Witam, mam problem z G4 1,9TDI 110km 98 rok AHF
Sprawa jest następująca, podczas awaryjnego hamowania stracilem hamulce.
Na pierwszy rzut oka wyglądało to jak uszkodzenie przewodu badz tym podobne zjawisko, przez które uciekało powietrze.
Zajechałem do mechanika, powiedział mi, że to wina pompy wakum - została uszkodzona.
Wbrew jego opini sądze, ze pompa wakum ciągnąca powietrze (wyciągnałem wezyk od pompy do serwa i zassysało powietrze) jest jednak sprawna. - zassysanie przy jałowych obrotach było średnie.
Za każdym razem gdy nacisne pedał hamulca słysze swoiste "puf" tak jakby powietrze sie ulatniało przez okropnie wielką szczeline.
Macie może rade na takie zjawisko? Moze cos z serwo? Gdzie może byc nieszczelność?
Z góry dziekuje i pozdrawiam.
Zapomnialem dodać, ze przy wielokrotnym naciskaniu pedału hamulca nie staje sie on twardy!!!!
Bardzo słabe hamowanie wraz z utratą powietrza w układzie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bardzo słabe hamowanie wraz z utratą powietrza w układzie.
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 14:38 przez Daveed, łącznie zmieniany 1 raz.
Wyłącz silnik. Spróbuj nacisnąć kilka razy pedał. Jak jest twardy i nie wchodzi wogóle to nie serwo. Jeśli odwrotnie to będzie serwo lub zaworek zwrotny na wężu od serwa. Pamiętej że pompa vacum jest nie tylko do wspomagania pracy hamulców ale też do sterownia pewnymi podzespołami takimi jak klapa kasząca, gruszka w turbo itp...
Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...
Witam, mam ten sam problem. Przy odpalonym silniku, po szybkim wciśnieciu pedału hamulca słychać którki, intensywny odgłos uciekającego powietrza, dość głosny ale krotki. sprawdzałem serwo- dziala prawidłowo, przewody podciśnienia również są ok. pedał jest jakby miękki, skok ok 4cm no i to syczenie powietrza. podczas jazdy nie powiem, hamuje, ale nie jest to co przed zimą.
dodam że klocki i tarcze ok, zaciski chodzą luźno, wymieniony płyn hamulcowy, ABS i ESP działa
kros mi zasugerował, że może pompa przepuszcza na pierwszej sekcji, stąd pedał ma duży skok, a to syczenie to poprostu odgłos szybko działajacego serwa z powodu braku opory przy 1 sekcji pompy, co wy na to? trzeba wymieniać pompę, może zestaw naprawczy wystarczy?
Dodam, że mam MKIV, 1,9 tdi AXR, ESP. 2002r.
dodam że klocki i tarcze ok, zaciski chodzą luźno, wymieniony płyn hamulcowy, ABS i ESP działa
kros mi zasugerował, że może pompa przepuszcza na pierwszej sekcji, stąd pedał ma duży skok, a to syczenie to poprostu odgłos szybko działajacego serwa z powodu braku opory przy 1 sekcji pompy, co wy na to? trzeba wymieniać pompę, może zestaw naprawczy wystarczy?
Dodam, że mam MKIV, 1,9 tdi AXR, ESP. 2002r.
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 21:41 przez camell2, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości