gruszka---pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

gruszka---pomoc

Post autor: AdrianR32 » śr mar 24, 2010 16:51

witam od pewego czasu mialem problem z wpadaniem w tryb awaryjny..potem 2 tyg zapieprzania a nastepie dolu nie bylo....albo gory...wiec na kompie wyskoczylo blad w cis doladowania w kolektorze ssacym....wiec albo grucha albo przeplywka.reszta oki byla....po wymianie rzeplywki 15 mi bylo znow oki potem sdi<a mam 150km/320nm)ze 110 zrobioe bez kata itd....ale wracaja c do tematu dzis znajomy wszystko przetestowal i zostala grucha..wiec zblokowal ja na chwile i wkrecal sie w broty jak piorun wczesniej nie.....z godz temu zblokowal mi ja na stale a chwile i wsiadlem i zapie....az milo...i pytanie bo teraz oszukuje kompa i grucha na turbinie nie zasysysa a caly czas jest otwarta...jakie sa skutki ubocze tego rozwiazania?????????



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr mar 24, 2010 19:36

tam nie ma nic otwartego, kolega zblokował Ci sztangę w pozycji wsuniętej maksymalnie do gruszki co daje od samego początku maksymalne doładowanie i turbo pompuje cały czas na maksa czyli około 1.5 bara - turbo pewnie długo tego nie wytrzyma ale przecież powinno auto wchodzić w tryb awaryjny i pokazywać błąd 17958 lub 17965.


Obrazek

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AdrianR32 » śr mar 24, 2010 19:39

tak tez dzieje sie ale tylko na 5 biegu tak okolo 160km/h....tak wiec lepiej nie butowac i wymieic gruszke czy ja sprobowac przeczyscic???


AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P

Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » śr mar 24, 2010 19:39

jak ci ją zablokował w pozycji max doładowanie,to notlauf będzie jak w morde strzelił :grin:



Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AdrianR32 » śr mar 24, 2010 19:43

not lauf tak raz na pare dni byl tylko przy 160 okolo....tak normalnie wciskalo w fotel ....ale czy przy taim rozwiazaniu w momencie kiedy nie wpada w awaryjny bo nie rozpedzam sie do 160km/h to turbo dostaje powaznie czy ie?


AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P

Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » śr mar 24, 2010 19:44

gruchy nie wyczyscisz no bo jak?nalejesz do niej wd40?
turbo sie zacina albo grucha śmieć.



Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AdrianR32 » śr mar 24, 2010 19:49

na forum podobno mozna ja wyczyscic ...no ale lepiej za 150kupic nowa i sie nie babarac.....ale jak tak pompuje makasa to czemu na 1.2.3.4 biegu do 4300rmp idzie jak zly....a na 5 w okolocach 3000-3200rmp dopiero wpada w awaryjny czemu nie na pozostalych biegach gdy tez pompuje maksa


AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P

Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » śr mar 24, 2010 21:36

diagnoza dynamiczna i będzie wiadomo



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt mar 26, 2010 01:41

AdrianR32 pisze:ale jak tak pompuje makasa to czemu na 1.2.3.4 biegu do 4300rmp idzie jak zly....a na 5 w okolocach 3000-3200rmp dopiero wpada w awaryjny czemu nie na pozostalych biegach gdy tez pompuje maksa
bo z tego co się orientuję to ECU dopiero wtedy przechodzi w tryb pracy awaryjnej jeśli ciśnienie doładowania nie mieści się w zadanej mapami tolerancji w czasie dłuższym niż 10 sekund (bez zmiany biegu). Rozpędzając samochód i ciągnąc na ful na każdym biegu od najniższego do najwyższego z pewnością dochodzi do zmiany biegów w czasie krótszym niż 10 sekund (zwłaszcza przy najwyższych obrotach silnika) to odpowiedź nasuwa się sama dlaczego tylko na piątym biegu przy prędkości około 160 km czyli w zakresie 3000-3200 RPM.
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 01:43 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt mar 26, 2010 14:11

ja slyszalem ze 6 sekund ale ogolnie racja, musi minac troche czasu :) u wuja ost zrobilem taki manewr ze odpialem mu sterowanie gruchy i pogonilem autko, na poczatku nawet i bez podcisnienia przeladowywał ale po kilku km wydmuchal wszystko, zapialem wezyk i jak nowe :bigok:



rafikvw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 09, 2010 15:46
Lokalizacja: Poznan

Post autor: rafikvw » pt kwie 02, 2010 17:06

Witam wszystkich-jestem nowy.Mam problem z mocą.Może ktoś podpiąc mnie pod kompa i zrobic logi-plis


rafik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości