gruszka---pomoc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
gruszka---pomoc
witam od pewego czasu mialem problem z wpadaniem w tryb awaryjny..potem 2 tyg zapieprzania a nastepie dolu nie bylo....albo gory...wiec na kompie wyskoczylo blad w cis doladowania w kolektorze ssacym....wiec albo grucha albo przeplywka.reszta oki byla....po wymianie rzeplywki 15 mi bylo znow oki potem sdi<a mam 150km/320nm)ze 110 zrobioe bez kata itd....ale wracaja c do tematu dzis znajomy wszystko przetestowal i zostala grucha..wiec zblokowal ja na chwile i wkrecal sie w broty jak piorun wczesniej nie.....z godz temu zblokowal mi ja na stale a chwile i wsiadlem i zapie....az milo...i pytanie bo teraz oszukuje kompa i grucha na turbinie nie zasysysa a caly czas jest otwarta...jakie sa skutki ubocze tego rozwiazania?????????
tam nie ma nic otwartego, kolega zblokował Ci sztangę w pozycji wsuniętej maksymalnie do gruszki co daje od samego początku maksymalne doładowanie i turbo pompuje cały czas na maksa czyli około 1.5 bara - turbo pewnie długo tego nie wytrzyma ale przecież powinno auto wchodzić w tryb awaryjny i pokazywać błąd 17958 lub 17965.
not lauf tak raz na pare dni byl tylko przy 160 okolo....tak normalnie wciskalo w fotel ....ale czy przy taim rozwiazaniu w momencie kiedy nie wpada w awaryjny bo nie rozpedzam sie do 160km/h to turbo dostaje powaznie czy ie?
AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
na forum podobno mozna ja wyczyscic ...no ale lepiej za 150kupic nowa i sie nie babarac.....ale jak tak pompuje makasa to czemu na 1.2.3.4 biegu do 4300rmp idzie jak zly....a na 5 w okolocach 3000-3200rmp dopiero wpada w awaryjny czemu nie na pozostalych biegach gdy tez pompuje maksa
AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
bo z tego co się orientuję to ECU dopiero wtedy przechodzi w tryb pracy awaryjnej jeśli ciśnienie doładowania nie mieści się w zadanej mapami tolerancji w czasie dłuższym niż 10 sekund (bez zmiany biegu). Rozpędzając samochód i ciągnąc na ful na każdym biegu od najniższego do najwyższego z pewnością dochodzi do zmiany biegów w czasie krótszym niż 10 sekund (zwłaszcza przy najwyższych obrotach silnika) to odpowiedź nasuwa się sama dlaczego tylko na piątym biegu przy prędkości około 160 km czyli w zakresie 3000-3200 RPM.AdrianR32 pisze:ale jak tak pompuje makasa to czemu na 1.2.3.4 biegu do 4300rmp idzie jak zly....a na 5 w okolocach 3000-3200rmp dopiero wpada w awaryjny czemu nie na pozostalych biegach gdy tez pompuje maksa
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 01:43 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości