Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
stykens
- Nowicjusz

- Posty: 12
- Rejestracja: pn sty 30, 2006 22:03
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: stykens » wt mar 23, 2010 14:23
Witam wszystkich.
Zabrałem się dzis za wymianę świec zgodnie ze wskazówkami z forum. Próbowałem odkręcić te przewody od pompy do wtrysków (te metalowe) i jeden niestety się zapiekł przy pompie

. I tutaj mam takie pytania, czy można tą rurkę kupić bez problemów? I czy mogę ją uciąć (tu przy pompie) i wykręcic w całości (z tą śrubą co wchodzi do pompy)?
Z góry dziękuje za każdą podpowiedź.
Sorry za niefachowy język ale nie jestem mechanikiem,
Pozdrawiam

-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » wt mar 23, 2010 14:31
Przewód możesz przeciąć i wykręcić razem z nurnikem (tym czymś co jest przy pompie) - tylko uważaj żeby nie złamać go ani nie omielić bo jest on wykonany z mosiądzu, i ze względu na to że w środku jest hartowana tulejka możesz zapomnieć o rozwierceniu tego elementu. W pozatym znajdziesz tam jeszcze miedzianą podkładkę, sprężynkę i taki śmiszny tłoczek - uważaj żeby się nie rozpadło.
Ostatnio zmieniony wt mar 23, 2010 14:32 przez
t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
stykens
- Nowicjusz

- Posty: 12
- Rejestracja: pn sty 30, 2006 22:03
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: stykens » wt mar 23, 2010 14:36
A dostane taka rurkę w sklepie? Jaki to może być koszt?

-
BENITO
- Forum Master

- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » wt mar 23, 2010 14:39
A rozkręcałeś przewody na ciepłym czy na zimnym silniku? Jeśli na zimnym to spróbuj rozgrzać wszystko. Można użyć nawet palnika albo lampy lutowniczej (ale z umiarem). Dopiero jak wtedy nie puści to możesz brać się za cięcie.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
stykens
- Nowicjusz

- Posty: 12
- Rejestracja: pn sty 30, 2006 22:03
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: stykens » wt mar 23, 2010 14:55
Na zimnym, bo czytalem ze tak wymienia sie swiece. Niestety nie mam dostepu do palnika

A preparaty typu WD-40 nie działają
-
master13
- Grupa Pomorze

- Posty: 286
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 13:02
- Lokalizacja: Rumia
-
Kontakt:
Post
autor: master13 » wt mar 23, 2010 14:59
stykens, a po co wogole ruszales te przewody? bez wykrecania tez sie da wymienic swieszki, i swiety sokoj

-
stykens
- Nowicjusz

- Posty: 12
- Rejestracja: pn sty 30, 2006 22:03
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: stykens » wt mar 23, 2010 18:08
Bez odkręcania nie potrafiłem

Podczas ostatniej wymiany mechanik nie dał ani grama smaru i te za pompą się zapiekły
Świeczki udało się wymienić, przewodu nie uciąłem ale się poskręcał trochę

Jest sens prostować czy się to pourywa?

-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » wt mar 23, 2010 22:44
stykens pisze:mechanik nie dał ani grama smaru
Tam nic się nie smaruje, bo to nie ma sensu - jak masz dobry, krótki klucz płaski (cięte oczkowe to badziew, jakieby nie były) jedno uderzenie ręką i się odkręci.
-
lukiskwuki
- Użytkownik

- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
Post
autor: lukiskwuki » śr mar 24, 2010 00:16
porzadne klucze i zaszepojdzie odrecic te przewody
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
-
Druidionin
- Ma gadane

- Posty: 220
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Druidionin » śr mar 24, 2010 02:36
t0mal pisze:Tam nic się nie smaruje, bo to nie ma sensu
Z tym się nie zgodzę, odrobina smaru miedzianego(o ile głowica nie jest aluminiowa) lub specjalnego do tego typu rzeczy smaru pomoże a na pewno nie zaszkodzi...
Poczytaj tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=277870
Tam masz zdjęcie klucza, którego ja użyłem do wymiany świec

-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » śr mar 24, 2010 08:23
Pomięszało mi się, myślałem, że chodzi o nurniki.
[ Dodano: 24 Mar 2010 07:26 ]
Mam ja cały zestaw Covala

- super klucze jeśli chodzi o płaskie, ale jak kupiłem zestaw nasadek to grzechotki szybko się wysypały.
-
stykens
- Nowicjusz

- Posty: 12
- Rejestracja: pn sty 30, 2006 22:03
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: stykens » czw mar 25, 2010 14:00
Dziś dostałem tą rurkę i mam kolejny problem
Wszystko ładnie poskręcałem tak jak było, na początku cieżko odpalił, pochodził trochę strasznie nierówno i zgasł... Teraz już w ogóle nie chce zapalić, jakby był zapowietrzony, nie wiem...
Macie może drodzy forumowicze jakiś pomysł co z tyn fantem teraz zrobić? Jaka może być przyczyna?
-
BENITO
- Forum Master

- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » czw mar 25, 2010 14:08
Pewnie się zapowietrzył. Poluzuj przewody przy wtryskach i pokręć trochę aż paliwo zacznie lecieć ze wszystkich równo. Powinno pomóc.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
stykens
- Nowicjusz

- Posty: 12
- Rejestracja: pn sty 30, 2006 22:03
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: stykens » czw mar 25, 2010 15:11
BENITO pisze:Pewnie się zapowietrzył. Poluzuj przewody przy wtryskach i pokręć trochę aż paliwo zacznie lecieć ze wszystkich równo. Powinno pomóc.
Zrobiłem tak jak mówiłeś, ale paliwo leci tylko z tego jednego przewodu (nowego) a na pozostałych susza

Może mieć to jakiś związek z tym, że wykreciłem dla niego tego "nurnika" ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości