh
Re: Bora 99 1.9tdi 115KM
Turbawka do czyszczenia .... napisz jeszcze jak z prędkością autka ...flashhh pisze:Bardzo proszę o zerknięcie na te moje dynamiczne logi, powyżej 3000obr wyłącza turbinkę.
Będę wdzięczny jak ktoś mądrzejzy w tej materii zerknie na to , niestety to nie jest moją mocną stroną , ja moge ewentualnie pomóc w naprawie jakiegos telewizora LCD .
Dziwi mnie trochę że nie ma żadnych błędów w mimo że tak szaleje turbina
pozdr
[url=http://images44.fotosik.pl/270/3b50da4f4238fe64m.gif]Obrazek[/URL]
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Masz przeładowanie i reszta loga na trybie awaryjnym- kierownice pewnie stoją bo turbo wolno wstaje(przynajmniej tak to wygląda na logu ). Poza tym nie rób trzech logów na raz bo próbkowanie jest do niczego co 300- 400 obr/ jest skok.
Zrób sobie 011 bs i zobacz jak sztanga chodzi przy turbo- albo spróbują nią poruszać.
Zrób sobie 011 bs i zobacz jak sztanga chodzi przy turbo- albo spróbują nią poruszać.
Autko zachowuje się dość dziwnie jak na moją wiedze na ten temat , normalnie chodzi i to nawet bardzo dynamicznie tylko muszę uważać aby długo nie trzymać go powyżej 3000obr , jesli tylko wchodzi i zaraz schodzę obrotami poniżej 3000 to nie ma awaryjnego. zreszta juz ię nauczyłem z tym jezdzić ale musze to zrobić oczywiście. Zauważyłem doć sporo na scianach oleju na dolocie jak zdjąłem gumę .
Jak myslicie czy czyzczenie wystarczy czy trzeba kupić nową ?
A jak zrobić to 011 bs , nie bardzo wiem ?
Wielkie dzięki .
pozdr
Jak myslicie czy czyzczenie wystarczy czy trzeba kupić nową ?
A jak zrobić to 011 bs , nie bardzo wiem ?
Wielkie dzięki .
pozdr
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 21:12 przez flashhh, łącznie zmieniany 1 raz.
flashhh
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
vag/engine/basic settings 011 i patrz na sztangę przy turbinie co jakiś czas powinna zostać wciągnięta do "gruszki" ruch powinien być płynny bez zacięć. Jak naciśniesz na tę sztangę palcem to powinna dać się wciśnąć do środka ( oczywiście na zgaszonym silniku) ale to trochę siły wymaga. Możesz probować ją rozruszać ręcznie a potem przegonić trochę auto, czasami to trochę pomaga, ale jak masz już tak dłuższy czas to pewnie kierownice już mocno zapieczone.
[ Dodano: 10 Mar 2010 21:29 ]
Wyczyścisz i będzie ok.flashhh pisze:Jak myslicie czy czyzczenie wystarczy czy trzeba kupić nową ?
[ Dodano: 10 Mar 2010 21:29 ]
Jest to jakieś wyjście ale zacięte kierownice powodują większe obciążenie turbosprężarki jak więcej pompuje i się szybciej wirnik się kręci a to nie jest dla nie dobre.flashhh pisze:tylko muszę uważać aby długo nie trzymać go powyżej 3000obr
Macie racje bo jak dzisiaj potraktowałem tą dzwignię z gruszki WD40 to już myslałem że że jest OK bo autko turbo nie zacinało się ale po godzinie problem wrócił .
Oczywiście że nie zamierzam tak jeżdzić tylko zrobić jak najszybciej naprawić . Byłem wczoraj u mechanika to powiedział że tego nie da się wyczyścić tylko wymiana turbiny i on powiedział mi 1350 z wymianą dlatego chciałem usłyszeć Waszą opinię na ten temat.
Wielkie dzię za wszelkie info. Jeszcze jedno czy przy takim czyszczeniu coś trzeba wymieniać bo przecież są tam napewno jakieś uszczelki , co powinnem wcześniej przygotować ?
pozdr
[ Dodano: 11 Mar 2010 20:23 ]
Koledzy mam jeszcze kilka pytań troche lamerskich , jak się dowiedzieć jak mam silnik , w briefie pisze tylko że ma 85kw/4000obr z tabeli na forum wyszło że mogą to być dwa AJM albo ATJ ale jak to sprecyzować ?
Co to jest za puszka na podszybiu z lewej strony oraz gdzie znajduje się wtyka T10a , wiem że jest gdzieś z lewej strony w komorze silnika.
Sorki za lawinę pytań .
pozdr
Oczywiście że nie zamierzam tak jeżdzić tylko zrobić jak najszybciej naprawić . Byłem wczoraj u mechanika to powiedział że tego nie da się wyczyścić tylko wymiana turbiny i on powiedział mi 1350 z wymianą dlatego chciałem usłyszeć Waszą opinię na ten temat.
Wielkie dzię za wszelkie info. Jeszcze jedno czy przy takim czyszczeniu coś trzeba wymieniać bo przecież są tam napewno jakieś uszczelki , co powinnem wcześniej przygotować ?
pozdr
[ Dodano: 11 Mar 2010 20:23 ]
Koledzy mam jeszcze kilka pytań troche lamerskich , jak się dowiedzieć jak mam silnik , w briefie pisze tylko że ma 85kw/4000obr z tabeli na forum wyszło że mogą to być dwa AJM albo ATJ ale jak to sprecyzować ?
Co to jest za puszka na podszybiu z lewej strony oraz gdzie znajduje się wtyka T10a , wiem że jest gdzieś z lewej strony w komorze silnika.
Sorki za lawinę pytań .
pozdr
flashhh
Dowiesz się z kielicha albo wlepy w bagażniku auta - tam będą oznaczenia silnika,kod lakieru itp dane.flashhh pisze:Macie racje bo jak dzisiaj potraktowałem tą dzwignię z gruszki WD40 to już myslałem że że jest OK bo autko turbo nie zacinało się ale po godzinie problem wrócił .
Oczywiście że nie zamierzam tak jeżdzić tylko zrobić jak najszybciej naprawić . Byłem wczoraj u mechanika to powiedział że tego nie da się wyczyścić tylko wymiana turbiny i on powiedział mi 1350 z wymianą dlatego chciałem usłyszeć Waszą opinię na ten temat.
Wielkie dzię za wszelkie info. Jeszcze jedno czy przy takim czyszczeniu coś trzeba wymieniać bo przecież są tam napewno jakieś uszczelki , co powinnem wcześniej przygotować ?
pozdr
[ Dodano: 11 Mar 2010 20:23 ]
Koledzy mam jeszcze kilka pytań troche lamerskich , jak się dowiedzieć jak mam silnik , w briefie pisze tylko że ma 85kw/4000obr z tabeli na forum wyszło że mogą to być dwa AJM albo ATJ ale jak to sprecyzować ?
Co to jest za puszka na podszybiu z lewej strony oraz gdzie znajduje się wtyka T10a , wiem że jest gdzieś z lewej strony w komorze silnika.
Sorki za lawinę pytań .
pozdr
Co do puchy - to nie wiem za bardzo o co kaman - walnij fotkę ...
T10a - 10-pin connector, brown, coupling station on electronics box, in engine compartment
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Mogę chyba temat zakończyć , turbinka wyczyszczona , autko zawija niezle aż w fotel wgniata.
Dzięki za pomoc, mam jeszcze jeden problem ze wskażnikiem temperatury ale to w innym temacie. Jest dość dziwnego bo chyba jeszcze gdzieś idzie informacja o temperaturze z tego czujnika G2 bo mam wolne obroty podwyższone do ok 950 .
pozdr
Dzięki za pomoc, mam jeszcze jeden problem ze wskażnikiem temperatury ale to w innym temacie. Jest dość dziwnego bo chyba jeszcze gdzieś idzie informacja o temperaturze z tego czujnika G2 bo mam wolne obroty podwyższone do ok 950 .
pozdr
flashhh
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 20:22
- Lokalizacja: PODKARPACKIE
Kolego flashhh ile zapłaciłeś za czyszczenie turbawki??flashhh pisze:Mogę chyba temat zakończyć , turbinka wyczyszczona , autko zawija niezle aż w fotel wgniata.
Dzięki za pomoc, mam jeszcze jeden problem ze wskażnikiem temperatury ale to w innym temacie. Jest dość dziwnego bo chyba jeszcze gdzieś idzie informacja o temperaturze z tego czujnika G2 bo mam wolne obroty podwyższone do ok 950 .
pozdr
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Jeszcze sie nie ciesz. U mnie było to samo. Olej w rurach od intercoolera i zacięte kierownice turbo(notlauf). Czyszczenie turbiny pomogło na miesiąc, po czym znowu czyszczenie i koniec turbiny(po czyszczeniu zaczełą żreć olej i z wydechu chmura niebiesko-szarego dymu przy ruszaniu).flashhh pisze:Mogę chyba temat zakończyć , turbinka wyczyszczona , autko zawija niezle aż w fotel wgniata.
Dzięki za pomoc, mam jeszcze jeden problem ze wskażnikiem temperatury ale to w innym temacie. Jest dość dziwnego bo chyba jeszcze gdzieś idzie informacja o temperaturze z tego czujnika G2 bo mam wolne obroty podwyższone do ok 950 .
pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości