Zginął 5 bieg

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cok18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt cze 12, 2009 20:11
Lokalizacja: Żuromin/Mińsk Mazowiecki

Zginął 5 bieg

Post autor: cok18 » śr mar 24, 2010 21:03

Witam.
Koledzy potrzebuję pomocy.
Parę dni jeździłem po mieście i max na 4 biegu, aż w końcu trafiła mi się trasa.
Wszystko było ok do puki nie chciałem włączyć 5. Ja go wrzucam a tu 3 i zwalniamy.
Co to może być?? Czy to jakieś luzy?? Czy może skrzynia już na wymarciu??


http://s9.bitefight.onet.pl/c.php?uid=155392

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 24, 2010 22:03

Luzy na cięgnach wybierających przy skrzyni.
Jedna osoba miesza wajchą w aucie,Ty obserwujesz gdzie jest luz.Wymieniasz,to co zużyte i dalej pomykasz na 5-tce :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

cok18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt cze 12, 2009 20:11
Lokalizacja: Żuromin/Mińsk Mazowiecki

Post autor: cok18 » czw mar 25, 2010 09:23

A jak się dostac w to miejsce żeby to zauważyć??


http://s9.bitefight.onet.pl/c.php?uid=155392

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw mar 25, 2010 09:53

Wszystko widać po podniesieniu maski.
Cięgna są nad skrzynią...będziesz widział jak się ruszają :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

cok18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt cze 12, 2009 20:11
Lokalizacja: Żuromin/Mińsk Mazowiecki

Post autor: cok18 » czw mar 25, 2010 16:20

Dzięki dzisiaj na pewno muszę to sprawdzić. Dam znać czy sobie poradziłem i mam nadzieje że to będzie to :pub:

[ Dodano: 25 Mar 2010 19:28 ]
Problem rozwiązany :grin: Wielkie dzięki za pomoc dla kolegi :pub:
Plastikowe cięgno było całkiem rozerwane.
Koszt naprawy 2 zł/szt. w sumie wyszło 4 bo elementy zamienne tandetnie wykonane i jeden pękł przy wymianie.


http://s9.bitefight.onet.pl/c.php?uid=155392

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości