Obroty przy zapaleniu niskie po nacisnieciu gazu za wysokie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ramzes777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr gru 30, 2009 20:51
Lokalizacja: kamien pomorski

Obroty przy zapaleniu niskie po nacisnieciu gazu za wysokie

Post autor: ramzes777 » pn mar 22, 2010 15:26

Witam mam taki problem z obrotami na poczatku po odpaleniu sa za niskie po dodaniu gazu sa za wysokie przy zduszeniu go troche na biegu znowu sa niskie i tak za kazdym razem mam tez reczne ssanie kore prawdopodobnie nie dziala chodzi dzwignia na pompie ale obroty sie nie zwiekszaja ma ktos jakis poomysl



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 22, 2010 15:49

ramzes777, za bogaty wydatek resztkowy.Wykręć śrubę wydatku o pół obrotu,a jak obrotu silnika spadną to zwiększ wkrętem do tego przeznaczonym.

[ Dodano: 22 Mar 2010 14:51 ]
W tym temacie opisałem jak to zrobić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297575
Nagrzej wcześniej silnik :bajer:
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 15:53 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn mar 22, 2010 16:22

Michaś_1977, Ja mam np. tak, że jak silnik jest ciepły tak, ze nie pali się kontrolka świec przy odpalaniu, silnik przez jakiś czas ma chodzi na niskich obrotach a potem wskakuje na normalne, to wkręcić tę śrubę od wydatku czy wykręcić?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 22, 2010 16:25

Wykręcić i podnieść obroty śrubą pionową za pompą.
Ja jeszcze niedawno miałem podobnie i jak kierą kręciłem,to też obroty spadały...zmniejszyłem wydatek i jest git :bigok:
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 16:28 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn mar 22, 2010 16:38

Obroty i tak mam duże, bo po podniesieniu dawki mam około 1150 na biegu jałowym, więc myślę, że dam radę samym wydatkiem. dzięki za pomoc.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości